Όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζετε σχετικά με τον αλγόριθμο κατάταξης δημοτικότητας του Tripadvisor

Μάθετε τα πάντα σχετικά με τον αλγόριθμο κατάταξης δημοτικότητας του Tripadvisor, όπως το πώς χρησιμοποιείται η κατάταξη καταλυμάτων, αξιοθέατων και εστιατορίων και πώς εξελίσσεται σε βάθος χρόνου.

Πώς λειτουργεί η κατάταξη δημοτικότητας

Η κατάταξη δημοτικότητας βασίζεται στην ποιότητα, την ημερομηνία δημοσίευσης και την ποσότητα των κριτικών που λαμβάνει μια επιχείρηση από τους χρήστες καθώς και στη συνέπεια αυτών των κριτικών με την πάροδο του χρόνου.

Ποιότητα

Οι βαθμολογίες κύκλων που δίνουν οι χρήστες ως μέρος των κριτικών τους χρησιμοποιούνται για την κατάταξη των επιχειρήσεων στη βάση της ποιότητας της εμπειρίας που προσφέρουν. Υπό όμοιες κατά τα άλλα συνθήκες, μια επιχείρηση με περισσότερες βαθμολογίες 5 κύκλων θα βρίσκεται υψηλότερα στην κατάταξη από μια άλλη με βαθμολογίες λιγότερων κύκλων.

Ημερομηνία δημοσίευσης

Οι πρόσφατες κριτικές είναι πιο πολύτιμες από τις παλαιότερες. Παρέχουν μια πιο ακριβή εικόνα της τρέχουσας εμπειρίας που μπορεί να βιώσει κανείς στην επιχείρηση. Αυτό σημαίνει ότι οι κριτικές —καλές ή κακές— που είναι παλαιότερες δεν θα μετρήσουν τόσο πολύ στην κατάταξη μιας επιχείρησης όσο μια κριτική που γράφτηκε πρόσφατα. Παρόλο που οι παλαιότερες κριτικές δεν έχουν τόσο μεγάλη βαρύτητα για την κατάταξη, εξακολουθούν να είναι ορατές στην ενότητα Σύνοψη κάθε καταχώρισης και στο ιστορικό κριτικών κάθε επιχείρησης.

Ποσότητα

Ο αριθμός των κριτικών αποτελεί κρίσιμο δείκτη για τους ταξιδιώτες του Tripadvisor όσον αφορά τις επιχειρήσεις. Οι χρήστες του Tripadvisor συνήθως διαβάζουν πολλές κριτικές προκειμένου να σχηματίσουν μια ολοκληρωμένη άποψη για μια επιχείρηση και αποφασίζουν με μεγαλύτερη σιγουριά όταν διαπιστώνουν συμφωνία σε μια μεγάλη ομάδα από κριτικές χρηστών.

Όταν αναφερόμαστε στην ποιότητα των κριτικών, είναι σημαντικό να σημειώσουμε ότι μια επιχείρηση απλώς χρειάζεται να διαθέτει αρκετές κριτικές ώστε να εξασφαλίζεται η στατιστική σημαντικότητα και να υπάρχει δυνατότητα ασφαλούς σύγκρισης με άλλες επιχειρήσεις. Εάν μια επιχείρηση εξασφαλίζει απλώς περισσότερες κριτικές δεν σημαίνει ότι θα βρεθεί σε μια υψηλότερη κατάταξη σε σχέση με τους ανταγωνιστές της. Για παράδειγμα, μια επιχείρηση με 1.000 κριτικές δεν θα έχει απαραίτητα υψηλότερη θέση στην κατάταξη από μία με 500 κριτικές, τις οποίες έχουν λάβει περίπου μέσα στο ίδιο χρονικό διάστημα. Ο λόγος είναι ότι και οι δύο έχουν αρκετές κριτικές ώστε να μας παρέχουν σιγουριά για την ταξιδιωτική εμπειρία που έχουν τη δυνατότητα να προσφέρουν.

