Περιμένεις από μια επιχείρηση μια ποιοτική παροχή ή προϊόν, που θα παραδοθεί σε σένα με υπευθυνότητα κ συνέπεια. Τίποτε από αυτά δεν συνέβη χτες από τη συγκεκριμένη επιχείρηση, όταν σε μια παραγγελια που ειχα κανει και καλεσα την παραμονη της βαπτισης για να επιβεβαιωσω, ο υπευθυνος με θράσος με ενημέρωσε ότι είχε απλά διαγράψει την παραγγελία μου και με άφησε απόλυτα ξεκρεμαστη 1 μόλις μέρα πριν την εκδήλωση! Η αλαζονεία και η απάθεια του με άφησαν άφωνη, αλλά δεν πειράζει, γιατί τελικά ο χαμένος δεν θα είμαι εγώ (Ο πελατης)...Η καλή φήμη είναι αέρας...Κι έτσι εύκολα χάνεται....Από σήμερα και μετά μποϊκοτάζ στον "αγαπητό" Σπυρίδων...