Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα.
Υπάρχουν διαθέσιμα παρόμοια ξενοδοχεία.
Προβολή όλων
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
541 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
264
209
43
17
8
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
264
209
43
17
8
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 541 κριτικές
Η κριτική έγινε: 26 Αυγούστου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Καθαριότητα παντού, φιλικό προσωπικό, εξαιρετικό σέρβις ιδίως στο εστιατόριο, πολύ καλό φαγητό με επιλογές για όλα τα γούστα.. Ιδανικό για οικογένειες με μικρά παιδιά. Πολύ καλή σχέση ποιότητας-τιμής.

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, ArtemisTheo
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 21 Αυγούστου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Λογω κορωνοιου σκεφτηκαμε φετος στερια.Επιλεξαμε πορτο χελι κ nautica bay.Πεντε μερες.Καλο ξενοδοχειο.Οχι αριστο ομως.Το προσωπικο-μεγαλο μερος -με νευρα.Τα δωματια ανετα και καθαρα.Για να καθαρισουν επρεπε να το ζητησεις.Λογω κορωνοιου.Το ιδιο και ν αλλαξουν πετσετες κ σεντονια.πρωινο 8/10 κ βραδινο 9/10.Η θαλασσα μπροστα οχι και πολυ καλη.Η πισινα μεγαλη.Τα μετρα για τον κορωνοιο στο φαγητο 8/10.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, N4890JC_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 28 Ιουλίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Ήρθαμε με μια προσφορά που βρήκαμε αλλα θα ξανάρθουμε σίγουρα ! Πολύ καθαρά δωμάτια, δυο πισίνες καθαρές και νόστιμο φαγητό. Θα μπορούσε να έχει κάτι παραπάνω εκτός από τοστ στο μπαρ της πισίνας . Το μόνο αρνητικό είναι η θάλασσα μπροστά από το ξενοδοχείο.

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, maria1324
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 24 Ιουλίου 2020

Επισκέπτομαι το ξενοδοχείο κάθε καλοκαίρι επί 13 χρόνια και, έχοντας αρκετές «παραξενιές» στις προσδοκίες μου ως πελάτης, δεν είναι τυχαία η επιλογή του κάθε χρόνο για τις οικογενειακές διακοπές μας. Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες οι οποίοι πιστεύω ότι κάνουν τη διαφορά, και τους οποίους ένας παρατηρητικός πελάτης θα εκτιμήσει ιδιαίτερα.

Πρώτα-πρώτα, το ανθρώπινο δυναμικό του ξενοδοχείου, που παραμένει το ίδιο με ρυθμούς ανανέωσης που δεν ξεπερνούν το 5% το χρόνο, κάτι που μαρτυρά ότι η διεύθυνση του ξενοδοχείου βασίζεται σε ανθρώπους με τους οποίους χτίζει μακροχρόνιες σχέσεις συνεργασίας και όχι σε φθηνούς και αναλώσιμους υπαλλήλους που αλλάζει κάθε χρόνο. (Τους περισσότερους από τους υπαλλήλους, σε όλα τα τμήματα, τους γνωρίζουμε από την πρώτη χρονιά που πήγαμε, ενώ ο προηγούμενος maître του εστιατορίου εργαζόταν σε αυτό συνεχώς για πάνω από 35 χρόνια μέχρι που βγήκε στη σύνταξη.) Ως αποτέλεσμα αυτής της επιλογής που έχει κάνει συνειδητά η διεύθυνση, το προσωπικό έχει πηγαίο χαμόγελο προς τον πελάτη και συνεχές μέλημα την εξυπηρέτησή του. Είναι πολύ δύσκολο να ξεχωρίσω συγκεκριμένα μέλη του προσωπικού για ονομαστική αναφορά, καθώς όλες και όλοι τους διατηρούν το ίδιο υψηλό επίπεδο ευγένειας και προθυμίας, γνήσιας και όχι προσποιητής.

Ιδιαίτερα σημαντικό ρόλο στην αξιολόγηση παίζουν επίσης τα υλικά που χρησιμοποιούνται στα γεύματα, καθώς όλα είναι υψηλής ποιότητας και με πολύ μεγάλο ποσοστό χρήσης προϊόντων από τη γύρω περιοχή. Η δε ποικιλία των ειδών που προσφέρονται, τόσο στο πρωινό όσο και στα υπόλοιπα γεύματα ξεπερνά κατά πολύ τα δεδομένα ακόμα και ξενοδοχείων με περισσότερα αστέρια. Όλα είναι νόστιμα και ταυτόχρονα μαγειρεμένα με υγιεινό τρόπο, ενώ ειδικά στο πρωινό κλέβει τις εντυπώσεις η προσφορά φρεσκοστυμμένου φυσικού χυμού από πορτοκάλια της Αργολίδας (στίβονται μέσα στην αίθουσα πρωινού σε ειδικό μηχάνημα, παρουσία των πελατών).

Η καθαριότητα των δωματίων, αλλά και όλων των κοινόχρηστων χώρων του ξενοδοχείου δεν είναι απλώς υποδειγματική, αλλά βρίσκεται κι αυτή σε επίπεδα ξενοδοχείων ακόμα και πέντε αστέρων. Οι πετσέτες αλλάζονται καθημερινά και τα σεντόνια κάθε τρεις μέρες, ενώ το πάτωμα του δωματίου είναι τόσο καθαρό που κάποιος μπορεί να φάει ακόμα και τη ρώγα του σταφυλιού χωρίς να την πλύνει, αν πέσει κάτω. Παράλληλα, οι καμαριέρες εξειδικεύονται σε κάθε πτέρυγα, την ίδια κάθε χρόνο και με αριθμητική αναλογία δωματίων που επιτρέπει τον λεπτομερή καθαρισμό και όχι ένα απλό «πασάλειμμα». Άλλωστε, η ίδια η κλίμακα του ξενοδοχείου, με τη διάταξή του σε πτέρυγες και στο κεντρικό κτίριο, είναι πολύ «ανθρώπινη» και δεν θυμίζει σε τίποτε τα φαραωνικού μεγέθους, ψυχοπλακωτικά κτίρια άλλων ξενοδοχείων ανάλογης δυναμικότητας. Εξίσου υψηλή είναι και η ασφάλεια σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, με αποφυγή κάθε «κρυφού» κινδύνου που θα μπορούσε να προκαλέσει ατύχημα.

Παίρνοντας αφορμή από το θέμα της ασφάλειας, θα ήθελα εδώ να σημειώσω και ένα ιδιαίτερο γεγονός που μας συνέβη πέρυσι, στο οποίο η αντιμετώπιση που δεχτήκαμε πιστεύω ότι τα λέει όλα. Συγκεκριμένα, την προτελευταία ημέρα των διακοπών μας, η γυναίκα μου μπερδεύτηκε στο βήμα της καθώς είχαμε σηκωθεί από το πρωινό και έπεσε –χωρίς το ξενοδοχείο να φέρει την παραμικρή ευθύνη γι’ αυτό-, σπάζοντας το αριστερό της πόδι. Όλοι οι υπάλληλοι στο εστιατόριο, όχι απλώς μας βοήθησαν, αλλά έμειναν και συνεχώς μαζί μας, ενώ ο ίδιος ο γενικός διευθυντής του ξενοδοχείου κ. Γ. Βλάχος, αφήνοντας το συνήθως βαρύ πρόγραμμά του, κινητοποίησε το ανάλογο προσωπικό, από το ναυαγοσώστη μέχρι τους συντηρητές και έφεραν φορείο, παγοκύστες και κάθε άλλο μέσο για να ανακουφίσουν τη γυναίκα μου μέχρι να παραληφθεί από το ασθενοφόρο, ενώ όταν πήγα στο Κέντρο Υγείας του Κρανιδίου ακολουθώντας το ασθενοφόρο βρήκα τον κ. Βλάχο να περιμένει ήδη εκεί και να παραμένει μέχρι που κανονίστηκε η διακομιδή σε νοσοκομείο. Όταν επέστρεψα στο ξενοδοχείο για να μαζέψω τα πράγματα και να πάρω τα παιδιά μας για να φύγουμε, τα βρήκα να τα απασχολεί η κυρία που εργάζεται στο κατάστημα του ξενοδοχείου και να τα εμψυχώνει (ενώ απλά θα μπορούσαν να τα είχαν «ξεφορτωθεί» στο παιδικό club). Η συμπεριφορά αυτή, ανθρώπινη αλλά και αποτελεσματική, ήταν ιδιαίτερα συγκινητική και πιστεύω ότι υπερβαίνει κατά πολύ τα συνήθη δεδομένα της σχέσης ξενοδόχου/πελάτη, ενώ είμαι βέβαιος ότι θα έκαναν το ίδιο για οποιονδήποτε πελάτη, ανεξάρτητα από το πόσα χρόνια πηγαίνει στο ξενοδοχείο.

Για τις γενικές και ειδικές παροχές δεν θα προσθέσω κάτι, αφού αναφέρονται τόσο στο site του ξενοδοχείου, όσο και σε κριτικές εδώ, θα ήθελα ωστόσο να αναφέρω ότι το ξενοδοχείο διαθέτει από χρόνια δική του μονάδα αφαλάτωσης, ώστε να μην εξαρτάται από το προβληματικό (από όλες τις απόψεις) δίκτυο, δεδομένης και της λειψυδρίας που υπάρχει στην περιοχή του Πορτοχελίου, ενώ επίσης διαθέτει και δικό του πλυντήριο για το πλύσιμο των σεντονιών και των πετσετών, αποφεύγοντας τις πιθανές αστοχίες από τον καθαρισμό σε outsourcing πλυντήρια. Τα τελευταία χρόνια διαθέτει και μικρό ηλεκτρικό όχημα τύπου γκολφ για να εξυπηρετεί τα άτομα μειωμένης κινητικότητας να μετακινούνται προς/από τις πιο απομακρυσμένες πτέρυγες. Οι λεπτομέρειες αυτές δεν είναι γνωστές στους πολλούς, αλλά αποκαλύπτουν αρκετά για τη σημασία που δίνεται στη λεπτομέρεια.

