Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
732 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
511
116
45
19
41
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
511
116
45
19
41
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 732 κριτικές
Η κριτική έγινε: 4 Νοεμβρίου 2020

Το ξενοδοχείο βρίσκεται σε ένα πολύ όμορφο, καταπράσινο σημείο με εξαιρετική θέα και είναι ιδανικό για χαλάρωση.
Το προσωπικό είναι πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό, ιδιαίτερα στους χώρους του spa και του πρωινού. Το πρωινό ήταν a la carte, πολύ νόστιμο και με πάρα πολλές επιλογές που καλύπτουν όλα τα γούστα.
Δυστυχώς δεν μείναμε ικανοποιημένοι από το εστιατόριο του ξενοδοχείου, οι τιμές ήταν σχετικά καλές για την κατηγορία του ξενοδοχείου άλλα το φαγητό ήταν πάρα πολύ μέτριο και το γλυκό που φάγαμε (προφιτερόλ) εντελώς μπαγιάτικο, χειρότερο κι από κακού ζαχαροπλαστείου. Επίσης για κάποιον λόγο που δεν μας εξήγησε κανείς, αν και είμασταν οι πρώτοι πελάτες όταν παραγγείλαμε στο εστιατόριο το φαγητό μας άργησε πάρα πολύ να έρθει, συγκεκριμένα μετά τα ορεκτικά περιμέναμε ακριβώς 1 ώρα για να περάσουμε στο κυρίως γεύμα...
Το δεύτερο πράγμα που μας δυσαρέστησε ήταν η ανύπαρκτη ηχομόνωση, ακούγαμε κάθε βράδυ το καζανάκι και τη ντουζιέρα από το πάνω δωμάτιο, ομιλίες και βήματα...
Δεν θα μπορούσα να το χαρακτηρίσω πολυτελές 5άστερο, αλλά είναι ένα όμορφο κατάλυμα για μικρές αποδράσεις.
Θα ξαναεπισκεπτόμουν το ξενοδοχείο αλλά σίγουρα όχι το εστιατόριο του.

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2020
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Romina-mts
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Οκτωβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Φτάσαμε στο ξενοδοχείο στις 5 του μήνα, κάναμε το check in φτάσαμε στο δωμάτιο (509) ενημερώσαμε απο την πρώτη στιγμή ότι το τηλεφωνο του δωματίου δεν λειτουργεί χωρίς καμία ανταπόκριση μέχρι και το τέλος των διακοπών μας
Παραγγελναμε κάθε μερα room service απο το προσωπικό μας τηλεφωνο καλώντας τη reception και περιμένοντας να μας συνδέσουν με το room service!
Την πρώτη φορα το έκλεισαν και τη δεύτερη δεν μας το σήκωσαν καν με αποτέλεσμα να ξανα καλέσουμε.
Τη δεύτερη μερα το service στα πρωινά ήταν παρα μα παρα πολυ αργό, παραγγείλαμε ενα καφέ στις 10:30 και ο καφές στο τραπέζι μας έφτασε στις 11:20
Η ποιότητα φαγητού στο εστιατόριο και στα πρωινά δεν ειναι αντίστοιχη ενός 5* ξενοδοχείου SLH
Μεγάλη εντύπωση μας έκανε ότι ο ίδιος άνθρωπος που μας μετέφερε τις βαλίτσες στο δωμάτιο εκτελούσε και χρέη barman, σερβιτόρου, γκρουμ και room service
Ευχαριστούμε θερμά την Κ.Μαρτίνα και τον Θανάση που ήταν άψογοι στο service
Αντιθέτως με την εξυπηρέτηση της reception που ήταν επιεικώς απαράδεκτη!
Όμορφη τοποθεσια!