Ο αλγόριθμος της κατάταξης δημοτικότητας έχει αναπτυχθεί για τη στατιστική μέτρηση της εμπιστοσύνης σε σχέση με την τρέχουσα εμπειρία σε μια επιχείρηση. Σταδιακά, όσο μια επιχείρηση συγκεντρώνει περισσότερες κριτικές, διαθέτουμε περισσότερα στοιχεία για την εμπειρία που μπορούν να περιμένουν οι πιθανοί πελάτες. Μόλις φτάσουμε σε έναν σημαντικό αριθμό κριτικών, είμαστε σε θέση να προβλέψουμε με μεγαλύτερη ακρίβεια την κατάταξη της επιχείρησης.

Συνέπεια: συνδυάστε όλα τα στοιχεία

Εν ολίγοις:

  • Οι καλές κριτικές είναι πιο πολύτιμες από τις κακές
  • Οι πρόσφατες κριτικές είναι πιο πολύτιμες από τις παλαιότερες.
  • Ο μεγαλύτερος αριθμός κριτικών βοηθάει στην πιο γρήγορη ανάπτυξη εμπιστοσύνης

Αυτοί οι παράγοντες αλληλεπιδρούν με το πέρασμα του χρόνου για να καθορίσουν την κατάταξη δημοτικότητας μιας επιχείρησης. Για παράδειγμα, η ποιότητα και η ποσότητα των κριτικών μας δίνει σταδιακά μια εικόνα για τη συνέπεια κάθε επιχείρησης. Μια επιχείρηση που εξασφαλίζει με συνέπεια καλές κριτικές θα βρεθεί ψηλότερα στην κατάταξη σε σχέση με μία άλλη με παρόμοιο αριθμό καλών και κακών κριτικών. Ομοίως, η ημερομηνία δημοσίευσης και η ποσότητα είναι στενά συνδεδεμένες: ένας μεγάλος αριθμός πρόσφατων κριτικών έχει μεγαλύτερη αξία σε σχέση με εκείνες που είναι αρκετά χρόνια παλαιότερες.

Πώς έχει εξελιχθεί η κατάταξη δημοτικότητας;

Σταδιακά, συνεχίζουμε να βελτιστοποιούμε την κατάταξη δημοτικότητας ώστε να βελτιώνουμε την εμπειρία των χρηστών και των επιχειρήσεων στον ιστότοπό μας. Γνωρίζουμε πόσο σημαντική είναι για τις επιχειρήσεις η κατάταξη στο Tripadvisor. Οι αλλαγές που κάνουμε κατά καιρούς δεν γίνονται απερίσκεπτα. Είναι προσεκτικά σχεδιασμένες και ελεγμένες ώστε να βελτιώνουν τον αλγόριθμο κατάταξης με πολύ συγκεκριμένους τρόπους, διατηρώντας παράλληλα τη συγκεκριμένη θέση που διαθέτουν οι επιχειρήσεις στο Tripadvisor.

Οι πρόσφατες αλλαγές, το 2016 και το 2018, επικεντρώθηκαν στην προώθηση μιας μεγαλύτερης συνέπειας στην κατάταξη. Ο στόχος κάθε αλλαγής ήταν η πιο ακριβής αποτύπωση της απόδοσης μιας επιχείρησης με την πάροδο του χρόνου σε σχέση με τις υπόλοιπες που βρίσκονται στην ίδια τοποθεσία, ανεξαρτήτως του μεγέθους της ή της συχνότητας με την οποία συγκεντρώνει κριτικές.

Πώς μπορείτε να βελτιώσετε την κατάταξη δημοτικότητας της επιχείρησής σας

Επειδή η κατάταξη δημοτικότητας βασίζεται στα σχόλια των χρηστών, η συνεπής συλλογή νέων υψηλής ποιότητας κριτικών —που αντανακλούν τα επίπεδα υπηρεσιών και που αντανακλούν το επίπεδο εξυπηρέτησης και την αξία που ανταποκρίνεται στις προσδοκίες— είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε οι επιχειρήσεις να βελτιώνουν σταδιακά τη θέση τους.

Είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι η κατάταξη δημοτικότητας λαμβάνει υπόψη την απόδοση μιας επιχείρησης σε σχέση με την εκείνη άλλων επιχειρήσεων της περιοχής. Καθώς μια επιχείρηση ανεβαίνει στην κατάταξη δημοτικότητας επηρεάζονται οι υπόλοιπες επιχειρήσεις που βρίσκονται κοντά της. Οι μετακινήσεις στην κατάταξη δημοτικότητας μπορεί να είναι αποτέλεσμα κριτικών που συγκέντρωσε μια συγκεκριμένη επιχείρηση ή κριτικών που υποβλήθηκαν για άλλες επιχειρήσεις στην περιοχή.

Για να βοηθήσει με τη συγκέντρωση κριτικών, το Tripadvisor προσφέρει μια γκάμα εργαλείων όπως η Εξπρές Κριτική, τα εργαλεία υπενθύμισης κριτικών καθώς και οι συνεργασίες συγκέντρωσης κριτικών. Οι επιχειρήσεις που χρησιμοποιούν εργαλεία συγκέντρωσης κριτικών μπορούν να υπολογίσουν με συνέπεια την απόδοσή τους και να κάνουν βελτιώσεις βάσει των σχολίων που λαμβάνουν.

Ορισμένες ερωτήσεις και απαντήσεις

Γιατί βρίσκεται η επιχείρηση Α πάνω από την επιχείρηση Β;

Στις περισσότερες περιπτώσεις, αυτό συμβαίνει επειδή η A έχει ένα στατιστικά καλύτερο σύνολο κριτικών (με βάση την ποιότητα, την ποσότητα και την ημερομηνία υποβολής) από τη B.

Έχω λάβει μια κακή κριτική. Η κατάταξη της δημοτικότητάς μου πρόκειται να επηρεαστεί αρνητικά;

Οι θέσεις στην κατάταξη δεν επηρεάζονται απαραίτητα από μία μεμονωμένη κριτική, θετική ή αρνητική. Οι επιχειρήσεις μπορεί να παρατηρήσουν αλλαγές στη θέση τους ανάλογα με τη δική τους απόδοση ή βάσει των αποδόσεων των επιχειρήσεων που βρίσκονται κοντά τους. Καθώς ο αλγόριθμός μας λαμβάνει υπόψη του συνολικά την ποιότητα των κριτικών που λαμβάνετε με την πάροδο του χρόνου, η τακτική συγκέντρωση σχολίων από τους χρήστες είναι ο καλύτερος τρόπος διατήρησης ή βελτίωσης της θέσης της επιχείρησής σας, σε σχέση με την απόδοση των άλλων επιχειρήσεων της περιοχής.

Οι απαντήσεις της επιχείρησης σε κριτικές επηρεάζουν την κατάταξη δημοτικότητας;

Οι απαντήσεις σε κριτικές δεν λαμβάνονται υπόψη στην κατάταξη δημοτικότητας. Ωστόσο, οι έρευνες έχουν δείξει ότι όταν ένας ιδιοκτήτης απαντά άμεσα και με επαγγελματισμό σε μια κριτική, αναφερόμενος στα συγκεκριμένα παράπονα που έχουν διατυπωθεί καθώς και στα θετικά σχόλια, ο αντίκτυπος στους πιθανούς πελάτες είναι ιδιαίτερα θετικός. Σύμφωνα με μια μελέτη της Phocuswright το 85% των χρηστών λένε ότι μια προσεγμένη απάντηση σε μια κριτική βελτιώνει την άποψη που έχουν για ένα ξενοδοχείο και το 65% θεωρούν πιο πιθανό να κάνουν κράτηση σε μια επιχείρηση που απαντά σε κριτικές παρά σε ένα αντίστοιχο κατάλυμα που δεν το κάνει.

Η ύπαρξη εμπορικής σχέσης με το Tripadvisor επηρεάζει την κατάταξη δημοτικότητάς μου;

Όχι. Η εμπορική σχέση που μπορεί να έχει μια επιχείρηση με το Tripadvisor δεν επηρεάζει καθόλου την κατάταξη δημοτικότητας. Παρόλο που είναι χρήσιμο να μπορούμε να δείχνουμε στους χρήστες εάν έχετε διαθεσιμότητα για τις ημερομηνίες αναζήτησής τους, να τους βοηθάμε να κάνουν κράτηση και να παρέχουμε έναν σύνδεσμο για τον ιστότοπό σας ή τον αριθμό τηλεφώνου σας, αυτοί οι παράγοντες δεν έπαιζαν ποτέ ρόλο στον αλγόριθμο κατάταξης δημοτικότητας.

