Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα.
Υπάρχουν διαθέσιμα παρόμοια ξενοδοχεία.
Προβολή όλων
konkasapis
Κομοτηνή, Ελλάδα

Δοκιμάστε το και δεν θα χάσετε!!!

Κριτική για: Hotel karavos
5,0 από 5 κύκλουςΗ κριτική γράφτηκε 26 Απρ 2022
Μείναμε σε τετράκλινο δωμάτιο τις ημέρες του Πάσχα τον Απρίλιο του 2022. Από το καλωσόρισμα φάνηκε ότι η επιλογή μας ήταν σωστή! Η ιδιοκτήτρια εξαιρετικά φιλική και συμπαθέστατη μας έδειξε το δωμάτιο και προσφέρθηκε από την αρχή να μας βοηθήσει σε οτιδήποτε χρειαστούμε. Το δωμάτιο πεντακάθαρο, μετά τις 17:00 άναβαν τα καλοριφέρ, χωρίς να έχει και το ιδιαίτερο κρύο. Τα στρώματα, τα παπλώματα, οι πετσέτες, όλα μοσχοβολούσαν. Το πρωινό εξαιρετικό, όχι με πάρα πολλά πράγματα ( ο πλούσιος μπουφές προσωπικά δεν με συγκινεί ). Αυτά που υπήρχαν στο μπουφέ απλώς, ήταν άριστης ποιότητας και πεντανόστιμα. Κανένα πρόβλημα με το πάρκινγκ και γενικά η τοποθεσία του ξενοδοχείου είναι σε πολύ καλό σημείο μέσα στο χωριό. Έχει λίγο ανηφόρα για να φτάσεις από την κεντρική πλατεία, το οποίο πιστεύω χρειάζεται και απολαμβάνεις, όταν μένεις σε ένα χωριό του Πηλίου! Το συνιστώ ανεπιφύλακτα για οικογενειακές διακοπές...
Ημερομηνία διαμονής: Απρίλιος 2022
5,0 από 5 κύκλουςΠοιότητα
5,0 από 5 κύκλουςΚαθαριότητα
5,0 από 5 κύκλουςΕξυπηρέτηση
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτή την κριτική;
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Οι καταχωρίσεις των προσφορών κράτησης για κάθε επιχείρηση λαμβάνουν υπόψη την αποζημίωση που καταβάλλεται σε εμάς από τους συνεργάτες μας. Οι τιμές που εμφανίζονται ενδέχεται να ισχύουν για διαφορετικούς τύπους δωματίων. Οι τιμές που εμφανίζονται είναι οι χαμηλότερες διαθέσιμες, που αντιστοιχούν στον λιγότερο ακριβό τύπο δωματίου που παρέχεται από τους συνεργάτες μας την ώρα της αναζήτησης του χρήστη.
Κοντινά ξενοδοχεία
85 €
  • Skyscanner.com
    85 €
  • Agoda.com
    85 €
  • eDreams
    85 €
0.2 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
100 €
Με πλήρη επιστροφή χρημάτων
  • Hotels.com
    109 €
  • Lol.travel
    75 €
  • Trip.com
    82 €
0.3 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
113 €
108 €
  • Vio.com
    113 €
  • StayForLong
  • eDreams
    108 €
0.5 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
300 €
Με πλήρη επιστροφή χρημάτων
Επιβραβεύσεις με το One Key
  • Expedia.com
    318 €
  • Trip.com
    114 €
  • ZenHotels.com
    311 €
0.3 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Μπαρ/Lounge
88 €
  • Agoda.com
    88 €
  • eDreams
    88 €
  • Vio.com
    88 €
0.9 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν πάρκινγκ
Μπαρ/Lounge
93 €
77 €
  • Priceline
    93 €
  • Trip.com
    82 €
  • Expedia.com
    83 €
0.4 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
84 €
Με πλήρη επιστροφή χρημάτων
Δεν χρειάζεται προπληρωμή
  • Hotels.com
    80 €
  • Agoda.com
    64 €
  • Priceline
    84 €
0.5 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
pool
73 €
  • Agoda.com
    73 €
  • eDreams
    73 €
  • Vio.com
    73 €
0.3 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
Piscine
149 €
  • Hotels.com
    149 €
  • Trip.com
    128 €
  • Expedia.com
    149 €
5.3 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
naoumidis guest house
  • Hotels.com
  • Vio.com
    75 €
  • eDreams
0.1 χλμ. από Hotel karavos
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
Πορταριά: Δείτε περισσότερα ξενοδοχεία
Κριτικές (7)
Φιλτράρισμα κριτικών
7 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
5
1
0
1
0
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
5
1
0
1
0
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
3 - 7 από 7 κριτικές
Η κριτική έγινε: 22 Νοεμβρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Ένα ήσυχο περιβάλλον σε ένα μαγευτικό τοπίο στην Πορταριά σε μια ήσυχη περιοχή της πόλης οικονομικό τα δωμάτια απλά αλλά καλά το πρωινό καλό και το ζευγάρι είναι πολύ φιλόξενο καλή προσπάθεια που παίρνει βελτίωση δεν πήγαμε και σε πενταστερο