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, alexandraapatri
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Reservations Grand Forest Metsovo, Άλλο του Grand Forest Metsovo, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 25 Οκτωβρίου 2020

Αγαπητή alexandraaparti,

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που αφιερώσατε για τα σχόλια σας. Λυπούμαστε που δε μπορέσατε να έχετε μια ευχάριστη διαμονή κοντά μας. Πράγματι υπήρξε βλάβη στο τηλέφωνο του δωματίου σας η οποία δεν μπόρεσε να αποκατασταθεί άμεσα διότι χρειάστηκε ειδική υποστήριξη από τους τεχνικούς του τηλεφωνικού κέντρου, εξωτερικοί συνεργάτες. Μας εκπλήσσει ιδιαίτερα το γεγονός πως δεν μείνατε ικανοποιημένοι από την ποιότητα του εστιατορίου μας καθώς συνηθίζουμε να λαμβάνουμε θετικά σχόλια για αυτό, ωστόσο σας διαβεβαιώνουμε πως βρισκόμαστε σε διαδικασία αλλαγών και βελτιώσεων της κάρτας του εστιατορίου. Θεωρούμε αδιανόητο να μην απαντήθηκε το τηλεφώνημα σας ή η διάρκεια παρασκευής του καφέ σας να ήταν 50 λεπτά.

Παραμένουμε στη διάθεσή σας

Με εκτίμηση,

Η Ομάδα του Grand Forest Metsovo!

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 27 Σεπτεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Υπέροχος χώρος, μαγευτική τοποθεσία, πεντανόστιμο φαγητό, ευγενέστατο προσωπικό. Μόνο θετικές εντυπώσεις μας άφησε η διανομή μας στο ξενοδοχείο. Το προσωπικό ήταν πάντα πρόθυμο να μας εξυπηρετήσει και να μας προτείνει δραστηριότητες. Τα δωμάτια πεντακάθαρα κάθε μέρα. Η Lida από το χώρο του spa ευγενέστατη, χαμογελαστή και γλυκιά προσέφερε το καλύτερο μασάζ εγκυμοσύνης. Τα πιάτα του εστιατορίου πεντανόστιμα, ειδικά τα επιδόρπια. Ο Θανάσης του lobby φτιάχνει τον καλύτερο ελληνικό καφέ και ήταν πάντα πρόθυμος να μας προτείνει δραστηριότητες και εξορμήσεις. Ο Κωνσταντίνος με χαμόγελο,ευγένεια και χιούμορ ομορφυνε την βραδινή έξοδο στον πανέμορφο χώρο του lobby. Η Πόπη με το αψογο service της και το χαμόγελο της μας έκανε να νιώσουμε μοναδικά. Συγχαρητήρια σε όλη την ομάδα. Ανυπομονούμε για την επόμενη επίσκεψη.

Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, Marianna K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Reservations Grand Forest Metsovo, Άλλο του Grand Forest Metsovo, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 2020

Αγαπητή Marianna K,

Σας ευχαριστούμε για το χρόνο που αφιερώσατε για την αξιολόγηση αυτή και τα καλά σας λόγια! Σας περιμένουμε για μια ακόμη μοναδική διαμονή.

Στη διάθεσή σας,

Η Ομάδα του Grand Forest Metsovo

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 25 Σεπτεμβρίου 2020

Το επισκέφτηκα μετά από 4 χρόνια, αφού το έχω συστήσει σε πολλούς φίλους. Ένα από τα ωραιότερα ξενοδοχεία από πλευράς τοποθεσίας. Και τις δύο φορές δεν επισκεφτήκαμε το Μέτσοβο, αφού σε καθηλώνει η υπέροχη θέα από την πολύ όμορφη βεράντα του ξενοδοχείου. Το πρωϊνό πλούσιο και ποιοτικό. Το φαγητό εξακολουθεί να είναι νόστιμο.Τα δωμάτια μεγάλα και καθαρά. Το προσωπικό ευγενέστατο.
Για δεύτερη φορά αναφέρω, το μεγάλο μειονέκτημα του ξενοδοχείου που και άλλοι γνωστοί μας πελάτες το διέγραψαν. Δεν έχουν σίτες οι μπαλκονόπορτες με αποτέλεσμα ειδικά αν είσαι στο ισόγειο να έχεις κλειστή συνέχεια τη μπαλκονόπορτα για να μην μπουν κουνούπια, μύγες, αράχνες κλπ. Νομίζω και σε ένα απλό ξενώνα να πας όλοι έχουν σίτες. Όχι σε ένα τέτοιας κατηγορίας ξενοδοχείο με τις ανάλογες τιμές. Το επισκεφτήκαμε αρχές φθινοπώρου και το βράδυ με κλειστά παράθυρα το δωμάτιο ήταν αρκετά ζεστό.
Η εσωτερική πισίνα μεγάλη και στη ζεστή θερμοκρασία. Νομίζω ότι είναι υπερβολή να πληρώνεις 20 ευρώ για τη σάουνα και το χαμάμ. Όσα ξενοδοχεία έχω επισκεφτεί το βάζουνε όλο αυτό πακέτο δωρεάν. Οι τιμές των spa πιο ακριβές από Αθήνα χωρίς κάτι το ιδιαίτερο.
Αυτή τη φορά είχαμε πρόβλημα τηλεφωνικώς και με τη ρεσεψιόν. Με διαφορά 2 ωρών, τη πρώτη φορά μας είπαν ότι έχουν μόνο δωμάτια των 240 ευρώ και όταν ξανατηλεφώνησα για να πω να μην μου κάνουν κράτηση με ενημερωσαν ότι έχουν δωμάτια των 93 ευρώ και των 120 ευρώ. Μήπως πρέπει να είναι ενημερωμένοι σωστά οι υπάλληλοι της ρεσεψιόν;
Ζήτησα μία καθαρίστρια στο δωμάτιο (αυτή τη φορά δεν ερχόντουσαν κάθε μέρα) τελικά είχαν ξεχάσει να ενημερώσουν την καθαρίστρια.
Ρώτησα αν έχουν κανούπια και μετά τη θετική της απάντηση ζήτησα ένα μηχανάκι για τα κουνούπια. Η ερώτηση της ρεσεψιονίστ με εξέπληξε: γιατί το θέλετε; Είστε αλλεργική;!!!!!!!!!!!

Συμβουλή για το δωμάτιο: Να έχει θέα στο βουνό και το Μέτσοβο. Επειδή δεν έχει σίτες καλό είναι στο πιο ψηλό επίπεδο.
Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2020
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Χριστιάνα Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Reservations Grand Forest Metsovo, Άλλο του Grand Forest Metsovo, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 25 Οκτωβρίου 2020

Αγαπητή Χριστιανα Π,

Θα θέλαμε να σας ευχαριστήσουμε για το χρόνο που αφιερώσατε για τα σχόλιά σας. Τα σχόλια των φιλοξενούμενων μας φυσικά και λαμβάνονται υπόψη καθώς μας κάνουν να γινόμαστε καλύτεροι. Σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια και μας χαροποίει ιδιαίτερα το γεγονός πως για μια ακόμη φορά μείνατε ικανοποιημένοι τόσο από το πρωινό μας και το εστιατόριο όσο και από το δωμάτιο. Είναι στα σχεδία μας να φροντίσουμε για τις σήτες των δωματίων, τίθεται ωστόσο θέμα κατασκευαστικό αλλά και ασφαλείας, με τη διαδικασία να είναι ιδιαίτερα χρονοβόρα. Αναφορικά με τη χρέωση για τη χρήση των εγκαταστάσεων του σπα θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε πως κάθε ξενοδοχείο αποτελεί μια ξεχωριστή μονάδα, και οριοθετεί τη δική του πολιτική και κανονισμούς. Με χαρά σας διαβεβαιώνουμε πως η ομάδα μας είναι απόλυτα εκπαιδευμένη και ενημερωμένη για τη διαδικασία των κρατήσεων. Πιθανότατα υπήρξε κάποια ακύρωση σε χαμηλότερο τύπο δωματίου στο διάστημα που μεσολάβησε στην τηλεφωνική μας επικοινωνία ή συζητήθηκαν εναλλακτικές ημερομηνίες, καθότι υπάρχουν διαφορετικοί τιμοκατάλογοι βάσει τυπολογίας δωματίων και περιόδου. Το προσωπικό καθαριότητας με βάση τις οδηγίες του ΕΟΔΥ και των πρωτοκόλλων λειτουργίας των ξενοδοχείων βάσει ΠΝΠ, δεν εισέρχονται στο δωμάτιο καθώς και κανένα άλλο μέλος της ομάδας μας παρά μόνο εφόσον το επιθυμεί ο φιλοξενούμενος μας, όπως ενημερωθήκατε κατά την άφιξή σας. Μας εκπλήσσει ιδιαίτερα το σχόλιό σας ‘’Η ερώτηση της ρεσεψιονίστ με εξέπληξε: γιατί το θέλετε; Είστε αλλεργική;!!!!!!!!!!!’’, καθότι όλοι εμείς εδώ είμαστε εκπαιδευμένοι να χειριζόμαστε ευαίσθητες πληροφορίες με διακριτικότητα και μόνο εφόσον ο επισκέπτης τις μοιραστεί μαζί μας, και μας δημιουργεί μεγάλη έκπληξη να διαβάσουμε πως οποιοδήποτε μέλος της ομάδας μας θα μπορούσε να έχει προβεί σε τέτοιου είδους προσωπική και μη επαγγελματική φρασεολογία.
Παραμένουμε στη διάθεσή σας.

Με εκτίμηση,

Η Ομάδα του Grand Forest Metsovo

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Σεπτεμβρίου 2020

Περάσαμε ενα υπέροχο σαββατοκύριακο με παροχές πραγματικά 5 αστέρων. Η διαμονή μας στο Grand Forest ηταν εξαιρετική, για ακομη μια φορά. Μειναμε σε panorama suite και η θεα ηταν το κατι αλλο. Όλο το προσωπικό ηταν ευγενεστατο και πρόθυμο να μας εξυπηρετήσει σε οτι χρειαστηκαμε. Το πρωϊνό καταπληκτικό και πλουσιοπάροχο. Το καλυτερο συστημα για σερβιρισμα πρωινου που είδαμε σε ξενοδοχείο, εν μέσω πανδημίας, χωρις να περιμενεις ορθιος σε ουρα. Το restaurant του ξενοδοχειου " Metsovo 1350" έχει απίστευτο φαγητο. Ο chef είναι απίθανος. Εξαιρετικές γεύσεις και κυρίως ποιοτικά υλικα. Μια επίσκεψη επιβάλλεται !!! Ο χώρος του γυμναστηρίου, των αποδυτηρίων και του spa, ηταν πεντακαθαρος. Όλες οι κοπέλες στον χώρο του spa ηταν ευγενεστατες. Το μασάζ που μου έκανε η Καλλιθέα, απλά μοναδικό. Την ευχαριστω θερμα. Γενικά, αξίζει να το επισκεφθείτε με χίλια!!! Η καλύτερη επιλογή στο Ανηλιο Μετσοβου με τις καλυτερες παροχές!!!

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, Konstans82
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Reservations Grand Forest Metsovo, Άλλο του Grand Forest Metsovo, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 2 Οκτωβρίου 2020

Αγαπητέ Konstans82,

Σας ευχαριστούμε θερμά για τα καλά σας λόγια, η χαρά μας είναι ιδιαίτερα μεγάλη όταν διαπιστώνουμε πως η εμπειρία σαςκοντά μας ήταν μοναδική.

Σας περιμένουμε σύντομα και πάλι κοντά μας!

Στη διάθεσή σας,

Η Ομάδα του Grand Forest Metsovo

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές