Η προσέγγισή μας σχετικά με την ακεραιότητα περιεχομένου

Κάθε μέρα, ταξιδιώτες από όλον τον κόσμο επισκέπτονται το Tripadvisor για καθοδήγηση όσον αφορά τον προγραμματισμό και την πραγματοποίηση ταξιδιών. Η πλατφόρμα τροφοδοτείται από τη γενναιοδωρία των ταξιδιωτών που έχουν αξέχαστες εμπειρίες — και στη συνέχεια, αφιερώνουν λίγο χρόνο για να τις μοιραστούν με άλλους.

Με τα χρόνια, εκατομμύρια ταξιδιώτες έχουν μοιραστεί τις εμπειρίες τους από πρώτο χέρι στο Tripadvisor με τη μορφή των κριτικών από ταξιδιώτες. Αυτές οι κριτικές προσφέρουν καθοδήγηση σχετικά με προορισμούς και επιχειρήσεις σε όλον τον κόσμο, γι’ αυτό και είναι απίστευτα σημαντικό οι ταξιδιώτες να αισθάνονται σίγουροι για τις πληροφορίες που παρέχουν. Αυτός είναι ο λόγος που κάθε κριτική πρέπει να ακολουθεί μια αυστηρή σειρά οδηγιών δημοσίευσης. Αυτές οι οδηγίες καθορίζουν ποιες κριτικές μπορούν να δημοσιευτούν στο Tripadvisor και ποιες όχι.

Αλλά πώς το Tripadvisor αποφασίζει ποιες θα πρέπει να είναι αυτές οι οδηγίες; Και πώς επιβάλλει τους κανόνες για να διασφαλίσει ότι οι σχολιαστές συμμορφώνονται με αυτές;

Εδώ θα αναλύσουμε λεπτομερώς τις αρχές που διαμορφώνουν τις οδηγίες για τις δημοσιεύσεις στον ιστότοπο και τα μέτρα που λαμβάνουμε για να διασφαλίζουμε την επιβολή τους...

Πιστεύουμε ότι οι καλύτερες ταξιδιωτικές συμβουλές προέρχονται από άλλους ταξιδιώτες.

Στο Tripadvisor, τα μέλη μας μπορούν να υποβάλουν κριτικές για την εμπειρία που είχαν σε κάποιο ξενοδοχείο, εστιατόριο και αξιοθέατο σε όλον τον κόσμο. Στα τελευταία 20 και παραπάνω χρόνια, έχουμε λάβει από τα μέλη μας εκατοντάδες εκατομμύρια κριτικές και γνώμες για σχεδόν 8 εκατομμύρια επιχειρήσεις που καλύπτουν πραγματικά κάθε χώρα στον κόσμο.

Πιστεύουμε στο δικαίωμα να γράφει κανείς για αυτό που έζησε.

Η κοινότητα του Tripadvisor διαθέτει έναν πλούτο πολύτιμης ταξιδιωτικής εμπειρίας και κάθε ένας από τους εκατοντάδες εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες μας πρέπει να αισθάνεται σίγουρος όταν μοιράζεται τις απόψεις του. Όταν μένετε σε ένα ξενοδοχείο, τρώτε σε ένα εστιατόριο ή επισκέπτεστε ένα αξιοθέατο, έχετε το αναφαίρετο δικαίωμα να σχολιάσετε την εμπειρία σας σε άλλους. Είμαστε εξαιρετικά περήφανοι για την κοινότητα που χτίσαμε, η οποία βοηθά τους ταξιδιώτες να κάνουν ακριβώς αυτό.

Για τον λόγο αυτό, δεν παίρνουμε ελαφρά την απόφαση να αποκλείσουμε ή να αφαιρέσουμε μια κριτική από τον ιστότοπό μας. Ίσως να ήταν ευκολότερο για εμάς αν υποκύπταμε στη λογοκρισία και αφαιρούσαμε κριτικές με τις οποίες διαφωνούν οι ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων. Όμως αυτό θα ήταν αντίθετο σε ό,τι υποστηρίζουμε, δηλαδή το δικαίωμα των πραγματικών καταναλωτών να μοιράζονται τις εμπειρίες τους.

Πιστεύουμε ότι κάθε πελάτης μετράει.

Κάθε πελάτης έχει το δικαίωμα να μοιραστεί την εμπειρία του, όχι μόνο αυτοί που πλήρωσαν τον λογαριασμό.

Επομένως, παρόλο που απαιτούμε από τους σχολιαστές να βεβαιώνουν ότι σχολιάζουν με βάση τις δικές τους εμπειρίες πριν μπορούν να υποβάλουν την κριτική τους στο Tripadvisor, δεν απαιτούμε από τους σχολιαστές να παρέχουν μια απόδειξη αγοράς.