Αν υπάρχουν κάποιες υποδείξεις/προτάσεις για βελτιώσεις που θα μπορούσα να αναφέρω μετά από τόσα χρόνια, αυτές είναι σίγουρα δευτερεύοντος χαρακτήρα. Σταχυολογώ μερικές, κυρίως για να δώσω μια γεύση προς τη διεύθυνση του ξενοδοχείου για το τι θα ήταν μια ευπρόσδεκτη αλλαγή:
• Τοποθέτηση σκιάστρων στους χώρους στάθμευσης, τουλάχιστον σε όσους δεν επηρεάζουν την αρχιτεκτονική/αισθητική των χώρων του ξενοδοχείου, και οριοθέτηση, με διαγράμμιση, όλων των θέσεων στάθμευσης που βρίσκονται ανατολικότερα της πισίνας (στους χώρους στάθμευσης με τους κυβόλιθους).
• Επανατοποθέτηση ενιαίου σκιάστρου στην υπερυψωμένη επιφάνεια των τραπεζοκαθισμάτων ανατολικά του μπαρ της πισίνας, όπως υπήρχε πριν από μερικά χρόνια (πριν αντικατασταθεί από ομπρέλες).
• Περαιτέρω βελτίωση της κάλυψης και της χωρητικότητας του κοινόχρηστου WiFi (αν και από πέρυσι παρατήρησα ότι είναι πολύ βελτιωμένη σε σχέση με το παρελθόν).
• Αποκατάσταση του χλοοτάπητα στο χώρο της παιδικής χαράς (αν και είναι λίγο δύσκολο, καθώς ο χώρος αυτός είναι στο αφήλιο για μεγάλο διάστημα της ημέρας).

Εν κατακλείδι, θα ήθελα να αναφέρω επιγραμματικά ότι δεν είναι τυχαία η κατάταξη του ξενοδοχείου στο tripadvisor τα τελευταία χρόνια, ως σταθερά πρώτου ανάμεσα σε όλα τα ξενοδοχεία του Πορτοχελίου. Το μοντέλο της οικογενειακής επιχείρησης υπό το οποίο λειτουργεί χωρίς όμως να κάνει εκπτώσεις σε θέματα επαγγελματισμού στη λειτουργία του, το κάνει να ξεχωρίζει από άλλα, απρόσωπα, ξενοδοχειακά συγκροτήματα. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο ότι ο ίδιος ο γενικός διευθυντής (και συνιδιοκτήτης) είναι πανταχού παρών όλες τις ώρες και εργάζεται «ιδρώνοντας τη φανέλα» διοικώντας δια του παραδείγματος και όχι μέσα από ένα πολυτελές γραφείο. Το ξενοδοχείο δεν είναι απλώς μια «τίμια πρόταση», όπως το χαρακτηρίζουν στο tripadvisor κάθε χρόνο πολλοί άλλοι πελάτες, αλλά κατά τη γνώμη μου έχει μακράν την απόλυτη αναλογία ποιότητας/τιμής στα ξενοδοχεία τύπου resort, ανάμεσα σε όλα όσα έχω δει στην Ελλάδα. Σίγουρα αξίζει την προτίμηση που του δείχνω ξανά και ξανά κάθε χρόνο, και ελπίζω οι συνθήκες με την πανδημία να εξελιχθούν ομαλά και να μου επιτρέψουν να το επισκεφθώ και φέτος με την οικογένειά μου.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2019
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, DeadPoetGR
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 14 Ιουλίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Ήρθαμε τυχαία απο μια προσφορά και πραγματικά ήταν η διαμονή μας εξαιρετικη.
Το προσωπικό ευγενικότατο.
Πισίνα ωραια και καθαρή. Και παιδική πισίνα.
Δωμάτια ωραια. Τα μπροστινά με θέα πραγματικά αξίζουν.
Παιδική χαρα και παιδότοπος.
Το φαγητό πραγματικά ποιοτικό. Το εστιατόριο καλύτερο σε θέα και ποιοτητα απο τα μαγαζιά στο λιμάνι.
Το μόνο αρνητικό η θάλασσα μπροστά που δεν μας εντυπωσίασε.
Θα το ξαναπροτιμήσω.

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, panagiotis_gs
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές