Οδηγίες για τις κριτικές

Εκτός από τις γενικές οδηγίες για την κοινότητά μας, έχουμε συγκεκριμένες οδηγίες δημοσίευσης για τις κριτικές. Οι κριτικές δημοσιεύονται στη σελίδα καταχώρισης μιας επιχείρησης και συσχετίζονται με μια βαθμολογία κύκλων από το 1 μέχρι 5. Οι βαθμολογίες που έχουν επιλεγεί ενδέχεται να επηρεάζουν τη θέση της συγκεκριμένης επιχείρησης στις κατατάξεις δημοτικότητας του Tripadvisor ή/και στον τρόπο με τον οποίο εμφανίζεται μια επιχείρηση στην πλατφόρμα μας.

Τελευταία ενημέρωση στις 3 Μαΐου 2024

Μια κριτική στο Tripadvisor θα πρέπει να είναι μια ειλικρινής περιγραφή της προσωπικής εμπειρίας ενός ταξιδιώτη σε μια επιχείρηση που είναι καταχωρισμένη στον ιστότοπό μας. Καθώς οι κριτικές σχετίζονται με μια βαθμολογία κύκλων και επηρεάζουν τη θέση μιας επιχείρησης στην κατάταξη δημοτικότητας του Tripadvisor, θα πρέπει να περιλαμβάνουν σχετικές, χρήσιμες συμβουλές για άλλους ταξιδιώτες και μέλη της κοινότητάς μας και πρέπει να βασίζονται σε μια εμπειρία από πρώτο χέρι.

Προκειμένου να διασφαλιστεί ότι κάθε κριτική αντανακλά μια προσωπική εμπειρία, κάθε χρήστης πρέπει να έχει τον δικό του λογαριασμό και να μην γράφει εκ μέρους άλλων ούτε να χρησιμοποιεί τον λογαριασμό κάποιου άλλου για να υποβάλει μια κριτική, εκτός εάν γράφετε για την εμπειρία κάποιου μέλους της ταξιδιωτικής σας ομάδας στην ίδια τοποθεσία ως μέρος της εμπειρίας σας.

Ο συντάκτης της κριτικής θα πρέπει να είναι το άτομο που επισκέφτηκε το ίδιο την επιχείρηση - μέσω ενός ταξιδιού εκεί, μιας κράτησης ή δοκιμάζοντας τις εγκαταστάσεις ή έχοντας κάποια άλλη αλληλεπίδραση εξυπηρέτησης. Δεν θα δημοσιεύσουμε κριτικές από πελάτες που μεταδίδουν μόνο μια σύντομη τηλεφωνική συνομιλία με μια επιχείρηση ή έναν εκπρόσωπο αυτής.

Αν δεν επισκεφτήκατε μια επιχείρηση ως πελάτης ή πιθανός πελάτης, δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική σας.

Για να διασφαλίσουμε ότι οι ταξιδιώτες είναι ενήμεροι για σοβαρά περιστατικά ασφάλειας στις επιχειρήσεις, έχουμε λίγες εξαιρέσεις στην πολιτική μας όπου απαιτείται η κριτική να είναι από πρώτο χέρι:

  • Θάνατος. Στην ατυχή περίπτωση θανάτου όπου εμπλέκεται μια επιχείρηση που είναι καταχωρισμένη στο Tripadvisor, ένα μέλος της οικογένειας μπορεί να γράψει μια κριτική για λογαριασμό του αποθανόντος. Εάν υποβληθούν περισσότερες από μία κριτικές, θα δημοσιεύσουμε την πρώτη κριτική που υποβλήθηκε μέχρι ένα πιο κοντινό μέλος της οικογένειας να υποβάλει μια κριτική. Εάν, οποιαδήποτε στιγμή, κάποιο μέλος της ταξιδιωτικής ομάδας αναρτήσει μια κριτική που περιγράφει το περιστατικό, θα αφαιρέσουμε την υποβολή από το μέλος της οικογένειας που δεν ήταν μαζί στο ταξίδι.
  • Ανήλικοι που εμπλέκονται σε σοβαρό περιστατικό ασφάλειας. Οι γονείς ή οι κηδεμόνες παιδιών κάτω των 18 ετών στην περίπτωση που ο ανήλικος εμπλακεί σε σοβαρό περιστατικό ασφάλειας, όπως επίθεση ή σοβαρό τραυματισμό, μπορούν να γράψουν κριτική για λογαριασμό του ανήλικου.

Καθώς θέλουμε η εμπειρία για την οποία γράφετε να είναι δική σας, δεν επιτρέπουμε τις πληροφορίες που αποδίδονται σε τρίτους να δημοσιεύονται ως μέρος της κριτικής σας. Συγκεκριμένα, θα αφαιρέσουμε κριτικές που περιέχουν τα ακόλουθα (ανεξάρτητα από το πόσο ασήμαντη είναι η αναφορά):

  • Αποσπάσματα ή περιγραφές από τα ΜΜΕ, το Ίντερνετ ή από κάποιον άλλον πελάτη ή άτομο που δεν είναι μέρος της ταξιδιωτικής ομάδας σας. Αυτό περιλαμβάνει, μεταξύ πολλών άλλων, αποσπάσματα νόμων, αποσπάσματα από κυβερνητικές υπηρεσίες, βαθμολογίες τροφίμων ή ειδησεογραφικό ρεπορτάζ.
  • Πληροφορίες που λαμβάνετε από τρίτους μετά την εμπειρία σας στην επιχείρηση.

Εξαιρέσεις σε αυτές τις οδηγίες είναι οι εξής (εφόσον αφορούν την εμπειρία σας):

  • Οτιδήποτε σας κοινοποιείται από ένα μέλος του προσωπικού της επιχείρησης για την οποία γράφετε κριτική.
  • Γνώμες ή εμπειρίες αυτών που ταξίδεψαν μαζί σας.
  • Μικρές αναφορές σε προτάσεις που λάβατε από άλλους ταξιδιώτες, πελάτες ή ντόπιους - αλλά όχι ΜΜΕ - πριν επισκεφτείτε οι ίδιοι την επιχείρηση.
  • Αναφορές σε συζητήσεις και κρατήσεις με ταξιδιωτικά πρακτορεία, εταιρείες κρατήσεων και OTA (online ταξιδιωτικά πρακτορεία), καθώς οι ταξιδιώτες συχνά συσχετίζουν αυτές τις εταιρείες με τους συνεργάτες της επιχείρησης για την οποία υποβάλλεται η κριτική.
  • Γνώμες, συμβουλές ή διαγνώσεις από τον δικηγόρο ή τον γιατρό σας σχετικά με την εμπειρία σας στην επιχείρηση.
  • Αναφορές σε γνωστά (i) γεγονότα, (ii) ειδήσεις, (iii) δημόσιες γνώμες ή (iv) παγκόσμια γεγονότα (ως «γνωστά» ορίζονται εκείνα τα πράγματα που θα ήταν γνωστά στους περισσότερους διεθνείς ταξιδιώτες που ταξιδεύουν σε αυτόν τον προορισμό.)
  • Συμπτωματικές αναφορές στην εμπειρία άλλου πελάτη, που είτε (i) ειπώθηκαν απευθείας σε εσάς από αυτόν τον πελάτη είτε (ii) ειπώθηκαν απευθείας στο προσωπικό κι εσείς ήσασταν μπροστά.

Πρέπει να σχετίζεται άμεσα με κάτι που βιώσατε εσείς ή η παρέα σας στο ταξίδι.

Για παράδειγμα, δεν θα δημοσιεύσουμε μια κριτική που αναφέρει: «Κάποιος άλλος πελάτης στο μπαρ μού είπε ότι ο ιδιοκτήτης δεν πληρώνει τους υπαλλήλους του στην ώρα τους».

Θα δημοσιεύσουμε μια κριτική που να αναφέρει: «Ένας άλλος πελάτης στο μπαρ μού είπε ότι είχε επίσης την καλύτερη πίνα κολάντα στο μπαρ μέσα στην πισίνα».

Οι πελάτες πρέπει να έχουν επισκεφτεί την επιχείρηση ταυτόχρονα με εσάς.


Πολιτικές, ηθικές, θρησκευτικές απόψεις

Οι κριτικές δεν είναι το μέρος όπου μπορείτε να συζητήσετε για τις πολιτικές προτιμήσεις, τις ηθικές διαφορές, τη θρησκεία ή τη δική σας οπτική σε ευρύτερα κοινωνικά ζητήματα. Κατανοούμε ότι οι ταξιδιωτικές εμπειρίες μπορεί να είναι βαθιά προσωπικές και μπορεί να υποκινούν απόψεις σχετικά με την πολιτική και τη θρησκεία - και θα δημοσιεύσουμε αυτά τα σχόλια, εφόσον αυτά έχουν άμεση σχέση με την τοποθεσία ή την επιχείρηση για την οποία υποβάλετε κριτική και πληρούν τις άλλες οδηγίες μας για τη δημοσίευση περιεχομένου. Τυχόν τέτοια σχόλια που εξελίσσονται σε παραλήρημα ενδέχεται να αφαιρεθούν.

Εάν οι πολιτικές, θρησκευτικές, ηθικές ή κοινωνικές απόψεις του ιδιοκτήτη ή των υπαλλήλων της επιχείρησης που είναι καταχωρισμένη στον ιστότοπό μας επηρεάζουν άμεσα την εμπειρία για την οποία γράφετε κριτική, μπορείτε να αναπτύξετε το θέμα αλλά να μην επεκταθείτε ώστε να συμπεριλάβετε την προσωπική άποψή σας που δεν σχετίζεται με τα ταξίδια. Επίσης, θα δημοσιεύσουμε σχόλια και συμβουλές που σχετίζονται με τα τοπικά ήθη τα οποία επηρεάζουν τα ταξίδια, αρκεί να περιγράφεται με λεπτομέρειες η δική σας προσωπική ταξιδιωτική εμπειρία στην επιχείρηση για την οποία γράφετε. Για παράδειγμα, εάν ένα συγκεκριμένο ξενοδοχείο δεν είναι φιλικό προς τα ΛΟΑΤΚΙ άτομα λόγω της τοπικής νομοθεσίας ή της συμπεριφοράς των ιδιοκτητών, ενθαρρύνουμε τους σχολιαστές να μοιραστούν αυτές τις πληροφορίες με την ταξιδιωτική μας κοινότητα.

