Συχνές ερωτήσεις περί απάτης περιεχομένου για ιδιοκτήτες επιχειρήσεων


Φυσικά! Είναι εξαιρετική ιδέα να ζητήσετε από τους πελάτες σας να γράψουν κριτική για την επιχείρησή σας. Δείχνει ότι ενδιαφέρεστε για τα σχόλιά τους και για τη βελτίωση της επιχείρησής σας.

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το Κέντρο Διαχείρισης για να υπενθυμίσετε στους πελάτες σας να γράψουν κριτική. Συνδεθείτε και κάντε κλικ στην καρτέλα «Κριτικές» του μενού και επιλέξτε «Εξπρές Κριτική» για να στείλετε ένα email στους πρόσφατους πελάτες σας, καλώντας τους να γράψουν μια κριτική στο TripAdvisor. Πρέπει να είστε εγγεγραμμένος ιδιοκτήτης για να έχετε πρόσβαση στη σελίδα του Κέντρου Διαχείρισης της επιχείρησής σας. Για να εγγραφείτε, μεταβείτε στη σελίδα tripadvisor.com.gr/Owners και ακολουθήστε τις οδηγίες.

Απλώς να θυμάστε ότι δεν μπορείτε να προσφέρετε στους πελάτες κίνητρα για να γράψουν κριτική. Προτείνουμε επίσης να υποβάλουν οι πελάτες τις κριτικές τους όταν επιστρέψουν σπίτι τους, από τον δικό τους υπολογιστή ή από τη δική τους κινητή συσκευή.


Μπορούμε να σας πούμε τη φύση της παράβασης που οδήγησε στην ποινή. Ωστόσο, για λόγους απορρήτου δεν μπορούμε να μπούμε στις ειδικότερες λεπτομέρειες του περιστατικού.

Σας συνιστούμε ιδιαίτερα να εξοικειωθείτε με το τι αποτελεί απάτη στο Tripadvisor και να ενημερώσετε το προσωπικό σας και τους συνεργάτες σας σχετικά με την δραστηριότητά τους στο Tripadvisor. Εάν ανακαλύψετε πληροφορίες που μπορεί να εξηγούν την κατάστασή σας, επικοινωνήστε μαζί μας μέσω του Κέντρου διαχείρισης και δώστε μας λεπτομέρειες.


Λάβατε αυτό το email επειδή η ομάδα ακεραιότητας περιεχομένου μας εντόπισε κάποια ύποπτη δραστηριότητα στον λογαριασμό σας. Σε αυτό το στάδιο πρόκειται απλά για μια προειδοποίηση και συνιστάται να υπενθυμίσετε σε ΟΛΑ τα μέλη του προσωπικού σας (υποδοχή, εστίαση, συντήρηση, καθαρισμός, διευθυντές, εξωτερικούς συνεργάτες κ.λπ.) τις οδηγίες μας περί απάτης.

Προτείνεται επίσης να επικοινωνήσετε με την ομάδα ακεραιότητας περιεχομένου προκειμένου να τους εξηγήσετε τα μέτρα που έχετε λάβει ώστε να αποφύγετε μελλοντικά την επιβολή ποινής στο ξενοδοχείο σας. Σχετικές οδηγίες περιλαμβάνονται στο email με θέμα «Επίσημη ειδοποίηση από το Tripadvisor».


Οι επισκέπτες του TripAdvisor προσδοκούν να βρουν στον ιστότοπο αμερόληπτες κριτικές και περιεχόμενο για καταλύματα, αεροπορικές εταιρείες, αξιοθέατα, εστιατόρια και άλλους χώρους. Αυτό το περιεχόμενο παρέχεται από ταξιδιώτες που επιθυμούν να μοιραστούν τις προσωπικές εμπειρίες τους με την κοινότητα του Tripadvisor.

Το Tripadvisor έχει δεσμευθεί να εξασφαλίζει την ακεραιότητα του περιεχομένου που συλλέγει και παρέχει στην παγκόσμια κοινότητα ταξιδιωτών και επιχειρήσεων.

Οποιαδήποτε προσπάθεια παραπλάνησης, επηρεασμού ή απομίμησης ταξιδιώτη θεωρείται απάτη και υπόκειται σε κυρώσεις. Αυτό μπορεί να περιλαμβάνει, αλλά όχι αποκλειστικά, τα εξής:

Προσπάθειες ενός ιδιοκτήτη ή εκπροσώπου μιας επιχείρησης να ενισχύσει τη φήμη της με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

