Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα.
Υπάρχουν διαθέσιμα παρόμοια ξενοδοχεία.
Προβολή όλων
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
590 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
243
185
86
46
30
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
243
185
86
46
30
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 590 κριτικές
Η κριτική έγινε: 12 Αυγούστου 2021

για αρχή θα γράψω ότι κάλο είναι τα προβλήματα να λύνονται στο ξενοδοχείο και όχι αφού φύγεις και γράψεις ένα σωρό αρνητικά σχόλια για αυτό. η κράτηση έγινε μέσω πρακτορείου "travel light" και ήταν all inclusive + δωρεάν είσοδος στο waterpark του ομίλου xενιος all inclusive και εκεί + 20% στα ακτοπλοϊκά (θεωρητικά) και όχι πρακτικά στο ποσό των 195 ευρό την ήμερα για δωμάτια με θέα κήπο η πισίνα η θάλασσα. το ξενοδοχείο είναι τεράστιο . τα θετικά της διαμονής μας ήταν : 1. ο χώρος εστιατορίου φαγητό . μάγειρας τέλειος . μπράβο στον άνθρωπο που είναι υπεύθυνος για την οργάνωση (νομίζω Δημήτρης) και στις κοπέλες του εστιατορίου. καθαρά οργανωμένα με διάθεση και χαμόγελο . φαγητό : 30 διαφορετικά μενού γλυκά , σαλάτες παγωτά και να σε παροτρύνουν να δοκιμάσεις !!!! 5 αστέρια. 2. ρεσεψιόν : φιλικοί οργανωτικοί εξυπηρετικοί με κάποια θέματα θα τα πω παρακάτω 24 Ωρη παραμονή 4 αστέρια. Ξ εξωτερικοί χώροι πισίνες 5 αστέρια στα παιδιά που δουλεύουν εκεί + το βαρ έξω όλη μέρα εξυπηρέτηση άριστη έως υπερβολική άλλα όχι ενοχλητική 5 αστέρια. κοινόχρηστες καθαριότητες 5 αστέρια όλη μέρα. πάμε τώρα στα αρνητικά : 1. η τηλεόραση παίζει μονό 5 κανάλια ξένα (διακοπές και τβ δεν πάνε άλλα με τις πυρκαγιές θέλαμε να ακούμε και κάτι) 2. δωμάτια : το πρώτο δωμάτιο (διχωρο !05 νομίζω να το αποφύγετε) νομίζω προσβάλλει το ξενοδοχείο δεν μπορούσα να το πιστέψω ότι ένας τέτοιος χώρος μπορεί να έχει δωμάτιο με θέα καμινάδες και όλα τα κλιματιστικά του ξενοδοχείου στο μπαλκόνι μου (ζέστη και θόρυβος) νομίζω δεν πρέπει να ξαναδοθεί σε πελάτη σας (για το κάλο σας το λέω.) δεν ήθελα να γυρίσω στο δωμάτιο. μετά από Ξ μέρες και με παρέμβαση του πρακτορείου και όχι με το ξενοδοχείο (δυστυχώς χρειάστηκε να επικοινωνήσουμε για να διευθετηθεί το θέμα ευχαριστούμε Κω‘Ηλία) το νέο δωμάτιο ήταν από άλλο πλανήτη και αντάξιο του ξενοδοχείου. να υπογραμμίσω ότι το ξενοδοχείο δουλεύει καθαρά με ξένους και οι Έλληνες ήμασταν μειονότητα υπήρχαν άτομα της τυι που διασκέδαζαν τους πελάτες με μεγάλη επιτυχία. Ξ. καθαριότητα δωματίων μέτρια με δυνατότητα βελτίωσης τα 4 αστέρα προβλέπουν κάθε 2 ήμερες και κάθε μέρα το μπάνιο..το waterpark άξιζε σε όλα απλώς το all inclusive είναι μονό για σνακ (bυrgerκαι hot dog) και αναψυκτικά. δεν έχει φαγητό. δεν υπάρχει κρύος καφές free άλλα πρέπει να τον αγοράσεις η παίρνεις παγάκια και παίρνεις εσπρέσο !!!!!. το bαρ σερβίρει σνακ θαυμάσια . όρεξη να έχεις να τρως όπως και κοκταιλ !!!! θα ξανά επέλεγα το ίδιο πακέτο με το ίδιο πρακτορείο με το ίδιο ξενοδοχείο. το προτείνω άλλα με τις τελευταίες συνθήκες που επικρατούσαν

Συμβουλή για το δωμάτιο: εχει δωματια αριστα αλλα εχει και καποιοα που ειναι κατω του μετριου (θεα καμιναδες) μην τα επιλεξετε
Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2021
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Deskarasto
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Xenos Hotels, Ιδιοκτήτης του SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 13 Αυγούστου 2021

Αγαπητέ / Αγαπητή Deskarasto

Ευχαριστούμε πολύ για την κριτική σας. Θα λάβουμε πολύ σοβαρά υπόψη μας τις παρατηρήσεις σας, οι οποίες θα μας βοηθήσουν να γίνουν καλύτεροι.
Θα χαρούμε πολύ να σας ξαναδούμε στο ξενοδοχείο μας.

Tui Suneo Tsilivi Admiral

Dimitra Lagopodi
Director of Administration

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 7 Αυγούστου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Τον Αύγουστο το 2021 περάσαμε τις διακοπές στο ξενοδοχείο. Είμαστε μια τετραμελής οικογένεια και πήραμε το δίχωρο δωμάτιο. Το δωμάτιο ήταν μεγάλο αλλά με πολλά προβλήματα. Το air conditioner ήταν στο ένα δωμάτιο με αποτέλεσμα το ένα δωμάτιο να είναι πολύ κρύο ώστε να μπορεί να δροσίζει το δεύτερο. Η τηλεόραση έπαιζε μόνο ξενόγλωσσα κανάλια και το ντουζ έβγαζε ή πολύ ζεστό νερό ή πολύ κρύο. Η καθαριότητα γινόταν καθημερινά αλλά τα πάνω πάνω. Η αλλαγή σεντονιων και πετσετών ανά 5 ημέρες εκ των οποίων οι περισσότερες χρήζουν αλλαγής (λεκέδες και φθαρμένες). Όταν το ανέφερα, μου απάντησαν ότι είναι η πολιτική του ξενοδοχείου. Το WiFi ήταν καλό στους κοινόχρηστους χώρους όχι όμως και στα δωμάτια. Το φαγητό ήταν άριστο και είχε ποικιλία. Το πάρκινγκ δεν επαρκούσε για όλα τα αυτοκίνητα και τις μισές μέρες παρκάραμε εκτός ξενοδοχείου. Υπήρχαν 3 πισίνες στο ξενοδοχείο σε καλή κατάσταση και πάντα θα έβρισκες κάπου να κάτσεις. Τέλος το προσωπικό ήταν πολύ πρόθυμο και φιλικό.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2021
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
1  Ευχαριστούμε, tereza l
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 29 Αυγούστου 2020

Η καλύτερη επιλογή για μια οικογένεια.
Φαγητό , πρωινό θεσπέσιο.
Ποτά καθαρά
Το προσωπικό ίσως το πιο εξυπηρετικό που έχουμε συναντήσει.
Η πισίνα πάντα καθαρή και με όσο κόσμο επιτρέπετε.
Το ξενοδοχείο βρίσκεται σε εξαιρετικό σημείο , έχεις εύκολη πρόσβαση σε παράλιες , waterpark , καταστήματα γύρω από το Τσιλιβί.
Τα δωμάτια αρκετά ικανοποιητικά .
Περάσαμε μοναδικές στιγμές , ειδικά τα παιδιά το ευχαριστήθηκαν περισσότερο καθώς δραστηριότητες και events τα απασχολούσαν δημιουργικά
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους που δουλεύουν στο συγκρότημα για την άψογη εξυπηρέτησή τους

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, 584stefanosa
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Xenos Hotels, Ιδιοκτήτης του SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 31 Αυγούστου 2020

Αξιότιμε κ. 584stefanosa,

Σας ευχαριστούμε για τα σχόλιά σας σχετικά με το ξενοδοχείο μας TUI SUNEO TSILIVI ADMIRAL.
Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που είχατε μια εξαιρετική διαμονή και απολαύσατε την εξυπηρέτηση και την φιλοξενία μας.
Προσπαθούμε να είμαστε αφοσιωμένοι στην παροχή υπηρεσίας για όλους τους επισκέπτες μας και σας ευχαριστούμε για τις ευγενικές σας ευχαριστίες.

Σας ευχαριστούμε που αναγνωρίζετε τις προσπάθειες της ομάδας μας και για να ενημέρωση και άλλων ταξιδιωτών.
Ήταν χαρά μας να είμαστε μέρος της επίσκεψής σας στη Ζάκυνθο και ανυπομονούμε να σας ξαναδούμε σύντομα.

Με εκτίμηση
Η ομάδα του ξενοδοχείου TUI SUNEO TSILIVI ADMIRAL

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 29 Αυγούστου 2020

Περάσαμε υπέροχα!
Καθαριότητα υπήρχε παντού , σύμφωνα με τις νέες συνθήκες
το φαγητό πολύ κάλο και το προσωπικό σε όλα τα πόστα ήταν καλοσυνάτο και ευγενικό.
Αντάξιο με το παραπάνω για τις προσδοκίες μας.Η καλύτερη επιλογή για μια οικογένεια.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, D1730NO_
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Xenos Hotels, Ιδιοκτήτης του SuneoClub Tsilivi Admiral Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 2 Σεπτεμβρίου 2020

Αγαπητέ, ή D1730NO_,

Με χαρά σας καλωσορίσαμε στο TUI SUNEO Tsilivi Admiral Hotel. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που η εμπειρία σας ήταν τέλεια από την αρχή έως το τέλος στο θέρετρο μας, προσφέροντας τις καλύτερες υπηρεσίες μας σε εσάς και την οικογένεια σας. Είναι υπέροχο για εμάς να γνωρίζουμε πόσο απολαύστε τις υπηρεσίες που σας παρείχε το αφοσιωμένο προσωπικό μας. Είμαστε ευτυχείς που σας παρείχαμε μια απρόσκοπτη και ουσιαστική διαμονή. Ελπίζουμε να είμαστε το σπίτι σας κάθε φορά που τα ταξίδια σας θα σας φέρνουν στη Ζάκυνθο.

Με εκτίμηση
Η ομάδα του ξενοδοχείου TUI SUNEO TSILIVI ADMIRAL

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 18 Αυγούστου 2020

Το ξενοδοχείο ήταν καταπληκτικό, πεντακάθαρο και το προσωπικό πάντα χαμογελαστό και ευγενικό! Αυτό που θα μου μείνει αξέχαστο είναι το νοστιμότατο φαγητό που απολαύσαμε, πάντα ζεστό και κάθε φορά διαφορετικό! Αξίζουν συγχαρητήρια στον σεφ για την ποιότητα και ποικιλία των γευμάτων! Επίσης αξίζουν πολλά συγχαρητήρια στον υπεύθυνο του εστιατορίου, που με τον απίστευτο συντονισμό του, και την ακούραστη συμβολή του, προσέφερε σε όλους μας την καλύτερη εξυπηρέτηση!!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΎΜΕ ΠΟΛΎ!!!!

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, Navigator796602
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές