Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

Any and all translations of the English-language version of this document, or any wording herein, are not binding in any way, are subject to change as our services evolve over time and are provided solely for the convenience of users. Last updated: August 31, 2022

Πώς λειτουργεί ο ιστότοπος

1.Ποια είναι τα κριτήρια για καταχώριση στο Tripadvisor;

Προκειμένου να καταχωριστούν στο Tripadvisor, τα καταλύματα πρέπει να πληρούν όλα τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Πρέπει να είναι ανοιχτά στο ευρύ κοινό
  • Πρέπει να έχουν επίσημο όνομα
  • Πρέπει να έχουν επίσημη διεύθυνση σε μια μοναδική και σταθερή τοποθεσία
  • Πρέπει να μένουν ανοιχτά για τουλάχιστον 12 συνεχόμενες εβδομάδες τον χρόνο σε μια μοναδική και σταθερή τοποθεσία
  • Πρέπει να έχουν πολλά δωμάτια/μονάδες
  • Πρέπει να μπορούν να φιλοξενήσουν περισσότερους από έναν πελάτη ή μία ομάδα πελατών τη φορά
  • Δεν πρέπει να απαιτούν από τους πελάτες να μένουν για παραπάνω από 7 διανυκτερεύσεις
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά αυτήν τη στιγμή ή να δέχονται κρατήσεις για μια μελλοντική ημερομηνία που θα ανοίξουν

Για να καταχωριστεί στην κατηγορία του ξενοδοχείου, ένα κατάλυμα πρέπει επίσης να πληροί όλα τα ακόλουθα κριτήρια ή να έχει επίσημη επιχειρηματική άδεια που να έχει εκδοθεί από μια τοπική κυβερνητική ή τουριστική αρχή η οποία να αναγνωρίζει ότι το κατάλυμα ταξινομείται ως ξενοδοχείο όπως ορίζεται από τις τοπικές αρχές

  • Η ρεσεψιόν είναι ανοιχτή και υπάρχει προσωπικό που εξυπηρετεί το κοινό 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα
  • Οι ώρες για το check-in μπορεί να έχουν ώρα έναρξης, αλλά δεν θα πρέπει να έχουν καθορισμένη ώρα λήξης
  • Η καθημερινή καθαριότητα περιλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου
  • Ιδιωτικό μπάνιο για κάθε μονάδα
  • Δεν πρέπει να απαιτούν από τους πελάτες να μένουν για παραπάνω από 3 διανυκτερεύσεις

Σε επιλεγμένες χώρες, ορισμένα ειδικά σχεδιασμένα καταλύματα εμφανίζονται ως Ξενοδοχεία. Αυτά τα καταλύματα έχουν επιλεγεί από συντάκτες και δεν είναι διαθέσιμα κατόπιν αιτήματος. Αυτήν τη στιγμή, αυτά περιλαμβάνουν τα ξενοδοχεία με όνσεν, τα όνσεν ριόκαν και τα ριόκαν, που βρίσκονται όλα στην Ιαπωνία.

Για καταχώριση στην κατηγορία B&B και πανδοχεία, ένα κατάλυμα πρέπει επίσης να πληροί όλα τα ακόλουθα κριτήρια ή να έχει μια επίσημη επιχειρηματική άδεια η οποία να έχει εκδοθεί από μια τοπική κυβερνητική ή τουριστική αρχή που να αναγνωρίζει ότι το κατάλυμα ταξινομείται ως B&B, πανδοχείο, ξενώνας ή πανσιόν όπως αυτά ορίζονται από τις τοπικές αρχές:

  • Καθημερινή διαχείριση εντός των εγκαταστάσεων.
  • Η καθημερινή καθαριότητα περιλαμβάνεται στην τιμή του δωματίου
  • Δεν πρέπει να απαιτεί από τους πελάτες να μένουν για παραπάνω από 3 βράδια

Μπορεί, κατά περίπτωση, να επιτρέψουμε B&B με μόνο ένα δωμάτιο. Για να πληροί τις προϋποθέσεις, το κατάλυμα πρέπει να έχει τοπική άδεια λειτουργίας ως B&B και πρέπει να είναι καταχωρισμένο στις τοπικές τουριστικές αρχές.

Για καταχώριση στην κατηγορία εξειδικευμένο κατάλυμα, ένα κατάλυμα πρέπει να πληροί τις οδηγίες καταχώρισής μας που αφορούν τα καταλύματα. Κάθε κατάλυμα που προσφέρει κοινά δωμάτια (τύπου κοιτώνα) θα θεωρείται hostel και θα καταχωρίζεται στα εξειδικευμένα καταλύματα.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες καταχώρισης καταλυμάτων.

Για καταχώριση στο Tripadvisor, τα εστιατόρια πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Πρέπει να σερβίρουν μαγειρεμένο φαγητό
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά στο κοινό. Δεν μπορούν να απαιτούν συνδρομή
  • Πρέπει να είναι ανοικτά σε μια τακτικά προγραμματισμένη βάση
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά για τουλάχιστον 12 συνεχόμενες εβδομάδες του έτους
  • Πρέπει να διατηρoύν μόνιμη τοποθεσία σε μία πόλη/κωμόπολη, αλλά μπορούν να κάνουν παραδόσεις σε πολλές πόλεις/κωμοπόλεις.
  • Πρέπει να είναι σταθερά και να έχουν μόνιμη διεύθυνση (Οι καντίνες μπορούν να καταχωριστούν εφόσον το πρόγραμμα και οι θέσεις τους είναι αναρτημένες στο διαδίκτυο. Τα αιτήματα πρέπει να περιλαμβάνουν έναν έγκυρο ιστότοπο για επιβεβαίωση.)

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες καταχώρισης εστιατορίων.

Για καταχώριση στο Tripadvisor, οι αεροπορικές εταιρείες πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια:

  • Να προσφέρουν μια προγραμματισμένη υπηρεσία υπό την επωνυμία τους
  • Να δημοσιεύουν τους ναύλους ή τα χρονοδιαγράμματα στο κοινό
  • Να προσφέρουν μια υπηρεσία που να μεταφέρει έναν επιβάτη από ένα σημείο σε ένα άλλο
  • Να βρίσκονται σε εμπορική λειτουργία για τουλάχιστον 60 ημέρες

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες καταχώρισης αεροπορικών εταιρειών.

Για καταχώριση στο Tripadvisor, οι δραστηριότητες πρέπει να πληρούν τα ακόλουθα κριτήρια.

Μόνιμα αξιοθέατα:

  • Πρέπει να έχουν ενδιαφέρον για τους τουρίστες
  • Πρέπει να είναι κατάλληλα για οικογένειες
  • Πρέπει να συμμορφώνονται με την Πολιτική μας σχετικά με την προστασία των ζώων
  • Πρέπει να έχουν επίσημο όνομα και σταθερή διεύθυνση
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά και διαθέσιμα στο ευρύ κοινό σε τακτικά προγραμματισμένη βάση
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά για τουλάχιστον 12 συνεχόμενες εβδομάδες τον χρόνο (Εξαίρεση: Οι παραστάσεις πρέπει να λειτουργούν σε έναν χώρο για τουλάχιστον 24 συνεχόμενες εβδομάδες τον χρόνο)
  • Πρέπει να είναι ανοιχτά αυτήν τη στιγμή ή να δέχονται κρατήσεις για μια μελλοντική ημερομηνία που θα ανοίξουν

Περιηγήσεις, κρουαζιέρες και μαθήματα:

  • Πρέπει να έχουν ενδιαφέρον για τους τουρίστες
  • Πρέπει να είναι κατάλληλα για οικογένειες
  • Πρέπει να συμμορφώνονται με την Πολιτική μας σχετικά με την προστασία των ζώων
  • Πρέπει να έχουν επίσημο όνομα και δημοσιευμένο αριθμό τηλεφώνου ή email
  • Πρέπει να είναι ένα γραφείο οργάνωσης εκδρομών, όχι μια μεμονωμένη περιήγηση
  • Πρέπει να λειτουργούν για τουλάχιστον 12 συνεχόμενες εβδομάδες του έτους
  • Πρέπει να έχετε έναν επίσημο ιστότοπο που να προσφέρει ένα ενδεικτικό δρομολόγιο, το οποίο να περιλαμβάνει:
    • διάρκεια της περιήγησης
    • περιγραφή όσων περιλαμβάνονται στην περιήγηση
    • όνομα της πόλης από όπου αναχωρεί η περιήγηση

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στις Οδηγίες καταχώρισης δραστηριοτήτων.

Δεν υπάρχουν συγκεκριμένα κριτήρια καταχώρισης για να καταχωριστούν τα ενοικιαζόμενα στο Tripadvisor.

Τα ξενοδοχεία, τα εστιατόρια και οι αεροπορικές εταιρείες καταχωρίζονται δωρεάν και μετά την καταχώρισή τους στον ιστότοπο, οι επιχειρήσεις δεν διαγράφονται εφόσον παραμένουν ανοιχτές. Μπορείτε να βρείτε την πολιτική μας σχετικά με το κλείσιμο ή την αλλαγή της διεύθυνσης των επιχειρήσεων εδώ.

Ορόσημα, σημεία ενδιαφέροντος και γραφεία διοργάνωσης περιηγήσεων καταχωρίζονται δωρεάν, ανεξάρτητα από τις εμπορικές σχέσεις. Οι περιηγήσεις και οι δραστηριότητες θα έχουν δυνατότητα κράτησης στο Tripadvisor μόνο εάν οι προμηθευτές τέτοιων περιηγήσεων και δραστηριοτήτων έχουν συνάψει σύμβαση με μία από τις συνδεδεμένες με το Tripadvisor εταιρείες για να έχουν τα προϊόντα τους διαθέσιμα για κρατήσεις μέσω του ιστότοπου του Tripadvisor ή εάν η καταχώριση εμφανίζεται ως μέρος μιας συμφωνίας εμπορικής αδειοδότησης με μια τρίτη επιχείρηση.

Τα ενοικιαζόμενα καταχωρίζονται μόνο εάν ο ιδιοκτήτης/διαχειριστής συνάπτει συμβάσεις με μία από τις συνδεδεμένες με το Tripadvisor εταιρείες ως διαφημιζόμενος ή εάν η καταχώριση εμφανίζεται ως μέρος μιας συμφωνίας εμπορικής αδειοδότησης με μια τρίτη επιχείρηση.

Τα αποτελέσματα που εμφανίζονται δεν περιέχουν απαραίτητα όλες τις προσφορές που μπορεί να είναι διαθέσιμες, είτε στο Ίντερνετ είτε αλλού.

2. Ποια είναι η πολιτική και τα κριτήριά μας όσον αφορά την κατάταξη;

Τα ξενοδοχεία και τα εστιατόρια αυτήν τη στιγμή ταξινομούνται με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Η «Κατάταξη από ταξιδιώτες» ή η «Υψηλότερη βαθμολογία» κατατάσσει τα ξενοδοχεία ή τα εστιατόρια με την υψηλότερη βαθμολογία, ανάλογα με την περίπτωση, με βάση τα σχόλια των χρηστών στο Tripadvisor. Τα αποτελέσματα ταξινομούνται με βάση τον «Δείκτη δημοτικότητας», ο οποίος βασίζεται στην ποιότητα, την επικαιρότητα και την ποσότητα των κριτικών που λαμβάνει μια επιχείρηση από τους χρήστες.

Όταν τα εστιατόρια φιλτράρονται ανά υποκατηγορία (για παράδειγμα: τύπο κουζίνας, γεύμα, τοπική κουζίνα κ.λπ.), τότε εντός αυτής της υποκατηγορίας κατατάσσονται ανάλογα με τον Δείκτη δημοτικότητας. Αυτό ισχύει για την υποκατηγορία του τραπεζιού με δυνατότητα κράτησης ή/και για αυτό για το οποίο ισχύει μια ειδική προσφορά.

  • Η «Καλύτερη ποιότητα-τιμή:» είναι η προεπιλεγμένη σειρά ταξινόμησης για ξενοδοχεία και κατατάσσει αυτές τις επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας αποκλειστικά δεδομένα του Tripadvisor, συμπεριλαμβανομένης της επιβεβαιωμένης διαθεσιμότητας από τους συνεργάτες μας, της δημοτικότητας των κρατήσεων όπως μας αναφέρουν οι συνεργάτες μας, των βαθμολογιών από τους ταξιδιώτες, των τιμών, της τοποθεσίας και των προσωπικών προτιμήσεων των χρηστών.
  • «Τιμή (αύξουσα ταξινόμηση)»: κατατάσσει τις επιχειρήσεις σύμφωνα με τις χαμηλότερες τιμές που προσφέρονται μέσω των συνεργατών μας για τις ημερομηνίες που έχετε επιλέξει τη στιγμή της αναζήτησής σας.
  • «Απόσταση από το κέντρο της πόλης»: Κατατάσσει πρώτες τις επιχειρήσεις που βρίσκονται εγγύτερα στο ισχύον κέντρο της πόλης με επιβεβαιωμένη διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες σας από τους συνεργάτες μας.
  • «Επιλεγμένες»: κατατάσσει τα καταλύματα λαμβάνοντας υπόψη τα χρήματα που καταβάλλονται σε εμάς από αυτά τα καταλύματα ή/και από τους ιστότοπους κρατήσεων. Ενσωματώνει επίσης αποκλειστικά δεδομένα του Tripadvisor, συμπεριλαμβανομένων των βαθμολογιών από τους ταξιδιώτες, της επιβεβαιωμένης διαθεσιμότητας από τους συνεργάτες μας, των τιμών, της δημοτικότητας των κρατήσεων, της τοποθεσίας και των προσωπικών προτιμήσεων των χρηστών.

Οι σελίδες που παρουσιάζουν ξενοδοχεία ενδέχεται επίσης να περιλαμβάνουν οριζόντιες επιλογές άλλων σημείων ενδιαφέροντος, προμηθευτών ή προϊόντων τους. Μια σειρά διαφορετικών παραγόντων ενημερώνουν αυτές τις επιλογές και ο τίτλος είναι συνήθως ενδεικτικός αυτού. Τα έσοδα που καταβάλλονται σε εταιρείες του ομίλου Tripadvisor μπορεί επίσης να είναι ένας παράγοντας. Τα συστατικά που τροφοδοτούν αυτές τις επιλογές συνοψίζονται παρακάτω. Οι επιλογές εκείνες οι οποίες επηρεάζονται από εισόδημα επισημαίνονται.

«Δημοφιλή εκεί κοντά» Εγγύτητα στο ξενοδοχείο που εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας, διαθεσιμότητα στους συνεργάτες μας, κριτικές χρηστών
«Παρόμοιες διαφημιζόμενες επιχειρήσεις» Πληρωμές στο Tripadvisor από τις καταχωρισμένες επιχειρήσεις, μαζί με βαθμολογίες στις κριτικές χρηστών, τοποθεσία, διαθεσιμότητα, δεδομένα τιμών, δημοτικότητα κράτησης στους συνεργάτες μας
«Επιχειρήσεις με τις περισσότερες κρατήσεις» Βαθμολογίες από τις κριτικές των χρηστών, τοποθεσία, διαθεσιμότητα, δεδομένων τιμών, δημοτικότητα κρατήσεων στους συνεργάτες μας
«Συγκρίνετε περισσότερα δημοφιλή ξενοδοχεία» Τοποθεσία, διαθεσιμότητα, δεδομένα τιμών, δημοτικότητα κρατήσεων στους συνεργάτες μας και κριτικές
«Σε κοντινή απόσταση» Τοποθεσία, διαθεσιμότητα, δεδομένα τιμών, δημοτικότητα κρατήσεων στους συνεργάτες μας και κριτικές
«Ενοικιαζόμενα» Τα ενοικιαζόμενα που διαφημίζονται στον ιστότοπο του Tripadvisor κατατάσσονται με βάση τα δεδομένα των κριτικών, τις τιμές και τη διαθεσιμότητα για τις επιλεγμένες ημερομηνίες του χρήστη.

Οι δραστηριότητες αυτήν τη στιγμή κατατάσσονται με τους ακόλουθους τρόπους:

  • «Τα αγαπημένα των ταξιδιωτών»: Περιηγήσεις, δραστηριότητες και εμπειρίες με δυνατότητα κράτησης στο Tripadvisor, σε κατάταξη σύμφωνα με το εισόδημα που κερδίζει το Tripadvisor από τις κρατήσεις αυτές, συν τον αριθμό των προβολών σελίδας από τους χρήστες του Tripadvisor και την ποσότητα και την ποιότητα των κριτικών.
  • «Κατάταξη από ταξιδιώτες»: κατατάσσει μέρη ενδιαφέροντος ή/και τουριστικούς πράκτορες στο Tripadvisor, με βάση κριτικές ταξιδιωτών σύμφωνα με τον Δείκτη δημοτικότητας, χρησιμοποιώντας την ίδια μέθοδο που αναφέρθηκε παραπάνω.
  • «Online κράτηση»: κατατάσσει μέρη ενδιαφέροντος ή/και τουριστικούς πράκτορες στο Tripadvisor, προωθώντας εκείνα όπου υπάρχει τουλάχιστον μία περιήγηση ή δραστηριότητα διαθέσιμη για κράτηση στο Tripadvisor.
  • «Τιμή»: κατατάσσει εκδρομές, δραστηριότητες και εμπειρίες με δυνατότητα κράτησης στο Tripadvisor, με βάση τις τιμές που προσφέρουν οι συνεργάτες μας.
  • «Διάρκεια»: κατατάσσει εκδρομές, δραστηριότητες και εμπειρίες με δυνατότητα κράτησης στο Tripadvisor με βάση τη διάρκειά τους.

Οι σελίδες που περιλαμβάνουν Δραστηριότητες μπορεί επίσης να περιλαμβάνουν οριζόντιες επιλογές άλλων σημείων ενδιαφέροντος, προμηθευτών ή προϊόντων τους. Μια σειρά διαφορετικών παραγόντων ενημερώνουν αυτές τις επιλογές και ο τίτλος είναι συνήθως ενδεικτικός αυτού. Τα έσοδα σε εταιρείες του ομίλου Tripadvisor μπορεί επίσης να είναι ένας παράγοντας. Τα συστατικά που τροφοδοτούν αυτές τις επιλογές συνοψίζονται παρακάτω. Οι επιλογές εκείνες οι οποίες επηρεάζονται από εισόδημα επισημαίνονται.

«Κορυφαία αξιοθέατα» Η κατάταξη των αξιοθέατων επηρεάζεται από τα έσοδα, τις βαθμολογίες και τον αριθμό των κριτικών. Τα προϊόντα που επιλέγονται για κάθε αξιοθέατο επηρεάζονται από τις κρατήσεις, τις κριτικές και τις βαθμολογίες του προϊόντος και αξιολογούνται από την ομάδα του Tripadvisor
«Περιήγηση ανά κατηγορία» / «Δημοφιλείς δραστηριότητες» Κρατήσεις, προβολές σελίδας, βαθμολογίες, κλικ
«Τρόποι για να περιηγηθείτε» Κρατήσεις, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών, κατηγορία, συνδεδεμένα σημεία ενδιαφέροντος
«Προτείνονται για εσάς» Ιστορικό περιήγησης χρήστη (προϊόντα και σημεία ενδιαφέροντος που έχει δει ο χρήστης)
Επιλογές με βάση την κατηγορία Ίδια με την ταξινόμηση «Τα αγαπημένα των ταξιδιωτών» που περιγράψαμε παραπάνω
«Εμπειρίες που δεν θέλετε να χάσετε» Ταξινόμηση «Τα αγαπημένα των ταξιδιωτών», αλλά τα αποτελέσματα έχουν φιλτραριστεί χρησιμοποιώντας δεδομένα διαθεσιμότητας και τιμών
«Προτεινόμενες εμπειρίες» Διαθεσιμότητα, κρατήσεις, προβολές σελίδας
«Παρόμοιες εμπειρίες» Κρατήσεις, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών, κατηγορία, συνδεδεμένα σημεία ενδιαφέροντος
«Προτεινόμενα» Εισόδημα, κρατήσεις, προβολές σελίδας, σημεία ενδιαφέροντος, όνομα προϊόντος, αριθμός κριτικών, βαθμολογίες, χάρτης τοποθεσίας προϊόντος/σημείου ενδιαφέροντος
«Κορυφαίοι τρόποι για να ζήσετε αυτό το ταξίδι» Βαθμολογίες, αριθμός κριτικών, κρατήσεις, γεωγραφική απόσταση, Εισόδημα, σχετικά δεδομένα σημείου ενδιαφέροντος, τίτλος, περιγραφή
«Πώς θα ζήσετε την εμπειρία» Εισόδημα, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών
«Αγοράστε εισιτήρια και περιηγήσεις» Κρατήσεις, προβολές σελίδας, βαθμολογίες, κλικ
«Αγοράστε μαζί» Κρατήσεις, κατηγορία, γεωγραφική τοποθεσία, τιμή, αριθμός κριτικών, βαθμολογίες, διάρκεια, χάρτης σημείων ενδιαφέροντος
«Παρόμοιες εμπειρίες» διαθεσιμότητα, κρατήσεις, προβολές σελίδας
«Μπορεί να σας αρέσουν επίσης» Κρατήσεις, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών, κατηγορία, συνδεδεμένα σημεία ενδιαφέροντος
«Οι ταξιδιώτες είδαν επίσης» Προβολές σελίδας
«Αγοράστε μαζί» Κρατήσεις, κατηγορία, τοποθεσία, τιμή, αριθμός κριτικών, βαθμολογίες, διάρκεια, δεδομένα σημείου ενδιαφέροντος
«Προβλήθηκαν πρόσφατα» Συμπεριφορά χρήστη (πρόσφατες προβολές)
«Κορυφαία αξιοθέατα – {sGeo}» Εισόδημα, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών
«Αγοράστε μαζί» Κρατήσεις, κατηγορία, τοποθεσία, τιμή, αριθμός κριτικών, βαθμολογίες, διάρκεια, σχετικά σημεία ενδιαφέροντος
«Εισιτήρια για αξιοθέατα» Εισόδημα, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών, τοποθεσία
«Περιηγήσεις μισής μέρας» Εισόδημα, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών, τοποθεσία
«Αγοράστε εισιτήρια και περιηγήσεις» Κρατήσεις, προβολές σελίδας, βαθμολογίες, κλικ, τοποθεσία
«Περιηγήσεις πόλεων» Εισόδημα, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών, τοποθεσία
«Πολιτιστικές περιηγήσεις» Εισόδημα, βαθμολογίες, αριθμός κριτικών, τοποθεσία
«[Location]: ιδανικό μέρος για...» Κρατήσεις αξιοθέατου, προβολές σελίδας, κριτικές, δεδομένα σημείου ενδιαφέροντος, απαντήσεις σε ερωτήσεις χρήστη
«[Location]: Τα βασικά» - Αξιοθέατα Επιλεγμένα προσεκτικά από το προσωπικό του Tripadvisor
«[Location]: Τα βασικά» - Διαμονή Επιλεγμένα προσεκτικά από το προσωπικό του Tripadvisor
«[Location]: Τα βασικά» - Εστιατόρια Επιλεγμένα προσεκτικά από το προσωπικό του Tripadvisor

Τα ενοικιαζόμενα κατατάσσονται αυτήν τη στιγμή με τους ακόλουθους τρόπους:

  • Η «Ταξινόμηση από το Tripadvisor» είναι η προεπιλεγμένη σειρά ταξινόμησης και κατατάσσει τις καταχωρίσεις ενοικιαζόμενων με βάση (σε σειρά από το λιγότερο στο περισσότερο σημαντικό) τη συνολική βαθμολογία της επιχείρησης από τους ταξιδιώτες, τον αριθμών των φορών που έχει προβληθεί η καταχώριση και το εισόδημα που κέρδισαν οι εταιρείες του Tripadvisor από κρατήσεις που έγιναν μέσω των ιστότοπων μας. Για όλες τις άλλες σειρές ταξινόμησης, με εξαίρεση την «Κατάταξη από τους ταξιδιώτες», η Ταξινόμηση από το Tripadvisor λειτουργεί επίσης ως «κριτής στις ισοπαλίες» για τον προσδιορισμό της σειράς όπου υπάρχουν δύο ή περισσότερες επιχειρήσεις με τα ίδια χαρακτηριστικά.
  • «Τιμή (αύξουσα/φθίνουσα)»: κατατάσσει τις επιχειρήσεις με βάση την τιμή κατά τις ημερομηνίες της αναζήτησης.
  • «Υπνοδωμάτια (Περισσότερα προς λιγότερα/Λιγότερα προς περισσότερα)»: κατατάσσει τις επιχειρήσεις με βάση τον αριθμό των υπνοδωματίων, στην επιλεγμένη σειρά.
  • «Αρ. κριτικών»: κατατάσσει τις επιχειρήσεις με βάση τον αριθμό των κριτικών για την επιχείρηση.

Οι πτήσεις αυτήν τη στιγμή κατατάσσονται με τους ακόλουθους τρόπους:

  • «Τιμή»: κατατάσσει τα αποτελέσματα σύμφωνα με τις τιμές που προσφέρονται αυτήν τη στιγμή από τους συνεργάτες μας.
  • «Διάρκεια»: κατατάσσει με βάση τον συνολικό εκτιμώμενο χρόνο από την αναχώρηση στην άφιξη.
  • «Καλύτερη ποιότητα-τιμή»: κατατάσσει τον καλύτερο συνδυασμό τιμής, διάρκειας πτήσης και ορισμένες φορές παραγόντων όπως οι επιπλέον χρεώσεις.
  • Άφιξη/Αναχώρηση εξερχόμενη πτήσης/πτήσης επιστροφής, πιο νωρίς/πιο αργά: Οι επιλογές αυτές καταχωρίζουν σύμφωνα με διάφορες πτυχές των διαθέσιμων χρόνων πτήσης.

Αναζήτηση: Η λειτουργία εσωτερικής αναζήτησης του Tripadvisor παρουσιάζει αποτελέσματα σχετικά με το κείμενο του ερωτήματός σας. Για να σας δώσουν τις πιο χρήσιμες πληροφορίες, οι αλγόριθμοι αναζήτησης εξετάζουν πολλούς παράγοντες και σήματα, συμπεριλαμβανομένων των λέξεων του ερωτήματός σας, των κριτικών, της βαθμολογίας με συννεφάκια, του αριθμού των προβολών σελίδας και της τοποθεσίας σας. Διαφορετικοί τύποι αποτελεσμάτων μπορεί να έχουν διαφορετικούς παράγοντες σχετικούς με αυτά, αλλά το κείμενο του ερωτήματος εφαρμόζεται για την κατάταξη όλων των αποτελεσμάτων στη σελίδα αναζήτησης. Εκτός από το ερώτημα, οι ακόλουθοι παράγοντες χρησιμοποιούνται για την ταξινόμηση των αποτελεσμάτων αναζήτησης, ανάλογα με τον τύπο του περιεχομένου του Tripadvisor που ανακαλύφθηκε από την αναζήτηση:

  • Αριθμός ακόλουθων/ακολουθούμενων, σημαία επαληθευμένου μέλους - για προφίλ μελών
  • Κριτικές, βαθμολογία κύκλων, αριθμός προβολών σελίδας, απόσταση από εσάς, κατάσταση ανοιχτού/κλειστού - για ξενοδοχεία, δραστηριότητες, ενοικιαζόμενα.
  • Αριθμός προβολών σελίδας - για γεωγραφικές τοποθεσίες
  • Ημερομηνία (επικαιρότητα του περιεχομένου) - για δημοσιεύσεις σε φόρουμ

3. Δεν υπάρχει ιδιοκτησία καμίας εκ των καταχωρισμένων επιχειρήσεων

Το Tripadvisor δεν έχει στην κατοχή του καμία από τις επιχειρήσεις που καταχωρίζονται στον ιστότοπό του.

Δείτε εδώ τη λίστα των ιστότοπων που διαχειρίζονται και λειτουργούν από το Tripadvisor ή/και τις εταιρείες που συνδέονται με αυτό.

4. Αποζημίωση

Εκτός από τις περιπτώσεις που περιγράφονται παραπάνω, οι επιχειρήσεις ταξιδιών και φιλοξενίας καταχωρίζονται δωρεάν στο Tripadvisor.

Όπου παρέχονται προσφορές τιμών για ξενοδοχεία, η κατάταξη των προσφορών τιμών μπορεί να εξαρτάται εν μέρει από την τιμή που πληρώνουν οι συνδεδεμένες εταιρείες που συμμετέχουν στο σύστημα δημοπρασιών «κόστος ανά κλικ».

Οι προμηθευτές περιηγήσεων, δραστηριοτήτων και εμπειριών μπορούν να καταχωριστούν στο Tripadvisor δωρεάν. Εάν επιθυμούν να κάνουν κράτηση για μια περιήγηση, δραστηριότητα ή εμπειρία μέσω του Tripadvisor ή των συνδεδεμένων εταιρειών αυτού, πρέπει να συνάψουν συμφωνία με μία από τις συνδεδεμένες εταιρείες του Tripadvisor, σύμφωνα με την οποία οι προμηθευτές πληρώνονται για κρατήσεις που πραγματοποιούνται μέσω των πλατφορμών μας.

Ορισμένοι ιδιοκτήτες/διαχειριστές ενοικιαζόμενων διαφημίζονται μέσω των συνδεδεμένων εταιρειών του Tripadvisor με συνδρομή σταθερού κόστους και άλλοι πληρώνουν για δυνητικούς πελάτες που δημιουργούνται μέσω των καταχωρίσεών τους στο Tripadvisor. Ορισμένες καταχωρίσεις ενδέχεται να εμφανίζονται στο Tripadvisor ως αποτέλεσμα συμφωνιών αδειοδότησης με τρίτες επιχειρήσεις που ενδέχεται να μας χρεώσουν ένα τέλος για την παραπομπή των ενδιαφερόμενων χρηστών στους ιστότοπούς τους για να κάνουν κρατήσεις. Ωστόσο, η πλειονότητα των διαφημιζόμενων καταχωρίζουν τις επιχειρήσεις τους δωρεάν και πληρώνουν προμήθεια όταν οι κρατήσεις διευκολύνονται από τις διαδικτυακές πλατφόρμες που προσφέρουν οι εταιρείες ενοικιαζόμενων στον εταιρικό μας όμιλο.

Οι αεροπορικές εταιρείες καταχωρίζονται στο Tripadvisor δωρεάν. Το Tripadvisor δεν αποδέχεται καμία αποζημίωση που θα μπορούσε να επηρεάσει την κατάταξη της πτήσης για μια δεδομένη αναζήτηση χρήστη, όπως περιγράφεται παραπάνω.

5. Εμπορικές σχέσεις

Οι συνεργάτες μπορούν να συνάψουν μια σειρά από διαφορετικά είδη άμεσων εμπορικών σχέσεων με το Tripadvisor εάν το επιθυμούν, ειδικά για να μπορούν να προσφέρουν τη δυνατότητα κράτησης online. Οι εμπορικές σχέσεις που μπορεί να έχουν οι συνεργάτες με το Tripadvisor ενδέχεται να επηρεάσουν ορισμένες μεθόδους κατάταξης όπως περιγράφονται παραπάνω. Ωστόσο, δεν έχουν καμία επίδραση στον «Δείκτη δημοτικότητας» του Tripadvisor.

Παρόλο που οι διαφημιζόμενες τοποθετήσεις μπορεί να εμφανίζονται στη λίστα των αποτελεσμάτων και γύρω από αυτήν, οι συνεργάτες δεν μπορούν να αγοράσουν μια συγκεκριμένη θέση σε καμία από τις μεθόδους κατάταξης που περιγράφονται παραπάνω. Η διαφημιστική φύση αυτών των τοποθετήσεων που αναφέρονται έναντι χρέωσης υποδεικνύεται από την ετικέτα «Διαφήμιση» ή «Διαφημιζόμενο».

6. Οι υπηρεσίες σύγκρισης και κράτησής μας

Ξενοδοχεία

Το Tripadvisor σάς δίνει τη δυνατότητα να αναζητήσετε και να συγκρίνετε ξενοδοχεία, καθώς και τη διαθεσιμότητα και τις τιμές που προσφέρονται από επαγγελματίες τρίτους παρόχους.

Τα αποτελέσματα που εμφανίζονται δεν είναι εξαντλητικά όλων των προσφορών που είναι διαθέσιμες στο Ίντερνετ. Η Tripadvisor LLC εμφανίζει αποτελέσματα από δεδομένα που παρέχονται από τους συνεργάτες της και δεν ευθύνεται για την ακρίβεια ή την πληρότητα των πληροφοριών που παρέχονται από αυτούς τους τρίτους παρόχους και τις οποίες εμφανίζει στους ιστότοπους ή τις εφαρμογές της ή το για το περιεχόμενο σε άλλους ιστότοπους. Η κατάταξη των προσφορών τιμών για μια συγκεκριμένη επιχείρηση θα εξαρτηθεί εν μέρει από την τιμή που θα πληρώσουν οι συνεργάτες διαφήμισής μας που συμμετέχουν στο σύστημα δημοπρασίας «κόστος ανά κλικ».

Εάν κάνετε κράτηση σε τρίτο πάροχο, θα πρέπει να διαβάσετε και να συμμορφωθείτε με τους όρους και τις προϋποθέσεις αγοράς και χρήσης του ιστότοπου του παρόχου, την Πολιτική απορρήτου του και τυχόν άλλους κανόνες ή πολιτικές, συμπεριλαμβανομένης της πολιτικής που σχετίζεται με τον ιστότοπο ή τα αγαθά του προμηθευτή. Είστε υπεύθυνοι για τις αλληλεπιδράσεις σας με τρίτους παρόχους.

Τα αποτελέσματα τιμών που βλέπουν οι καταναλωτές στο Tripadvisor παρέχονται από επιχειρηματικούς συνεργάτες μας, όπως διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία, αλυσίδες ξενοδοχείων και ανεξάρτητους ξενοδόχους. Όταν ένας χρήστης εισαγάγει τις ημερομηνίες του στη λειτουργία αναζήτησής μας για το συγκεκριμένο κατάλυμα (λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι αυτή η επιχείρηση συνεργάζεται με εμάς ή με έναν από τους επιχειρηματικούς συνεργάτες μας), τα συστήματά μας πραγματοποιούν μια ηλεκτρονική «κλήση» στη διεπαφή προγραμματισμού της εφαρμογής (API) που παρέχεται από αυτόν τον εμπορικό εταίρο. Στη συνέχεια, ο συνεργάτης μας δίνει αυτόματα τις σχετικές πληροφορίες τιμής σε πραγματικό χρόνο, εφόσον υπάρχει διαθεσιμότητα.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους και τις προϋποθέσεις μας.

Πτήσεις

Για τις πτήσεις, οι συνολικές τιμές περιλαμβάνουν φόρους και τέλη για έναν ταξιδιώτη, όπως παρέχονται από τους συνεργάτες μας. Για κάθε καταχωρισμένη πτήση, το Tripadvisor δεν εγγυάται καμία συγκεκριμένη τιμή. Συνιστούμε να ελέγξετε στον ιστότοπο κράτησης το ακριβές ποσό που ζητείται καθώς και το νόμισμα. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τα στοιχεία της τιμής που περιλαμβάνονται στις χρεώσεις αποσκευών, τα χαρακτηριστικά ναύλου και επίσης προαιρετικές χρεώσεις.

Τα αποτελέσματα τιμών που βλέπουν οι καταναλωτές στο Tripadvisor παρέχονται από τους επιχειρηματικούς μας συνεργάτες σε πραγματικό χρόνο για κάθε αναζήτηση που γίνεται από έναν χρήστη.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους και τις προϋποθέσεις μας.

Ενοικιαζόμενα και δραστηριότητες

Για ενοικιαζόμενα και αξιοθέατα για τα οποία έχει γίνει κράτηση στον ιστότοπό μας, η καταβλητέα τιμή είναι η συνολική τιμή, συμπεριλαμβανομένων των φόρων και των τελών. Οι τιμές παρέχονται σε πραγματικό χρόνο για κάθε αναζήτηση που πραγματοποιείται από έναν χρήστη.

Για ενοικιαζόμενα, οι συνδεδεμένες εταιρείες μας που σχετίζονται με τα ενοικιαζόμενα προσφέρουν μια πολιτική προστασίας πληρωμής, δίνοντας στους πελάτες επιπλέον σιγουριά όταν κάνουν κράτηση μέσω αυτών. Σημαίνει ότι, με την επιφύλαξη των όρων της πολιτικής, θα προσφερθεί στον επισκέπτη επιστροφή χρημάτων για τη διαμονή του εάν δεν του επιτραπεί η πρόσβαση στον χώρο, ή εάν ο χώρος έχει παρουσιαστεί εσφαλμένα (διαφέρει ουσιαστικά από τη διαφήμιση) ή όπως άλλως καλύπτεται σύμφωνα με τους όρους της πολιτικής.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους Όρους και τις προϋποθέσεις μας για τις συνδεδεμένες εταιρείες μας που σχετίζονται με τα ενοικιαζόμενα.

7. Εμπορικές εγγυήσεις και επίλυση διαφορών

Καμία από τις εταιρείες του Tripadvisor δεν προσφέρει εμπορικές εγγυήσεις. Εάν κάνετε κράτηση σε ξενοδοχείο, εστιατόριο ή πτήση, θα πρέπει να συμβουλευτείτε τους συνεργάτες μας για να μάθετε περισσότερα σχετικά με τυχόν εμπορικές εγγυήσεις και μεθόδους επίλυσης διαφορών που μπορεί να προσφέρουν. Εάν κάνετε κράτηση για ένα ενοικιαζόμενο ή μια περιήγηση, δραστηριότητα ή εμπειρία, η αρμόδια εταιρεία Tripadvisor που διευκόλυνε την κράτησή σας θα σας παρέχει εξυπηρέτηση πελατών σε περίπτωση διαφωνίας και θα συνεργαστεί με τον ιδιοκτήτη του χώρου ή τον προμηθευτή της περιήγησης, δραστηριότητας ή εμπειρίας για να βοηθήσει τα μέρη να προσπαθήσουν να επιτύχουν κάποια επίλυση στο ζήτημα που έχει προκύψει.

Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στους Όρους και τις προϋποθέσεις μας.

8. Κύρια χαρακτηριστικά και συντονισμός κριτικών

Πριν αναρτηθεί στον ιστότοπό μας, κάθε κριτική περνά από το αυτοματοποιημένο σύστημα παρακολούθησης, το οποίο συλλέγει για καθένα ένα συγκεκριμένο ποσό πληροφοριών απαντώντας στις ακόλουθες ερωτήσεις: πώς, τι, πού και πότε. Εάν το σύστημα εντοπίσει ένα στοιχείο σε σαφή αντίφαση με τις Οδηγίες περιεχομένου και κοινότητάς μας, η κριτική δεν θα δημοσιευτεί στον ιστότοπο. Ο χρήστης μπορεί να ενημερωθεί καθώς και για τον λόγο που έγινε αυτό και μπορεί να του προσφερθεί η ευκαιρία να γράψει άλλη κριτική σύμφωνα με τις Οδηγίες μας, ανάλογα με την επιλεξιμότητα.

Όταν το σύστημα εντοπίσει ένα πιθανό πρόβλημα με μια κριτική, την επισημαίνει για αναθεώρηση και, στη συνέχεια, εξετάζεται με μη αυτόματο τρόπο από την ομάδα ειδικών περιεχομένου μας, η οποία εργάζεται 24 ώρες την ημέρα, 7 ημέρες την εβδομάδα για τη διατήρηση της ποιότητας των κριτικών στον ιστότοπό μας. Σημειώστε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, θα σας στείλουμε επίσης ένα email όπου θα σας ζητούμε να επικυρώσετε τη γνώμη σας πριν δημοσιευτεί. Θα πρέπει απλώς να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο που θα παρέχεται στο email. Σε ορισμένες περιπτώσεις (για παράδειγμα, εάν ένας ιδιοκτήτης/διαχειριστής αμφισβητεί μια κριτική), μπορεί να ζητήσουμε από τον σχολιαστή ενός ενοικιαζόμενου να μας παράσχει απόδειξη της διαμονής του, για να διασφαλίσουμε ότι η κριτική επισυνάπτεται στη σωστή καταχώριση επιχείρησης.

Η ομάδα μας ελέγχει κάθε κριτική που αναφέρεται σε εμάς από την κοινότητά μας (τόσο από τις επιχειρήσεις όσο και από τους χρήστες) ως δυνητικά μη συμμορφούμενη με τις Οδηγίες μας.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την πολιτική μας για την καταπολέμηση της απάτης, ανατρέξτε στο κέντρο πληροφοριών για την Εμπιστοσύνη και την ασφάλεια.

9. Τα κριτήριά μας για τη φιλοξενία κριτικών ταξιδιωτών

Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι το Tripadvisor παραμένει μια αξιόπιστη και ασφαλής πηγή για την παγκόσμια κοινότητά μας. Για τον σκοπό αυτόν και για να διασφαλίσουμε ότι η κριτική σας δημοσιεύεται το ταχύτερο δυνατόν, φροντίστε να πληροί τις Οδηγίες περιεχομένου και κοινότητάς μας.

Για κριτικές που αφορούν ενοικιαζόμενα, υπάρχουν πρόσθετα κριτήρια που παρατίθενται εδώ. Περιληπτικά, οι κριτικές για ενοικιαζόμενα πρέπει επίσης:

  • Να βασίζονται σε βραχυχρόνιες διαμονές,
  • Να έχουν γραφτεί μετά την άφιξη
  • Να είναι επαληθεύσιμες από το όνομα στο συμβόλαιο μίσθωσης και
  • Να έχουν γραφτεί για διαμονές που μπορούν να αποδειχτούν από τον σχολιαστή.

