Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Οι χαμηλότερες τιμές για τη διαμονή σας
Expedia.com
Hotels.com
ZenHotels.com
106 $
Προβολή προσφοράς
Booking.com
Orbitz.com
Agoda.com121 $
Προβολή και των 13 προσφορών
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
96 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
29
29
28
5
5
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
29
29
28
5
5
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
10 - 15 από 96 κριτικές
Η κριτική έγινε: 23 Ιανουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ότι ποιο βρομικο ξενοδοχείο μπορείτε να βρείτε για να μείνετε το δωμάτιο χαλιά από την μοκέτα το μπάνιο μέχρι και το στρώμα που πρέπει να έχει να αλλαχτεί πάνω από 15 χρόνια, ευτυχώς δεν δοκιμάσαμε πρωινό.

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
2  Ευχαριστούμε, ddaska
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Γιάννης Μ, Διευθυντής του Domotel Arni, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 31 Ιανουαρίου 2019

Μάλλον έχετε μπερδέψει κάποιες έννοιες. Άλλο παλαιότητα, άλλο βρωμιά. Άλλο φθαρμένο, άλλο βρώμικο. Δεν μπορείτε να μιλάτε έτσι για την καθαριότητα διότι αυτό σας κάνει αναξιόπιστο κριτή (όλα τα υπόλοιπα σχόλια σας διαψεύδουν). Όσο για το πρωινό που σερβίρεται στο bistrot του ξενοδοχείου, ένα εστιατόριο πολυβραβευμένο τα τελευταία χρόνια με πιο πρόσφατο βραβείο "100 καλύτερα εστιατόρια", ευτυχώς για μας που δεν περάσατε και από εκεί. Προφανώς ο λόγος που γράψατε ήταν άλλος.
Γιάννης Μπαλατσούκας
hotel manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 21 Ιανουαρίου 2019

Τέλεια καθαριότητα, υπέροχα και σχετικά άνετα δωμάτια, πλήρως ανακαινισμένα, το πλούσιο πρωινό είναι από τα χαρακτηριστικά του,, άψογο και φιλικό προσωπικό, κεντρική τοποθεσία, προκειμένου να εκδράμεις, από Τρίκαλα, "Μύλο των ξωτικών", μέχρι λίμνη Πλαστήρα και Ελάτη, Περτούλι.!!! Η τιμή του θα ήθελα να ήταν λίγο πιο χαμηλή, ώστε να πηγαίνουμε τακτικότερα...!!!

Συμβουλή για το δωμάτιο: Τηλεφωνήστε να σας κρατήσουν χώρο στάθμευσης.
Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2018
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Fotini K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Γιάννης Μ, Διευθυντής του Domotel Arni, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2019

Αγαπητή επισκέπτρια, ευχαριστούμε πολύ για την προτίμησή σας και τη διαμονή σας στο ξενοδοχείο μας.
με εκτίμηση
Γιάννης Μπαλατσούκας
hotel manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 15 Ιανουαρίου 2019

Η θέση του ξενοδοχείου κεντρική, το κτίριο εξωτερικά εντυπωσιακό, τα δωμάτια άλλα είναι μεγάλα και άλλα μικρά, όμως πολύ καθαρά και ανακαινισμένα, το προσωπικό εξυπηρετικό και φιλικό, το πρωϊνό θαυμάσιο, μια και το μπιστρό του ξενοδοχείου προσφέρει εξαιρετικά εδέσματα, σας προτείνω να τα δοκιμάσετε.

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, Nantia2016
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Γιάννης Μ, Διευθυντής του Domotel Arni, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2019

αγαπητή επισκέπτρια, σας ευχαριστούμε που επιλέξατε το ξενοδοχείο μας για τη διαμονή σας.
με εκτίμηση
Γιάννης Μπαλατσούκας
hotel manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 9 Ιανουαρίου 2019

Μείναμε με την οικογένεια αμέσως μετά τις γιορτές. Από φήμες και κουβέντες με φίλους που είχαν μείνει στο παρελθόν, κρατούσαμε κάποιες επιφυλάξεις. Όμως η πραγματικότητα ήταν διαφορετική. Ωραίο ξενοδοχείο καθαρό, με το προσωπικό πάντα ευγενικό και πρόθυμο. Θέση Parking μπροστά στο ξενοδοχείο, βασικό προνόμιο για τη πόλη της Καρδίτσα. Βέβαια κάποιες μικρές λεπτομέρειες είναι άξιο να τις αναφέρουμε αφού πιστεύω ότι μπορούν να διορθωθούν και το ξενοδοχείο να αγγίξει το ΤΕΛΕΙΟ. Λεπτομέρειες όπως σημεία της μοκέτας όπου ήταν βρώμικα, κάποια προστατευτικά της στα σκαλία όπου ήταν βγαλμένα από τη θέση σους και οι πόρτες όπου θέλουν μια λίγο παραπάνω δύναμη για να κλείσουν.
Τα παραπάνω δεν σου αφήνουν μια αρνητική εικόνα αλλά καλό είναι να σημειωθούν.
Η τελική εντύπωση είναι αυτή που μετράει, και αν με ρώταγε κάποιος " Θα έμενες πάλι?" θα έλεγα "ΝΑΙ" .

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2018
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, sbeachMike77
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Γιάννης Μ, Διευθυντής του Domotel Arni, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2019

αγαπητέ επισκέπτη, ευχαριστούμε που επιλέξατε τα ξενοδοχείο μας για τη διαμονή σας, αλλά και για το χρόνο που διαθέσατε να καταγράψετε τις εμπειρίες σας. Η καθαριότητα του ξενοδοχείου και η εξυπηρέτηση των πελατών μας είναι πρωταρχικοί στόχοι μας και σας ευχαριστούμε για τα καλά σας λόγια.
με εκτίμηση
Γιάννης Μπαλατσούκας
hotel manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 18 Σεπτεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Το 2011-2013 εμεινα στο εν λογω ξενοδοχειο κατι περισσοτερο απο 7 μηνες. Ειχα γνωρισει ολο το προσωπικο (ειναι σχεδον το ιδιο) και ημουν αρκετα ενθουσιασμενος με το ξενοδοχειο και τις παροχες (ειδικα το πρωινο). Το 4* με προδιαγραφες 5* στις υπηρεσιες τους ηταν ενα στολιδι στο κεντρο της Καρδιτσας. Και μετα απο 4 χρονια το επισκεπτηκα ξανα απογητευοντας με αρκετα. Το προσωπικο το ιδιο αρα σουπερ. Και τα δωματια τα ιδια (ελεως με αυτες τις τηλεορασεις και αυτα τα decoder), καμια αλλαγη (στασιμο σε ολα). Και βλεπω απογοητευση και στις υπηρεσιες τους, φτωχο πρωινο. Που το πρωινο τους και ο καφες τους ηταν ποιοτητα και ειχε ΠΟΣΟΤΗΤΑ. Το restaurant ειναι το μοναδικο που εκανε μικροαλλαγες στο menu. Προσφερει ακριβο φαγητο αλλα ακρως ποιοτικο.. Επισυναπτω καποιες φωτο για να σας δειξω προχειροτητα, επικιδυνοτητα και αμελεια. Απογοητευση απλα..

Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2018
Ευχαριστούμε, theodorosk945
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Δείτε περισσότερες κριτικές