Πόσο συχνά γίνονται οι υπολογισμοί της κατάταξης δημοτικότητας;

Οι υπολογισμοί της κατάταξης εκτελούνται καθημερινά βάσει όλων των δημοσιευμένων κριτικών, μεταξύ των οποίων και αυτών που έχουν ληφθεί την ίδια μέρα.

Επηρεάζουν οι επιμέρους βαθμολογίες (καθαριότητα, εξυπηρέτηση κ.λπ.) τη θέση μου στην κατάταξη;

Οι επιμέρους βαθμολογίες δεν λαμβάνονται υπόψη στους υπολογισμούς της κατάταξης. Ωστόσο, προσφέρουν στους χρήστες πολύτιμες πληροφορίες για την επιχείρησή σας.

Με ποιον τρόπο οι ποινές που επιβάλλονται σε περίπτωση απάτης επηρεάζουν την κατάταξη δημοτικότητάς σας;

Οι ποινές που επιβάλλονται σε περιπτώσεις απάτης ισχύουν στο Tripadvisor για την προστασία της ακεραιότητας του περιεχομένου στον ιστότοπο. Εφαρμόζουμε μια σειρά από μεθόδους επιβολής κυρώσεων για εταιρείες που επιχειρούν να παραποιήσουν το σύστημά μας οι οποίες αφορούν τη θέση μιας επιχείρησης στην κατάταξη δημοτικότητας και μπορεί να φτάσουν ακόμα και στη δημοσίευση ειδοποίησης κόκκινου συναγερμού για τους χρήστες.

1. Η έρευνα «Custom Survey Research Engagement» του 2015 ήταν μια ανεξάρτητη μελέτη με 14.991 συμμετέχοντες που διεξήχθη από την Phocuswright εκ μέρους του Tripadvisor. Η Phocuswright διεξήγαγε μια online έρευνα καταναλωτών από τις 8 μέχρι τις 29 Απριλίου του 2015, συγκεντρώνοντας απαντήσεις μέσω αναδυόμενων παραθύρων στους ιστότοπους του Tripadvisor στις ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γαλλία, την Ιταλία, τη Γερμανία, την Ισπανία, τη Βραζιλία, τη Ρωσία, την Αυστραλία, την Ινδία, την Ιαπωνία, την Ινδονησία, τη Μαλαισία και την Ταϊλάνδη. Η έρευνα απευθυνόταν σε χρήστες που προγραμμάτιζαν οι ίδιοι τα ταξίδια τους διαβάζοντας τις κριτικές ξενοδοχείων του ιστότοπου και που είχαν επίσης κάνει κράτηση σε κάποιο κατάλυμα μέσα στους τελευταίους 12 μήνες. Οι ερωτηθέντες κλήθηκαν να συμμετέχουν στην έρευνα κατά την επίσκεψή τους στον ιστότοπο του Tripadvisor, μέσω ενός συνδέσμου που τους οδηγούσε στο σχετικό online εργαλείο.

Είστε έτοιμοι 
να ανακάμψετε;

Προσφέρουμε στους ξενοδόχους πάνω από 400 εκ. ευρώ σε συνολικές εκπτώσεις για να τους βοηθήσουμε να κερδίσουν ξανά τη ζήτηση των ταξιδιωτών.

Διεκδικήστε το πακέτο σας

Είστε έτοιμοι 
να ανακάμψετε;

Προσφέρουμε στους ξενοδόχους πάνω από 400 εκ. ευρώ σε συνολικές εκπτώσεις για να τους βοηθήσουμε να κερδίσουν ξανά τη ζήτηση των ταξιδιωτών.

  • 3 μήνες δωρεάν στις 
επιχειρηματικές λύσεις μας
  • Έκπτωση έως και 60% στη διαφήμιση

Επιλέξτε το πακέτο που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες σας.

Διεκδικήστε το πακέτο σας

Τελευταία ενημέρωση: 20 Απριλίου 2018