Πιστεύουμε ότι οι ίδιοι κανόνες πρέπει να ισχύουν για όλους.

Έχουμε μοναδικές διαδικασίες για τη διαχείριση των κριτικών και του περιεχομένου που υποβάλλεται στο Tripadvisor καθώς και αποκλειστικούς αλγόριθμους που υπολογίζουν καθημερινά τη θέση μιας επιχείρησης στην κατάταξη από τους ταξιδιώτες. Αυτές οι διαδικασίες και οι αλγόριθμοι εφαρμόζονται με τον ίδιο τρόπο σε όλο το περιεχόμενο, τα παράπονα και τις επιχειρήσεις. Δεν έχουμε δώσει και δεν θα δώσουμε ποτέ σε όσους διαφημίζονται σε εμάς ή σε οποιονδήποτε άλλον προτιμησιακή μεταχείριση όταν ελέγχουμε τις κριτικές.

Πιστεύουμε ότι οι επιχειρήσεις που δεν τηρούν τους κανόνες πρέπει να τιμωρούνται.

Οι επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι οι ταξιδιώτες βασίζονται στις κριτικές για να πάρουν ταξιδιωτικές οδηγίες. Δυστυχώς, γνωρίζουμε ότι πάντα θα υπάρχει μια μειοψηφία αδίστακτων επιχειρήσεων που θα προσπαθήσει να εξαπατήσει προκειμένου να εκμεταλλευτεί αυτήν τη συνθήκη. Ορίζουμε την «εξαπάτηση» ως οποιαδήποτε προσπάθεια να επηρεάσουν άδικα ή ανέντιμα τις κριτικές ή τις κατατάξεις για τη δική τους επιχείρηση ή τους ανταγωνιστές τους.

Αυτές οι δραστηριότητες αποτελούν απάτη μέσω κριτικών. Η απόπειρα δημοσίευσης ψευδών ή ανέντιμων κριτικών παραβιάζει τους Όρους χρήσης του Tripadvisor, καθώς και τη νομοθεσία περί αθέμιτου ανταγωνισμού και προστασίας του καταναλωτή σε πολλές χώρες. Επενδύουμε τεράστια ποσά χρόνου, προσπάθειας και πόρων – τόσο από αυτοματοποιημένη όσο και από ανθρώπινη άποψη – στο να εντοπίζουμε τη δόλια δραστηριότητα και να τη σταματάμε από το να φτάσει στην πλατφόρμα του Tripadvisor.

Πώς το Tripadvisor εντοπίζει και αποκλείει την απάτη μέσω κριτικών

  • Σε αντίθεση με άλλες κοινωνικές πλατφόρμες, όταν μια κριτική υποβάλλεται από έναν ταξιδιώτη στο Tripadvisor, δεν αναρτάται αμέσως στον ιστότοπο. Αντ’ αυτού, αξιολογείται από το σύστημα ανάλυσης κριτικών μας. Αυτό το σύστημα καθορίζει ποιες κριτικές μπορούν να δημοσιευτούν, ποιες απαιτούν περαιτέρω αξιολόγηση από την ομάδα των συντονιστών μας και ποιες μπορούν να αποκλειστούν απευθείας. Αυτή η αξιολόγηση κάθε κριτικής διαρκεί συνήθως λιγότερο από 24 ώρες.
  • Το σύστημα ανάλυσης κριτικών μας συλλαμβάνει χιλιάδες σημεία δεδομένων που σχετίζονται με κάθε υποβολή κριτικών και αντιστοιχίζει αυτές τις πληροφορίες με τα σημεία δεδομένων που γνωρίζουμε ήδη για εκατομμύρια άλλες κριτικές, σχολιαστές και επιχειρήσεις στο Tripadvisor. Το σύστημά μας είναι σε θέση να φιλτράρει, να αναλύει και να κατηγοριοποιεί τεράστιες ποσότητες δεδομένων γρήγορα και διεξοδικά. Αυτός είναι ο τρόπος με τον οποίο εντοπίζουμε μοτίβα συμπεριφοράς όσον αφορά τις κριτικές.
  • Έχουμε πάνω από δύο δεκαετίες εμπειρίας στο να μαθαίνουμε πώς μοιάζει μια κανονική συμπεριφορά όσον αφορά τις κριτικές στην πλατφόρμα μας. Είμαστε ειδικοί στον έλεγχο μοτίβων που δεν φαίνονται φυσιολογικά και τα οποία μπορεί να υποδεικνύουν απόπειρες για απάτη μέσω κριτικών.
  • Το προσωπικό μας αποτελείται από εκατοντάδες μέλη σε όλον τον κόσμο που εργάζονται για την αξιολόγηση των κριτικών και για τον εντοπισμό, τον αποκλεισμό και την αφαίρεση της απάτης.
  • Μόλις δημοσιευτούν οι κριτικές, επιτρέπουμε σε επιχειρήσεις και ταξιδιώτες να επισημαίνουν και να αναφέρουν περιεχόμενο εάν πιστεύουν ότι είναι δόλιο. Όλες οι αναφορές αξιολογούνται και αναλύονται από την προηγμένη τεχνολογία και την ομάδα ειδικών μας, οι οποίοι μπορούν να λάβουν μέτρα για την αφαίρεση κριτικών που παραβιάζουν τις οδηγίες δημοσίευσης.
  • Έχουμε επίσης μια ομάδα εξειδικευμένων και εκπαιδευμένων ερευνητών που εστιάζουν στην αναχαίτιση των ψευδών κριτικών. Μεταξύ άλλων δραστηριοτήτων, συμμετέχουν ενεργά και πιάνουν εταιρείες και άτομα που προσπαθούν να «πουλήσουν» κριτικές, καθώς και εκείνες τις επιχειρήσεις που προσπαθούν να τις αγοράσουν. Μαθαίνουμε συνεχώς.

Οι απατεώνες εξελίσσουν συνεχώς τις μεθόδους που χρησιμοποιούν για την υποβολή κριτικών. Αλλά το ίδιο κι εμείς. Κάθε μέρα, καινοτομούμε, ενημερώνοντας και βελτιώνοντας το σύστημά μας για να παραμένουμε ένα βήμα μπροστά από οποιονδήποτε θα δοκίμαζε να εξαπατήσει το σύστημα.

Πώς το Tripadvisor τιμωρεί τις επιχειρήσεις που εμπλέκονται σε απάτη μέσω κριτικών

  • Αποκλείουμε ή αφαιρούμε τις ψευδείς κριτικές.
  • Κάθε δόλια υποβολή που εντοπίζουμε επηρεάζει αρνητικά την κατάταξη μιας επιχείρησης στην κατάταξή μας από τους ταξιδιώτες, είτε η κριτική δημοσιεύτηκε είτε όχι.
  • Ενδέχεται να αποκλείσουμε τις επιχειρήσεις που παραβιάζουν τις οδηγίες μας από τα προγράμματα αναγνώρισης και βραβείων, όπως τα βραβεία Travellers' Choice του Tripadvisor.
  • Αναζητούμε με αποφασιστικές ενέργειες τις εταιρείες ή τα άτομα που υπόσχονται να ενισχύσουν τη φήμη μιας επιχείρησης γράφοντας ψευδείς κριτικές για λογαριασμό της. Όταν τις πιάσουμε, αποκλείουμε ή αφαιρέσουμε όλες τις ψευδείς κριτικές που έχουν υποβάλει, τιμωρούμε τους πελάτες τους και, σε ορισμένες περιπτώσεις, φτάνουμε στο σημείο να βοηθάμε τους κατήγορους στο να τους στείλουν στη φυλακή.
  • Για επιχειρήσεις που επανειλημμένα προσπαθούν να παραβούν τους κανόνες, θα δημοσιεύσουμε μια προειδοποίηση στην καταχώρισή τους στο Tripadvisor η οποία λέγεται «κόκκινο σήμα ποινής» για να προειδοποιούμε τους ταξιδιώτες ότι δεν παίζουν σύμφωνα με τους κανόνες. Δεν αφαιρούμε τις καταχωρίσεις επιχειρήσεων που παραβαίνουν τους κανόνες, γιατί συχνά αυτό ακριβώς θέλουν οι ασυνείδητοι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων. Δεν θέλουν οι ταξιδιώτες να επωφελούνται από τη διαφάνεια που παρέχουν οι κριτικές. Αλλά εμείς θέλουμε. Αυτός είναι ο λόγος που κρατάμε τις επιχειρήσεις καταχωρισμένες στην πλατφόρμα μας εάν είναι ανοιχτές και δέχονται πελάτες.

Τέλος, πιστεύουμε ότι είναι σημαντικό για την κοινότητά μας να είναι ενημερωμένη.

Με εκατοντάδες εκατομμύρια κριτικές και απόψεις στο Tripadvisor και εκατομμύρια ταξιδιώτες που χρησιμοποιούν τον ιστότοπό μας κάθε μήνα, είμαστε σίγουροι ότι λαμβάνουμε τα σωστά μέτρα για να διατηρούμε το περιεχόμενό μας φρέσκο και χρήσιμο.