  • Η ύνταξη μιας κριτικής για τη δική τους επιχείρηση ή για οποιαδήποτε επιχείρηση, την οποία κατέχει ή διευθύνει ο συντάκτης της κριτικής ή έχει οικονομικό συμφέρον από αυτήν.
  • Η χρήση οποιασδήποτε εταιρείας κριτικών επί πληρωμή, διαφημιστικού οργανισμού ή τρίτου μέρους για την υποβολή κριτικών.
  • Να παριστάνει κάποιος ότι είναι κάποιος ανταγωνιστής ή πελάτης.
  • Η προσφορά κινήτρων, όπως π.χ. εκπτώσεις, αναβαθμίσεις ή άλλη ειδική μεταχείριση, σε αντάλλαγμα για κριτικές της επιχείρησής τους.
  • Να ζητά κανείς από φίλους ή συγγενείς να γράψουν θετικές κριτικές.
  • Η υποβολή κριτικών εκ μέρους των πελατών.
  • Η αντιγραφή καρτών με σχόλια και η υποβολή τους ως κριτικές ταξιδιωτών.
  • Η επιλεκτική προτροπή για κριτικές (με email, ερωτηματολόγια ή οποιαδήποτε άλλα μέσα) μόνο σε πελάτες που είχαν μια θετική εμπειρία.
  • Η άσκηση πίεσης στους ταξιδιώτες για να αποσύρουν τις αρνητικές κριτικές τους από το TripAdvisor.
  • Να ζητά κανείς από πελάτες να αποσύρουν τις κριτικές τους με αντάλλαγμα έκπτωση ή κάποιο άλλο κίνητρο.
  • Η απαγόρευση στους πελάτες ή η αποθάρρυνσή τους από το να δημοσιεύσουν επικριτικές ή αρνητικές κριτικές σχετικά με την εμπειρία τους.

Απόπειρες πρόκλησης ζημιάς στους ανταγωνιστές υποβάλλοντας κριτικές ή οποιοδήποτε άλλο είδος περιεχομένου

  • Οι ιδιοκτήτες και οι εκπρόσωποι ιδιοκτητών ΔΕΝ πρέπει να γράφουν κριτικές για άμεσους ανταγωνιστές, ακόμα κι αν βασίζονται σε αυθεντική εμπειρία.

Για να καταγγείλετε ενδεχομένως μεροληπτικό περιεχόμενο, κάντε κλικ στη σημαία «Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτή την κριτική;», που βρίσκεται στο κάτω μέρος κάθε δημοσιευμένης κριτικής. Μετά από την αναφορά, θα διερευνήσουμε το ζήτημα εντός 48 ωρών και θα επιβάλλουμε τις ανάλογες κυρώσεις. Συμπεριλάβετε στην αναφορά σας όλες τις πληροφορίες που θεωρείτε ότι θα μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε την κατάσταση. Εκτιμούμε τη βοήθεια της τεράστιας κοινότητας των αφοσιωμένων μελών μας.


Ο δείκτης δημοτικότητας του Tripadvisor ενσωματώνει τις βαθμολογίες των ταξιδιωτών για να καθορίσει τη συνολική ικανοποίηση των ταξιδιωτών. Σε αντίθεση με ιστότοπους που κατατάσσουν τα ξενοδοχεία ανάλογα με την τιμή ή την κατηγορία αστέρων, εμείς χρησιμοποιούμε έναν ιδιόκτητο αλγόριθμο για να λάβουμε υπόψη τι πιστεύουν ταξιδιώτες σαν εσάς - δηλαδή την ποσότητα, την ποιότητα και την επικαιρότητα των κριτικών στο Tripadvisor.

Πώς θα ξέρετε αν ένα ξενοδοχείο είναι το κατάλληλο για εσάς; Η τιμή του δωματίου μπορεί να ανταποκρίνεται στον προϋπολογισμό σας, αλλά είναι τα δωμάτια καθαρά; Είναι ασφαλής η τοποθεσία; Πώς είναι η εξυπηρέτηση; Ο δείκτης δημοτικότητας σάς βοηθά να απαντήσετε σε ερωτήσεις όπως αυτές εύκολα και σας οδηγεί στο καλύτερο κατάλυμα για το ταξίδι σας.

Όταν πραγματοποιείτε μια αναζήτηση, τα ξενοδοχεία ταξινομούνται ανάλογα με την ποιότητα όπως υπολογίζεται από τον δείκτη δημοτικότητάς μας. Αυτό διασφαλίζει ότι πάντα θα βλέπετε μια φρέσκια και αμερόληπτη προβολή των καλύτερων ξενοδοχείων.

Οι βαθμολογίες μας είναι:

  • Καθαρές: Απόλυτα οργανικές. Δεν υπάρχουν αποτελέσματα επί πληρωμή που να επηρεάζουν τις κατατάξεις.
  • Φρέσκες: Ενσωματώνονται συνεχώς νέες πληροφορίες.
  • Παγκόσμιες: Αντανακλούν κριτικές από όλον τον κόσμο.
  • Αμερόληπτες: Βασίζονται και στα θετικά και στα αρνητικά!