Κάθε κριτική που δεν πληροί αυτά τα κριτήρια δεν θα εμφανίζεται στον ιστότοπο.

Εάν έχετε μια απορία για μια κριτική που δεν δημοσιεύτηκε, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας απευθείας κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο εδώ.

10. Πότε θα εμφανιστεί η κριτική μου στον ιστότοπο;

Συνήθως, παίρνει λιγότερο από 24 ώρες για να δείτε τις κριτικές στον ιστότοπό μας. Η διαδικασία μπορεί να πάρει περισσότερο εάν η κριτική χρειάζεται να εξεταστεί με περισσότερη λεπτομέρεια από την ομάδα των συντονιστών μας. Επίσης, μπορεί να πάρει περισσότερο αν γράφετε κριτική για ένα ενοικιαζόμενο για το οποίο κάνατε κράτηση μέσω του Tripadvisor ή μίας από τις online πλατφόρμες των συνδεδεμένων εταιρειών μας. Δείτε εδώ για περισσότερες πληροφορίες.

Μετά την υποβολή, ο τίτλος της κριτικής εμφανίζεται στο προφίλ σας, στη σελίδα κριτικών.

Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να δημοσιεύσουμε την κριτική σας, ενδέχεται να ειδοποιηθείτε για την άρνηση και τον λόγο αυτής. Σημειώστε ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, θα σας στείλουμε επίσης ένα email όπου θα σας ζητούμε να επικυρώσετε την κριτική σας προτού να μπορέσει να εμφανιστεί. Θα πρέπει απλώς να κάνετε κλικ στον σύνδεσμο που θα παρέχεται στο email.

11. Πόσο καιρό θα εμφανίζεται η κριτική μου;

Αφού δημοσιευτεί, η κριτική σας θα εμφανίζεται επ’ αόριστον στον ιστότοπό μας. Η κριτική σας θα καταργηθεί μόνο εάν:

  • την αφαιρέσετε εσείς
  • η ομάδα των συντονιστών μας διαπίστωσε ότι αυτή η κριτική δεν πληρούσε τις Οδηγίες μας.
  • μια επιχείρηση αφαιρεθεί από τον ιστότοπό μας, στην οποία περίπτωση όλες οι κριτικές αφαιρούνται.

12. Μπορώ να επιβραβευτώ για μια κριτική;

Όχι. Κριτικές που γράφτηκαν με αντάλλαγμα προσωπικά οφέλη, όπως δώρα, υπηρεσίες ή χρήματα, θα αφαιρεθούν.

Τα καταστήματα είναι ελεύθερα να ενθαρρύνουν τους πελάτες τους να δημοσιεύουν τις κριτικές τους όταν επιστρέψουν στο σπίτι τους. Ωστόσο, κανένας εκπρόσωπος της επιχείρησης δεν μπορεί να προσφέρει premium, έκπτωση, αναβάθμιση ή ειδική μεταχείριση για τρέχουσες ή μελλοντικές διαμονές με αντάλλαγμα συμβουλές. Εάν κάποιος σας έχει προσφέρει μια ανταμοιβή για μια κριτική, ενημερώστε μας στέλνοντάς μας email και συμπεριλαμβάνοντας τυχόν διαθέσιμες αποδείξεις (στιγμιότυπα οθόνης, φωτογραφίες κ.λπ.) στην ηλεκτρονική διεύθυνση contentintegrity@tripadvisor.com

13. Είναι δυνατή η τροποποίηση μιας κριτικής;

Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε την κριτική σας μετά την υποβολή της. Μπορείτε να αφαιρέσετε την κριτική σας και να την υποβάλετε εκ νέου αρκεί να συμμορφώνετε με τις οδηγίες δημοσίευσής μας.

14. Θα εμφανιστεί η κριτική μου σε άλλους ιστότοπους ή δημοσιεύσεις;

Μετά τη δημοσίευσή τους, το σύνολο ή μέρος των κριτικών που γράφτηκαν από τα μέλη μας ενδέχεται να χρησιμοποιηθούν σε ορισμένους από τους ιστότοπους συνεργατών μας ή γενικά σε διαφημιστικό υλικό.

Για περισσότερες πληροφορίες, διαβάστε τους Όρους χρήσης και την Πολιτική απορρήτου μας.

15. Εάν γράψω μια κριτική για μια επιχείρηση, μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει μαζί μου γι’ αυτήν;

Η κοινοποίηση της διεύθυνσης email ενός συντελεστή σε έναν ιδιοκτήτη, διευθυντή ή άλλο άτομο αντιτίθεται στην πολιτική απορρήτου μας. Οι συντελεστές παραμένουν ανώνυμοι εκτός εάν επιλέξουν να δημοσιεύσουν τη διεύθυνση email ή τα στοιχεία επικοινωνίας τους σε μια συνεισφορά, όπως μια κριτική ή ένα μήνυμα σε ένα φόρουμ.

Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες ή οι διευθυντές μιας επιχείρησης μπορούν να επικοινωνήσουν μαζί σας μέσω του ιδιωτικού συστήματος ανταλλαγής μηνυμάτων του Tripadvisor, το οποίο επιτρέπει σε μέλη του Tripadvisor να έρθουν σε επαφή χωρίς να δώσουν μια διεύθυνση email. Οι ιδιοκτήτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν το σύστημα ανταλλαγής μηνυμάτων για να ευχαριστήσουν τους συντελεστές, να ζητήσουν άλλα σχόλια, να προσπαθήσουν νόμιμα να επιλύσουν ζητήματα εξυπηρέτησης πελατών ή (στην περίπτωση ιδιοκτητών ή διαχειριστών ενοικιαζόμενων) να συζητήσουν μια κράτηση με έναν χρήστη, αλλά δεν επιτρέπεται να ζητήσουν από τους συντελεστές να ανακαλέσουν μια κριτική μέσω του συστήματος αλληλογραφίας. Επίσης, απαγορεύεται αυστηρά η παρενόχληση των συντελεστών.

Για περισσότερες πληροφορίες, δείτε τους κανόνες μας για τη χρήση των ιδιωτικών μηνυμάτων.