Να ξεκινήσω λέγοντας ότι δεν έχω γράψει ποτέ μα ποτέ αρνητική κριτική σε ξενοδοχείο, αλλά πραγματικά είναι η πρώτη φορά που λυπήθηκα το ποσό που πλήρωσα, και απορώ με τη βαθμολογία του ξενοδοχείου στο booking.
Το βασικό πλεονέκτημα του ξενοδοχείου είναι ότι δέχεται σκυλάκια. Κατά τα άλλα, τα 90 ευρώ την βραδιά για το τρίκλινο δωμάτιο δεν αντιστοιχούν σε καμία περίπτωση στις παροχές του ξενοδοχείου.
1. Ας ξεκινήσω από το πάρκινγκ, το οποίο όντως υπάρχει αλλά δεν αρκεί για όλους τους ενοίκους όταν είναι γεμάτο το ξενοδοχείο.
2. Όσον αφορά το πρωινό, έχει σχετικά μικρή ποικιλία αλλά το πρόβλημα δεν είναι αυτό. Το πρόβλημα είναι ότι το ετοιμάζει ο ένας και μοναδικός υπάλληλος που εξυπηρετεί και την υποδοχή, με αποτέλεσμα να τελειώνουν τα φαγητά, να αργούν να αναπληρωθούν και να αργεί και ο καφές, καθώς δεν υπάρχει καφές στον μπουφέ, παραγγέλνει ο καθένας αυτό που θέλει. Να τονίσω ότι ο υπάλληλος έκανε τα αδύνατα δυνατά να εξυπηρετούνται όλοι, αλλά ένας άνθρωπος μόνος του δεν μπορεί ταυτόχρονα να τηγανίζει αυγά, να φτιάχνει καφέ και να εξυπηρετεί και την υποδοχή.
3. Στο booking αναφέρεται ότι υπάρχει καθημερινή υπηρεσία καθαριότητας, πράγμα που εγώ δεν είδα. Φτάσαμε Σάββατο, την Κυριακή τα κρεβάτια ήταν άστρωτα και μέχρι τη Δευτέρα το πρωί είχαμε ξεμείνει από χαρτί υγείας καθώς δεν αναπληρώθηκε ποτέ, και αναγκάστηκα να ζητήσω.
4. Το δωμάτιό μας (δωμάτιο 15) είναι ακριβώς δίπλα στη ρεσεψιόν και η ηχομόνωση είναι ανύπαρκτη, οπότε ακούγονται τα πάντα, από την προετοιμασία του πρωινού και τους ενοίκους που τρώνε μέχρι παρέες που κάθονται στο σαλόνι της υποδοχής μέχρι αργά το βράδυ.
5. Το δωμάτιο είναι ανακαινισμένο αλλά υπάρχουν ορισμένες ελλείψεις και θέματα που το καθιστούν δύσχρηστο, ειδικά το μπάνιο. Ο χώρος της λεκάνης είναι ανάμεσα στο τζάμι της ντουζιέρας και στον τοίχο με αποτέλεσμα να είναι στενός, ένας μεγαλόσωμος άνθρωπος απλώς δεν χωράει να κάτσει. Στον χώρο της ντουζιέρας δεν υπάρχει ούτε ένα μικρό ραφάκι να ακουμπήσεις τα είδη του μπάνιου.
Και το μεγαλύτερο πρόβλημα όλων σε σχέση με το μπάνιο, η τεράστια κακοτεχνία στην κατασκευή της ντουζιέρας και του πατώματος. Η ντουζιέρα έχει τζάμι μόνο από τη μία πλευρά, δεν υπάρχει κουρτίνα και το πάτωμα έχει λάθος κλίση, με αποτέλεσμα τα νερά να γεμίζουν το πάτωμα και να τρέχουν προς τα έξω. Χρειάστηκε να χρησιμοποιήσουμε τις μεγάλες πετσέτες του σώματος ως ανάχωμα, και να τις στραγγίζουμε ξανά και ξανά για να μαζεύουμε τα νερά. Και φυσικά το μπάνιο μονίμως βρεγμένο. Ενημερώσαμε τον υπάλληλο από το Σάββατο για το θέμα αυτό γιατί ζητήσαμε επιπλέον πετσέτες, και μας είπε αργότερα ότι είδε το μπάνιο και έχει μεταφέρει το πρόβλημα στον ιδιοκτήτη. Σημειωτέον, το πάτωμα του μπάνιου είχε ήδη κάνει σκασίματα μέσα σε ένα βράδυ, καθώς ρούφηξε νερά.
Συνολικά, έχοντας επισκεφθεί πολλά ξενοδοχεία σε Ελλάδα και εξωτερικό, θεωρώ ότι τα θέματα αυτά είναι απαράδεκτα για ανακαινισμένο ξενοδοχείο και για ιδιοκτήτη με εμπειρία στον ξενοδοχειακό τομέα, καθώς ο συγκεκριμένος διαθέτει χρόνια και δεύτερο κατάλυμα στην Πορταριά.
Φυσικά ενημερώσαμε για όλα αυτά τον υπάλληλο, ο οποίος ήταν ευγενέστατος, μας άκουσε με προσοχή, και είπε ότι θα μεταφέρει τα παράπονά μας στον ιδιοκτήτη. Βάζω τρία αστεράκια στην εξυπηρέτηση και όχι δύο, μόνο και μόνο για το παιδί αυτό.
5
1
0
1
0