Λόγω του αυξημένου κινδύνου για βίαιες ενέργειες και τρομοκρατική δραστηριότητα με στόχο τους πρόσφυγες που αιτούνται άσυλο στη Μεγάλη Βρετανία, δεν θα αναρτούμε καμία κριτική σε αυτήν την περιοχή η οποία θα παρέχει πληροφορίες που θα μπορούσαν να οδηγήσουν στον προσδιορισμό της θέσης των αιτούντων άσυλο. Αυτό περιλαμβάνει κριτικές που μπορεί να μην προσδιορίζουν συγκεκριμένους αιτούντες άσυλο αλλά που καθιστούν την τοποθεσία τους εύκολα προσδιορίσιμη. Το Tripadvisor είναι και θα συνεχίσει να είναι υποστηρικτής των προσφύγων που αναζητούν ένα ασφαλές καταφύγιο και καταγγέλλει τυχόν βίαιες ενέργειες προς αυτές τις κοινότητες.

Μέγεθος κριτικής και βαθμολογίες

Είναι σημαντικό η κριτική σας να προσφέρει ταξιδιωτικές οδηγίες σε αυτούς που σχεδιάζουν μελλοντικά ταξίδια! Για τον λόγο αυτό, εάν η κριτική σας δεν περιέχει αρκετές ουσιαστικές πληροφορίες σχετικά με την επιχείρηση για την οποία κάνετε κριτική, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να δώσετε πρόσθετες πληροφορίες σχετικά με την εμπειρία σας.

Έχουμε όριο χαρακτήρων για τις κριτικές το οποίο επιβάλλουμε ως εξής:

  • Ξενοδοχεία - 200 χαρακτήρες
  • Εστιατόρια, εμπειρίες, αεροπορικές εταιρείες και κρουαζιέρες - 100 χαρακτήρες

Έχουμε έναν ελάχιστο αριθμό χαρακτήρων για να διασφαλίσουμε ότι το περιεχόμενο των κριτικών είναι λεπτομερές, χρήσιμο και εξηγεί το σκεπτικό πίσω από τη βαθμολογία που δόθηκε. Οι κριτικές που περιγράφουν πολύ λίγο τις συνθήκες θα αφαιρούνται.

Η βαθμολογία κύκλων είναι από το 1 έως το 5, με το 1 να ορίζεται ως «Πολύ κακό» και το 5 να ορίζεται ως «Εξαιρετικό». Ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης για την οποία υποβάλετε κριτική, ενδέχεται να σας ζητήσουμε να βαθμολογήσετε συγκεκριμένες πτυχές της επίσκεψής σας, όπως η ποιότητα του ύπνου για μια επίσκεψη σε ξενοδοχείο ή το φαγητό για μια επίσκεψη σε κάποιο εστιατόριο. Αυτά τα πεδία δεν είναι υποχρεωτικά. Δεν θα πρέπει να βαθμολογείτε μια πτυχή της επιχείρησης για την οποία δεν είχατε σχετική εμπειρία.

Άσχετα με την εμπειρία σας

Εάν η κριτική σας περιέχει υπερβολικά σχόλια για άλλες κριτικές, ιδιοκτήτες επιχειρήσεων ή πολιτικές του Tripadvisor, θα σας ζητήσουμε να υποβάλετε εκ νέου μια κριτική που να εστιάζει κυρίως στην εμπειρία σας σε αυτήν την επιχείρηση.

Αν πιστεύετε ότι μια κριτική έχει συνταχθεί από τον ιδιοκτήτη ή έναν ανταγωνιστή μιας καταχώρισης στο Tripadvisor, χρησιμοποιήστε τη λειτουργία καταγγελίας στον ιστότοπό μας για να μας ενημερώσετε. Οι κριτικές που ισχυρίζονται ότι άλλες δημοσιευμένες κριτικές είναι ψευδείς δεν θα δημοσιεύονται καθώς αυτές οι πληροφορίες δεν σχετίζονται με την ταξιδιωτική σας εμπειρία. Αν ανησυχείτε ότι μια συγκεκριμένη επιχείρηση εμπλέκεται σε πολλά περιστατικά απάτης, στείλτε μας email στο contentintegrity@tripadvisor.com. Μπορείτε επίσης να επικοινωνήσετε μαζί μας για να μας κάνετε τυχόν άλλες ερωτήσεις που μπορεί να έχετε και να σχετίζονται με απάτη.

Καταχωρίζονται στον ιστότοπό μας

Καταχωρίζουμε όλες τις επιχειρήσεις που σχετίζονται με ταξιδιώτες, ωστόσο δεν κάνουμε δεκτές κριτικές για επιχειρήσεις που δεν είναι καταχωρισμένες. Η κριτική σας θα αφαιρεθεί αν υποβληθεί σε μια επιχείρηση που δεν έχει σχέση με μια επιχείρηση που είναι καταχωρισμένη στο Tripadvisor. Αν θέλετε να υποβάλετε μια κριτική για μια επιχείρηση που δεν είναι καταχωρισμένη, σας ζητούμε να υποβάλετε ένα αίτημα για μια νέα καταχώριση. Μπορείτε να δείτε αυτές τις απαιτήσεις εδώ

Επιπλέον, εάν μια επιχείρηση παρέχει μια δυνατότητα εκτός της κύριας υπηρεσίας που θα λαμβάνατε συνήθως σε αυτήν, δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική. Δεν είναι χρήσιμο για την πλειοψηφία των ταξιδιωτών, επειδή δεν αποτελεί κανονικό μέρος της εμπειρίας στην εν λόγω επιχείρηση. Μια κριτική που σχετίζεται με τη στάθμευση κατ’ εξαίρεση σε ένα εστιατόριο θα ήταν ένας λόγος για αφαίρεση σε αυτό το σενάριο.


Πρόσφατη εμπειρία

Για να διασφαλίζεται ότι τα σχόλια είναι φρέσκα και ενημερωμένα, όλες οι κριτικές πρέπει να υποβάλλονται εντός ενός έτους από την εμπειρία σας.

Μπορείτε να γράψετε μία κριτική για οποιαδήποτε επιχείρηση είναι καταχωρισμένη στο Tripadvisor ανά εμπειρία ή επίσκεψη. Αυτό σημαίνει μία κριτική ανά διαμονή σε ξενοδοχείο, επίσκεψη σε εστιατόριο, περιήγηση ή ενοικίαση αυτοκινήτου. Αν θέλετε να τροποποιήσετε την αρχική σας κριτική, θα χρειαστεί να καταργήσετε εκείνη την κριτική και να υποβάλετε μια νέα. Για πτήσεις, θα δημοσιεύουμε μία κριτική ανά σκέλος του ταξιδιού, καθώς κατανοούμε ότι κάθε εμπειρία μπορεί να διαφέρει. Αν προτιμάτε να γράψετε για την εμπειρία σας από ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής σε μία κριτική - θα το δημοσιεύσουμε και αυτό!

Για να διασφαλιστεί ότι υπάρχει αρκετός χρόνος μεταξύ των επισκέψεων, πρόσθετες κριτικές από νέες εμπειρίες θα γίνονται δεκτές μετά από τρεις μήνες για ένα κατάλυμα, αξιοθέατο ή περιήγηση και μετά από έναν μήνα για τα εστιατόρια/φαγάδικα. Εξαίρεση αποτελούν οι κριτικές για αεροπορικές εταιρείες, όπου δεν υπάρχει όριο στον αριθμό των κριτικών που μπορούν να υποβληθούν εντός μιας δεδομένης χρονικής περιόδου.

Μοναδική εμπειρία

Δεν θα δημοσιεύσουμε μια κριτική που να περιγράφει την ίδια εμπειρία σε δύο καταχωρίσεις. Θα τη δημοσιεύσουμε στην πιο σχετική καταχώριση. Για παράδειγμα, αν δημοσιεύσετε μια κριτική σε ένα ξενοδοχείο και στο εστιατόριο εντός αυτού του ξενοδοχείου που έχει ακριβώς το ίδιο κείμενο και δεν αφορά συγκεκριμένα στη μία καταχώριση περισσότερο από την άλλη, θα δημοσιεύσουμε την κριτική στο ξενοδοχείο. Αν θέλετε να γράψετε μια κριτική για κάθε εμπειρία, μπορείτε, απλώς κάντε το αυτό ανεξάρτητα για να μην μπερδέψετε τους ταξιδιώτες.

Θα επιτρέψουμε σε πολλούς ταξιδιώτες να γράψουν για την ίδια εμπειρία. Για παράδειγμα, αν εσείς και ο συνταξιδιώτης σας επιλέξετε να γράψετε μια κριτική από τη δική του οπτική γωνία ο καθένας, θα δημοσιεύσουμε και τις δύο κριτικές. Επιτρέπουμε επίσης κριτικές από πολλά μέλη μιας μεγάλης ταξιδιωτικής ομάδας. Απλώς βεβαιωθείτε ότι το περιεχόμενο είναι γραμμένο με δικά σας λόγια και από τη δική σας οπτική.

Οι σχολιαστές μπορούν να έχουν μόνο έναν λογαριασμό στο Tripadvisor, εκτός από εξαιρετικές περιστάσεις που καθορίζονται κατά τη διακριτική ευχέρεια του Tripadvisor. Εάν υποβάλετε μια κριτική στην ίδια καταχώριση από πολλούς λογαριασμούς, μπορούμε να καταργήσουμε τις διπλές υποβολές.


Το Tripadvisor δεν επιτρέπει περιεχόμενο στον ιστότοπο που είναι μεροληπτικό ή υποβάλλεται σε μια προσπάθεια να παραποιήσει τις κατατάξεις ή τις βαθμολογίες στον ιστότοπό μας. Τυχόν παραβιάσεις αυτών των οδηγιών ενδέχεται να επιφέρουν κυρώσεις στη σελίδα της καταχώρισής σας στο Tripadvisor, όπως ποινές στην κατάταξη, κόκκινα σήματα ή/και αποκλεισμό από βραβεία.

Επιπλέον, η μη τήρηση αυτών των οδηγιών ενδέχεται να παραβιάζει την τοπική, την εθνική ή/και τη διεθνή νομοθεσία και μπορεί να οδηγήσει σε κάποια νομική ενέργεια, συμπεριλαμβανομένων των αστικών και των ποινικών κυρώσεων.

Μεροληπτικό περιεχόμενο

Το Tripadvisor προσπαθεί να διασφαλίζει ότι όλες οι κριτικές υποβάλλονται από την άποψη ενός αυθεντικού ταξιδιώτη. Αυτό σημαίνει ότι οποιοδήποτε άτομο που συνδέεται, με οποιονδήποτε τρόπο, με μια επιχείρηση που είναι καταχωρισμένη στον ιστότοπό μας δεν επιτρέπεται να γράψει μια κριτική γι’ αυτήν την επιχείρηση.

Συγκεκριμένα, δεν θα κάνουμε αποδεκτές κριτικές από χρήστες οι οποίοι:

  • Απασχολούνται αυτήν τη στιγμή ή έχουν εργαστεί σε μια επιχείρηση οποιαδήποτε στιγμή στο παρελθόν. Αυτό περιλαμβάνει κριτικές από άτομα που έχουν εργαστεί εθελοντικά σε μια ή για μια επιχείρηση που είναι καταχωρισμένη στον ιστότοπό μας.
  • Έχουν συγγένεια ή φιλία με έναν τρέχοντα υπάλληλο ή ιδιοκτήτη.
  • Λαμβάνουν αγαθά ή υπηρεσίες ή παρέχουν αγαθά ή υπηρεσίες σε μια επιχείρηση. Για παράδειγμα, εάν είστε ο προμηθευτής τροφίμων σε μια επιχείρηση, δεν μπορείτε να υποβάλετε μια κριτική για αυτήν. Εάν παρέχετε ψυχαγωγία σε μια επιχείρηση, δεν μπορείτε να υποβάλετε κριτική.
  • Κατέχουν ή απασχολούνται σε μια επιχείρηση της ίδιας επιχειρηματικής κατηγορίας και βρίσκονται στον ίδιο δήμο με την εν λόγω επιχείρηση. Για να είμαστε σαφείς, εάν είστε ιδιοκτήτης ή εργάζεστε σε μια καφετέρια στο Δουβλίνο της Ιρλανδίας δεν μπορείτε να υποβάλετε κριτικές για άλλα εστιατόρια στο Δουβλίνο, όπως ένα ιταλικό εστιατόριο. Αυτό ισχύει και για παρόμοιες επιχειρήσεις που μπορεί να μην βρίσκονται στα γεωγραφικά όρια της πόλης σας αλλά να βρίσκονται εντός 16 χιλιομέτρων από την τοποθεσία όπου είναι καταχωρισμένη η διεύθυνση της επιχείρησής σας στο Tripadvisor. Παρόλο που κατανοούμε ότι σίγουρα μπορεί να είχατε επισκεφτεί αυτήν την επιχείρηση ως γενικός ταξιδιώτης, αυτή η πολιτική είναι σε ισχύ για να βοηθά στο να διασφαλίζεται η αμεροληψία στις κατατάξεις των επιχειρήσεων.
  • Κατέχουν ένα μερίδιο μιας επιχείρησης, όπως χρονομερίδιο, ακόμα κι είναι εντός ενός μεγαλύτερου ομίλου επιχειρήσεων και η ιδιοκτησία αφορά διάφορες επιχειρήσεις.

Οι εξαιρέσεις σε άτομα που σχετίζονται με μια επιχείρηση περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Οικο-εθελοντές: μπορούν να γράψουν κριτική ταξιδιώτες που πληρώνουν για να γίνουν εθελοντές ή εργάζονται σε μια επιχείρηση και χρησιμοποιούν τις γενικές εγκαταστάσεις μιας επιχείρησης ως ταξιδιώτες.

Προσπάθειες χειραγώγησης της κατάταξης μιας επιχείρησης από την ίδια

Το Tripadvisor τίθεται με συνέπεια ενάντια σε οποιαδήποτε προσπάθεια τεχνητού χειρισμού της κατάταξης μιας επιχείρησης στον ιστότοπό μας. Αυτές οι προσπάθειες περιλαμβάνουν, μεταξύ άλλων, τις ακόλουθες ενέργειες:

  • Κριτικές που υποβλήθηκαν από εκπροσώπους επιχειρήσεων. Διατηρούμε το δικαίωμα να αφαιρέσουμε περιεχόμενο ή/και να επιβάλλουμε κυρώσεις σε επιχειρήσεις σε περίπτωση που λάβουμε υποβολές περιεχομένου από οποιονδήποτε κατέχει μια επιχείρηση, απασχολείται σε αυτήν ή συνδέεται με οποιονδήποτε τρόπο με την επιχείρηση για την οποία υποβάλλεται η κριτική ή με οποιαδήποτε ελέγχουσα ή μητρική εταιρεία με την οποία μπορεί να συνδέεται η εν λόγω επιχείρηση. Αυτό περιλαμβάνει (αλλά όχι αποκλειστικά) περιεχόμενο από χρήστες οι οποίοι είναι ξεκάθαροι σχετικά με τη σύνδεσή τους πέρα από τους χρήστες που παριστάνουν τους ταξιδιώτες, τους ανταγωνιστές ή οποιαδήποτε άλλα άτομα ή οντότητες. Απαγορεύεται επίσης να υποβάλλουν κριτικές οι εκπρόσωποι μιας επιχείρησης για λογαριασμό των πελατών, ανεξάρτητα από το εάν η γνώμη τους είναι γνήσια ή όχι.
  • Κριτικές επί πληρωμή/Ανταλλαγές κριτικών. Το Tripadvisor αντιτίθεται σθεναρά στην πώληση, την αγορά ή την ανταλλαγή κριτικών. Τυχόν κριτικές που υποβάλλονται με αυτόν τον τρόπο θεωρούνται εγγενώς δόλιες και θα αντιμετωπίζονται με ποινές όχι μόνο για την επιχείρηση ή τις επιχειρήσεις που εμπλέκονται, αλλά και για τους σχολιαστές. Εάν έχει επικοινωνήσει μαζί σας κάποιος που προσφέρει αυτές τις υπηρεσίες ή γνωρίζετε κάποιον που εμπλέκεται σε αυτού του είδους τη συμπεριφορά, παρακαλούμε ενημερώστε την ομάδα μας στη διεύθυνση contentintegrity@tripadvisor.com
  • Παροχή κινήτρων για υποβολή κριτικών. Είναι ενάντια στις οδηγίες μας να προσφέρετε ή να υπόσχεστε οτιδήποτε με αντάλλαγμα την υποβολή κριτικών, ανεξάρτητα από τη βαθμολογία. Μερικά παραδείγματα είναι οι προσφορά δωρεάν ποτών, οι εκπτώσεις, η συμμετοχή σε έναν διαγωνισμό, η πραγματοποίηση δωρεών για έναν σκοπό στο όνομα ενός πελάτη, κ.λπ.
  • Παροχή κινήτρων για αφαίρεση κριτικών. απόπειρες από ένα άτομο που εκπροσωπεί μια επιχείρηση να προσφέρει οτιδήποτε σε αντάλλαγμα για την αφαίρεση μιας δημοσιευμένης κριτικής είναι ενάντια στις οδηγίες μας και θα επισύρουν κυρώσεις.
  • Άσκηση πίεσης στους χρήστες για αφαίρεση κριτικών. απόπειρες από οποιονδήποτε σχετίζεται με μια επιχείρηση να ασκήσει πίεση, να απειλήσει ή να εκβιάσει με άλλον τρόπο έναν χρήστη ώστε να αφαιρέσει την κριτική του για την εν λόγω επιχείρηση αποτελούν παραβίαση των οδηγιών μας και θα επισύρουν ποινές.
  • Παροχή κινήτρων στους εργαζόμενους. Αποτελεί παραβίαση των οδηγιών μας όταν μια επιχείρηση προσφέρει κίνητρα που έχουν σχεδιαστεί για την επιβράβευση των υπαλλήλων με σκοπό την ενθάρρυνση υποβολής κριτικών, π.χ. ένα μπόνους για κάποιον που αναφέρεται σε μια κριτική ή ένας διαγωνισμός για τον μεγαλύτερο αριθμό κριτικών που επιτεύχθηκαν εντός συγκεκριμένης χρονικής περιόδου. Αυτά τα προγράμματα είναι ενάντια στις οδηγίες μας και ενδέχεται να επισύρουν κυρώσεις για την κατάταξη μιας επιχείρησης. Εάν γνωρίζετε την ύπαρξη τέτοιων προγραμμάτων σε οποιαδήποτε επιχείρηση, ενημερώστε την ομάδα μας στέλνοντας email στη διεύθυνση contentintegrity@tripadvisor.com
  • Διαλογή. Απαγορεύουμε τη χρήση προγραμμάτων που ζητούν επιλεκτικά θετικό περιεχόμενο ή απορρίπτουν μέτριο ή αρνητικό περιεχόμενο. Για παράδειγμα, το να κατευθύνετε έναν πελάτη σε μια σελίδα κριτικών αν δείξει πως είχε μια θετική εμπειρία και να τον κατευθύνετε κάπου αλλού (όπως ένα εσωτερικό κανάλι υποστήριξης πελατών) αν δείξει πως είχε μια αρνητική εμπειρία είναι ενάντια στις οδηγίες μας για τις κριτικές.
  • Περιορισμοί. Δεν επιτρέπουμε στις επιχειρήσεις να απαγορεύουν ή να αποθαρρύνουν συμβατικά τους πελάτες από τη δημοσίευση αρνητικών ή επικριτικών κριτικών για την εμπειρία τους. Τυχόν επιχειρήσεις που διαπιστώνεται ότι εμπλέκονται σε τέτοιες πρακτικές θα έχουν προειδοποιητικό σήμα στη σελίδα καταχώρισης της επιχείρησής τους στο Tripadvisor έως ότου διακοπεί αυτή η πρακτική.
  • Βανδαλισμός. Τυχόν προσπάθειες, που γίνονται από άτομα που συνδέονται με μια επιχείρηση, να βλάψουν τη φήμη μιας ανταγωνιστικής επιχείρησης θεωρούνται παραβιάσεις των οδηγιών μας. Αυτό περιλαμβάνει (αλλά όχι αποκλειστικά) την υποβολή αρνητικών κριτικών, την προσπάθεια ψευδούς εγγραφής ενός ατόμου ως ιδιοκτήτη της ανταγωνιστικής καταχώρισης ή παρόμοιες συμπεριφορές.

Προσπάθειες κάποιου χρήστη να παραποιήσει την κατάταξη μιας επιχείρησης

Τυχόν χρήστες που επιχειρούν να παραποιήσουν την κατάταξη μιας επιχείρησης, ακόμα κι αν δεν συνδέονται με αυτήν, ενδέχεται να αποκλειστούν από τον ιστότοπό μας εξαιτίας αυτών των ενεργειών. Οι ενέργειες μπορεί να είναι, αλλά όχι αποκλειστικά, οι εξής:

  • Εκβιασμός. Το Tripadvisor ταξινομεί ως εκβιασμό οποιαδήποτε προσπάθεια γίνεται κακόβουλα από έναν ταξιδιώτη για να αποκομίσει κάτι αξίας από μια επιχείρηση απειλώντας να δημοσιεύσει μια αρνητική κριτική στο Tripadvisor ή υποσχόμενος να αφαιρέσει μια δημοσιευμένη αρνητική κριτική. Δεν θεωρείται εκβιασμός αν ένας πελάτης αναφέρει ότι σχεδιάζει να γράψει μια κριτική λόγω μιας αρνητικής εμπειρίας αλλά δεν κάνει ένα κακόβουλο αίτημα. Στα παραδείγματα μπορεί να περιλαμβάνεται ένας πελάτης που προσπαθεί να διορθώσει μια κατάσταση με έναν σπασμένο σωλήνα σε ένα δωμάτιο ή μια λάθος παραγγελία σε ένα εστιατόριο.
  • Γεγονότα που προκαλούν μια έκρηξη στον αριθμό των κριτικών. Οι κριτικές πρέπει να περιγράφουν μια εμπειρία από πρώτο χέρι. Χρήστες οι οποίοι υποβάλλουν κριτικές σε μια επιχείρηση για προσωπικούς ή πολιτικούς λόγους ή κριτικές που υποβάλλονται αποκλειστικά και μόνο λόγω ειδήσεων ή έκθεσης στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μιας επιχείρησης και δεν περιγράφουν εμπειρίες από πρώτο χέρι δεν θα δημοσιεύονται. Αν εντοπιστεί σημαντική ποσότητα τέτοιου περιεχομένου σε μια καταχώριση, διατηρούμε το δικαίωμα να αναστείλουμε προσωρινά τη δημοσίευση όλου του περιεχομένου για τη εν λόγω καταχώριση.
  • Πλαστοπροσωπία υπαλλήλων του Tripadvisor. Το Tripadvisor δεν απασχολεί κανέναν για να επισκέπτεται και να βαθμολογεί επιχειρήσεις (γνωστοί και ως «μυστικοί αγοραστές»). Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων δεν θα πρέπει να εμπιστεύονται κανέναν που παρουσιάζεται ως τέτοιος και θα πρέπει να μας ειδοποιούν αμέσως γι' αυτήν τη συμπεριφορά αποστέλλοντας email στη διεύθυνση contentintegrity@tripadvisor.com.

Υπάρχουν ορισμένα σενάρια όπου δεν επιτρέπουμε την ανάρτηση μιας κριτικής, ακόμα κι αν ενδεχομένως υπήρξε κάποια επικοινωνία με την επιχείρηση. Σας προσκαλούμε να μοιραστείτε αυτά τα σχόλια στην ενότητα «Φόρουμ» του ιστότοπού μας, όπου τα μέλη της κοινότητάς μας συζητούν θέματα σχετικά με τα ταξίδια.

Μερικά τέτοια παραδείγματα μπορεί να περιλαμβάνουν τα εξής:

  • Σχόλια αποκλειστικά για την πολιτική μιας επιχείρησης. Παρόλο που μπορεί να είναι χρήσιμο για έναν ταξιδιώτη να γνωρίζει ότι ένα εστιατόριο κρατά τις τουαλέτες του μόνο για τους θαμώνες ή ότι ένα ξενοδοχείο δεν επιτρέπει τους σκύλους ή ότι δεν μπορείτε να λάβετε επιστροφή χρημάτων για την ακύρωσή σας, είναι άδικο για μια επιχείρηση να βαθμολογείται αρνητικά με βάση αποκλειστικά αυτούς τους τύπους πολιτικών που συμβαίνουν τακτικά στον ταξιδιωτικό κλάδο. Θα αφαιρέσουμε κριτικές που περιγράφουν απλώς μια αλληλεπίδραση που είναι μια απλή διαφωνία με τις δεδομένες πολιτικές. Εάν περιγράψετε μια πιο ουσιαστική αλληλεπίδραση εξυπηρέτησης πελατών με την επιχείρηση, πέρα από τις δεδομένες πολιτικές, θα δημοσιεύσουμε τη συζήτηση επειδή πιστεύουμε ότι η εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών μπορεί να είναι χρήσιμη στους ταξιδιώτες.
  • Σχολιασμός μιας επιχείρησης λόγω κάλυψής της από τα ΜΜΕ. Αν επιθυμείτε να σχολιάσετε ένα πρόσφατο γεγονός σε αυτήν την επιχείρηση, το οποίο προσέλκυσε την προσοχή των ΜΜΕ αλλά στο οποίο δεν ήσασταν παρόντες, δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική σας.
  • Σχόλια αποκλειστικά για τις ώρες λειτουργίας ή το κλείσιμο. Παρόλο που αναγνωρίζουμε ότι μπορεί να είναι απογοητευτικό να φτάσει κανείς σε ένα εστιατόριο απλά και μόνο για να ανακαλύψει ότι είναι κλειστό, δεν θα δημοσιεύσουμε κριτικές που σχολιάζουν αποκλειστικά τις ώρες λειτουργίας ή κλεισίματος, εκτός αν οι επίσημες πληροφορίες που δημοσιεύτηκαν από την επιχείρηση δημιούργησαν μια προσδοκία εξυπηρέτησης.
  • Ανεπιτυχείς προσπάθειες επικοινωνίας με μια επιχείρηση. Δεν θεωρούμε τις αναπάντητες κλήσεις ή τα email ως μια έγκυρη περιγραφή της υπηρεσίας που παρέχεται από την επιχείρηση.
  • Εμπειρίες που αφορούν μόνο το εξωτερικό μιας επιχείρησης. Εάν επισκεφτείτε μια επιχείρηση με μόνη πρόθεση να δείτε την αρχιτεκτονική ή τη διακόσμησή της, θα δημοσιεύσουμε μια κριτική μόνο αν ένα κύριο στοιχείο της είναι αυτό το οπτικό στοιχείο από μόνο του. Για παράδειγμα, κατά την υποβολή κριτικής για έναν καθεδρικό ναό κατανοούμε ότι μέρος της εμπειρίας του ταξιδιώτη σε αυτήν την επιχείρηση είναι να δει το εξωτερικό του κτιρίου και κάτι τέτοιο είναι αποδεκτό σε μια κριτική. Δεν θα δημοσιεύσουμε μια κριτική για ένα ξενοδοχείο από κάποιον που δεν ήταν πελάτης αυτού του ξενοδοχείου και μιλά μόνο για την αρχιτεκτονική του ξενοδοχείου.
  • Μακροχρόνιες διαμονές. Δεχόμαστε κριτικές από χρήστες που έχουν μια μεγάλη σε διάρκεια διαμονή σε μια συγκεκριμένη επιχείρηση, με την προϋπόθεση ότι οι πληροφορίες στην κριτική έχουν κάποιο ενδιαφέρον για άλλους (πιο κλασικούς) ταξιδιώτες. Δεν θα δημοσιεύσουμε την κριτική σας αν είναι γραμμένη αποκλειστικά από την άποψη ενός μισθωτή ή ενοικιαστή.

Μας αρέσει πολύ να μαθαίνουμε για τις ταξιδιωτικές σας εμπειρίες και εκτιμούμε τις συνεισφορές σας στον ιστότοπό μας! Θέλουμε επίσης να διασφαλίσουμε ότι τα Ενοικιαζόμενα αποτελούν μια ασφαλή και αξιόπιστη πηγή πληροφοριών για την παγκόσμια κοινότητά μας. Για να μας βοηθήσετε στην επίτευξη αυτού του στόχου και για να δημοσιευτούν οι κριτικές σας όσο το δυνατόν γρηγορότερα, βεβαιωθείτε ότι οι κριτικές σας:

Πρόσφατες

Για να προσφέρουμε στους αναγνώστες μας πάντα επίκαιρο περιεχόμενο, θα θέλαμε να γράφετε μόνο για τις εμπειρίες που είχατε κατά τη διάρκεια του τρέχοντος ημερολογιακού έτους ή, το πολύ, εντός των δύο τελευταίων ετών.

Βασίζονται σε διαμονές μικρής διάρκειας

Οι σκέψεις σας για οποιαδήποτε διαμονή σας που έγινε έως και 90 ημέρες πριν είναι ευπρόσδεκτες.

Αφορούν τους ταξιδιώτες

Μην ξεχνάτε ότι ο σκοπός των κριτικών μας είναι να βοηθούν τους ταξιδιώτες στον προγραμματισμό των διακοπών τους. Συνεπώς, θα σας παρακαλούσαμε να γράφετε αποκλειστικά για ζητήματα που αφορούν τα ενοικιαζόμενα. Δηλαδή, να μην υποβάλετε κριτικές σχετικά με εταιρικά καταλύματα ή κατοικίες ενδιάμεσης, προσωρινής ή μεταβατικής στέγασης.

Γράφονται μετά το check-in

Σας παρακαλούμε να γράψετε για την εμπειρία σας μετά την άφιξή σας στο ενοικιαζόμενο. Για να διασφαλίσουμε τη γνησιότητα των κριτικών μας, προς το παρόν δεν δεχόμαστε κριτικές που υποβάλλονται κατά τη διάρκεια της διαδικασίας κράτησης ή πριν από την άφιξη στην επιχείρηση.

Επαληθεύονται από το όνομα στο συμβόλαιο ενοικίασης

Για να διασφαλίσουμε τη γνησιότητα των κριτικών μας, θα σας ζητήσουμε να καταχωρίσετε το όνομα του ατόμου από την ομάδα που υπέγραψε το μισθωτήριο συμφωνητικό. (Αυτό το υποχρεωτικό πεδίο εμφανίζεται στο πάνω μέρος της φόρμας «Γράψτε μια κριτική»). ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Δεν κοινοποιούμε αυτό το όνομα δημόσια στον ιστότοπό μας.

Μπορεί να τεκμηριωθεί από τον ιδιοκτήτη του ενοικιαζόμενου

Αν ο ιδιοκτήτης ενός ενοικιαζόμενου δεν μπορεί να επαληθεύσει ότι ο συντάκτης της κριτικής ήταν πελάτης, στέλνουμε στον πελάτη ένα αίτημα για υποβολή τεκμηρίωσης. Πρόκειται για μια απλή διαδικασία διασφάλισης ότι η κριτική αντιστοιχεί στον σωστό ιδιοκτήτη και το σωστό κατάλυμα.