Σας ευχαριστούμε για το χρόνο σας να εκφράσετε τα σχόλιά σας και λυπούμαστε που αισθανθήκατε άβολα στις διακοπές σας.
Η κράτηση σας, όπως εσείς ζητήσατε, έλαβε όλες τις εκπτώσεις που μπορεί μια κράτηση να απορροφήσει. Μια από αυτές, όπως ζητήσατε εσείς ήταν αυτή της ΜΗ ΕΠΙΣΤΡΕΨΙΜΗΣ ΧΡΕΩΣΗΣ, πράγμα που όπως γνωρίζετε συνεπάγεται χαμηλότερη τιμή, αλλά σε περίπτωση ακύρωσης τα χρήματα δεν επιστρέφονται. Παρόλα αυτά δεχτήκαμε να σας επιστραφούν χρήματα, εφόσον γινόταν κράτηση για τον ίδιο τύπο διαμερίσματος που διαμένατε, από άλλον πελάτη, για τις υπόλοιπες ημέρες της διαμονή σας και για τον λόγο αυτόν θέσαμε προς ενοικίαση το διαμέρισμα στις ηλεκτρονικές πλατφόρμες κρατήσεων.
Οι ημέρες της διαμονής σας ήταν πέντε και όχι τέσσερις, όπως αναφέρετε. Φύγατε αργά το βράδυ της προηγούμενης από την αναχώρηση σας. Αργά το βράδυ! Οπότε φυσικά και χρεώνεται όλη η ημέρα, εφόσον η χρήση του διαμερίσματος έγινε για όλη την ημέρα, πολιτική που ισχύει σε όλα τα ξενοδοχεία. Επιπλέον δεν καταλαβαίνουμε γιατί έπρεπε να γίνει έκπτωση στις καταναλώσεις που πραγματοποιήσατε στο μπαρ.
Όσον αφορά το κλιματιστικό, προσπαθήσαμε να σας δώσουμε οδηγίες για την σωστή λειτουργία χρήσης του (αυξομείωση της θερμοκρασίας, ανεβοκατέβασμα των περσίδων κλπ) αλλά εσείς επιμείνατε ότι δεν λειτουργεί όπως θέλατε και επιμένατε ότι έβγαζε πολύ κρύο αέρα. Μάλιστα ζητήσατε κουβέρτες!!! για να σκεπαστείτε καθώς το διατηρούσατε ανοικτό συνεχώς και σε λάθος λειτουργία (στην πιο χαμηλή θερμοκρασία και σε λάθος θέση περσίδων).
Όσο για το δηκτικό και ΑΝΑΛΗΘΕΣ σχόλιό σας, «τιμές πολυτελούς ξενοδοχείου για υπηρεσίες ενοικιαζόμενων δωματίων εποχής ‘70 που ψευτοανακαινίστηκαν», τα πολυάριθμα ΘΕΤΙΚΟΤΑΤΑ σχόλια των πελατών μας σε πολλά site στο διαδίκτυο δίνουν απάντηση και την πραγματική εικόνα τόσο των δωματίων όσο και γενικότερα του ξενοδοχείου μας και των υπηρεσιών που απολαμβάνουν οι διαμένοντες σε αυτό.