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2021
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, jhonsigal
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική έγινε: 30 Σεπτεμβρίου 2021 μέσω κινητής συσκευής

Νιώθεις ότι είσαι σε ένα "καράβι" στην Πορταριά όπου αρμενιζεις μέσα στον Παγασητικό κόλπο. Πολύ όμορφο καταλειμμα με απεριόριστη θέα. Σε ήρεμη τοποθεσία δύο βήματα από το κέντρο της Πορταριάς με τις φυσικές βρύσες κάτω ακριβώς από το ξενοδοχείο να σου θυμίσουν που βρίσκεσαι και να σε ηρεμουν η ήχοι των νερών. Απίθανη εξυπηρέτηση σε ένα οικογενειακό, θα τολμούσα να πω, περιβάλλον. Απιθανο και οι τιμές φυσιολογικές ως χαμηλές για τις παροχές του. Το συστήνω ανεπιφύλακτα σαν ένα καλό καταλειμμα γιανοοων των ειδών τη διαμονη.

Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2021
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Ευχαριστούμε, 849kwstast
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική έγινε: 29 Οκτωβρίου 2019

Να ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν έχω γράψει ποτέ μα ποτέ αρνητική κριτική σε ξενοδοχείο, αλλά πραγματικά είναι η πρώτη φορά που λυπήθηκα το ποσό που πλήρωσα, και απορώ με τη βαθμολογία του ξενοδοχείου στο booking.

Το βασικό πλεονέκτημα του ξενοδοχείου είναι ότι δέχεται σκυλάκια. Κατά τα άλλα, τα 90 ευρώ την βραδιά για το τρίκλινο δωμάτιο δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτωση στις παροχές του ξενοδοχείου.

1. Ας ξεκινήσω από το πάρκινγκ, το οποίο όντως υπάρχει αλλά δεν αρκεί για όλους τους ενοίκους όταν είναι γεμάτο το ξενοδοχείο.

2. Όσον αφορά το πρωινό, έχει σχετικά μικρή ποικιλία αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι το ετοιμάζει ο ένας και μοναδικός υπάλληλος που εξυπηρετεί και την υποδοχή, με αποτέλεσμα να τελειώνουν τα φαγητά, να αργούν να αναπληρωθούν και να αργεί και ο καφές, καθώς δεν υπάρχει καφές στον μπουφέ, παραγγέλνει ο καθένας αυτό που θέλει. Να τονίσω ότι ο υπάλληλος έκανε τα αδύνατα δυνατά να εξυπηρετούνται όλοι, αλλά ένας άνθρωπος μόνος του δεν μπορεί ταυτόχρονα να τηγανίζει αυγά, να φτιάχνει καφέ και να εξυπηρετεί και την υποδοχή.

3. Στο booking αναφέρεται ότι υπάρχει καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας, πράγμα που εγώ δεν είδα. Φτάσαμε Σάββατο, την Κυριακή τα κρεβάτια ήταν άστρωτα και μέχρι τη Δευτέρα το πρωί είχαμε ξεμείνει από χαρτί υγείας καθώς δεν αναπληρώθηκε ποτέ, και αναγκάστηκα να ζητήσω.

4. Το δωμάτιό μας (δωμάτιο 15) είναι ακριβώς δίπλα στη ρεσεψιόν και η ηχομόνωση είναι ανύπαρκτη, οπότε ακούγονται τα πάντα, από την προετοιμασία του πρωινού και τους ενοίκους που τρώνε μέχρι παρέες που κάθονται στο σαλόνι της υποδοχής μέχρι αργά το βράδυ.

5. Το δωμάτιο είναι ανακαινισμένο αλλά υπάρχουν ορισμένες ελλείψεις και θέματα που το καθιστούν δύσχρηστο, ειδικά το μπάνιο. Ο χώρος της λεκάνης είναι ανάμεσα στο τζάμι της ντουζιέρας και στον τοίχο με αποτέλεσμα να είναι στενός, ένας μεγαλόσωμος άνθρωπος απλώς δεν χωράει να κάτσει. Στον χώρο της ντουζιέρας δεν υπάρχει ούτε ένα μικρό ραφάκι να ακουμπήσεις τα είδη του μπάνιου.

Και το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων σε σχέση με το μπάνιο, η τεράστια κακοτεχνία στην κατασκευή της ντουζιέρας και του πατώματος. Η ντουζιέρα έχει τζάμι μόνο από τη μία πλευρά, δεν υπάρχει κουρτίνα και το πάτωμα έχει λάθος κλίση, με αποτέλεσμα τα νερά να γεμίζουν το πάτωμα και να τρέχουν προς τα έξω. Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουμε τις μεγάλες πετσέτες του σώματος ως ανάχωμα, και να τις στραγγίζουμε ξανά και ξανά για να μαζεύουμε τα νερά. Και φυσικά το μπάνιο μονίμως βρεγμένο. Ενημερώσαμε τον υπάλληλο από το Σάββατο για το θέμα αυτό γιατί ζητήσαμε επιπλέον πετσέτες, και μας είπε αργότερα ότι είδε το μπάνιο και έχει μεταφέρει το πρόβλημα στον ιδιοκτήτη. Σημειωτέον, το πάτωμα του μπάνιου είχε ήδη κάνει σκασίματα μέσα σε ένα βράδυ, καθώς ρούφηξε νερά.

Συνολικά, έχοντας επισκεφθεί πολλά ξενοδοχεία σε Ελλάδα και εξωτερικό, θεωρώ ότι τα θέματα αυτά είναι απαράδεκτα για ανακαινισμένο ξενοδοχείο και για ιδιοκτήτη με εμπειρία στον ξενοδοχειακό τομέα, καθώς ο συγκεκριμένος διαθέτει χρόνια και δεύτερο κατάλυμα στην Πορταριά.

Φυσικά ενημερώσαμε για όλα αυτά τον υπάλληλο, ο οποίος ήταν ευγενέστατος, μας άκουσε με προσοχή, και είπε ότι θα μεταφέρει τα παράπονά μας στον ιδιοκτήτη. Βάζω τρία αστεράκια στην εξυπηρέτηση και όχι δύο, μόνο και μόνο για το παιδί αυτό.

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2019
    • Ποιότητα
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, natassamn
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική έγινε: 23 Ιουλίου 2022 μέσω κινητής συσκευής
Μετάφραση Google

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2022
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Δείτε περισσότερες κριτικές