Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Επικοινωνήστε με το ξενοδοχείο για να ενημερωθείτε για τη διαθεσιμότητα.
Υπάρχουν διαθέσιμα παρόμοια ξενοδοχεία.
Προβολή όλων
ΓΡΗΓΟΡΙΑ ΖΑΧΑΡΙΑ
Μαρούσι, Ελλάδα

Πολύ ωραία θέα. Η κριτική αφορά μόνο στο εστιατόριο.

Κριτική για: Tholos Resort
5,0 από 5 κύκλουςΗ κριτική γράφτηκε 5 Μαΐ 2022
Η κριτική μου αφορά μόνο στο εστιατόριο, επειδή δεν έμεινα στο ξενοδοχείο. Πολύ εξυπηρετικό και ευγενικό προσωπικό, με νέα παιδιά. Το φαγητό και το service άψογο. Το κρασί που μου πρόσφεραν (πήρα ένα ποτήρι και όχι φιάλη ετικέτα) πολύ καλό και το γλυκό βρίσκεται ανεβάζει το γεύμα ένα επίπεδο. Επειδή είναι χτισμένο χαμηλά στην καλντέρα η θέα είναι μοναδική.
Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2022
Υπάρχει κάποιο πρόβλημα με αυτή την κριτική;
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Οι καταχωρίσεις των προσφορών κράτησης για κάθε επιχείρηση λαμβάνουν υπόψη την αποζημίωση που καταβάλλεται σε εμάς από τους συνεργάτες μας. Οι τιμές που εμφανίζονται ενδέχεται να ισχύουν για διαφορετικούς τύπους δωματίων. Οι τιμές που εμφανίζονται είναι οι χαμηλότερες διαθέσιμες, που αντιστοιχούν στον λιγότερο ακριβό τύπο δωματίου που παρέχεται από τους συνεργάτες μας την ώρα της αναζήτησης του χρήστη.
Κοντινά ξενοδοχεία
189 €
  • Expedia.com
    218 €
  • Lol.travel
    168 €
  • Hotels.com
    228 €
0.3 χλμ. από Tholos Resort
Δωρεάν WiFi
Πισίνα
602 €
333 €
  • Expedia.com
    572 €
  • Hotels.com
    572 €
  • Vio.com
    491 €
417 €
  • Expedia.com
    382 €
  • Vio.com
    310 €
  • Hotels.com
    389 €
575 €
Επιβραβεύσεις με το One Key
  • Booking.com
    575 €
  • Vio.com
    414 €
  • Hotels.com
    575 €
0.4 χλμ. από Tholos Resort
Δωρεάν WiFi
Πισίνα
310 €
255 €
  • StayForLong
  • Skyscanner.com
    310 €
  • Agoda.com
    257 €
Rien que pour la vue
182 €
  • Expedia.com
    185 €
  • Trip.com
    160 €
  • Priceline
    197 €
0.2 χλμ. από Tholos Resort
Πισίνα
Εστιατόριο
220 €
  • Expedia.com
    387 €
  • Agoda.com
    212 €
  • Hotels.com
    387 €
1.2 χλμ. από Tholos Resort
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
479 €
  • Expedia.com
    479 €
  • Vio.com
    94 €
  • Trip.com
    377 €
0.2 χλμ. από Tholos Resort
Δωρεάν WiFi
Υπηρεσία δωματίου
362 €
  • Expedia.com
    428 €
  • Vio.com
    323 €
  • Hotels.com
    434 €
2.6 χλμ. από Tholos Resort
Δωρεάν πάρκινγκ
Πισίνα
921 €
Επιβραβεύσεις με το One Key
  • Booking.com
    699 €
  • Trip.com
    595 €
  • Hotels.com
    917 €
0.2 χλμ. από Tholos Resort
Δωρεάν WiFi
Δωρεάν πάρκινγκ
Ημεροβίγλι: Δείτε περισσότερα ξενοδοχεία
Κριτικές (505)
Φιλτράρισμα κριτικών
505 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
349
89
30
18
19
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
349
89
30
18
19
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 505 κριτικές
Η κριτική έγινε: 2 Σεπτεμβρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Το Ημεροβίγλι είναι ίσως το καλύτερο σημείο στην Σαντορίνη. Το Tholos resort έκανε την διαμονή μας όνειρο. Το Housekeeping φοβερό. Στην καθαριότητα δινουν μεγάλη σημασία!!Η Reception καλυτερευε τις επιθυμίες μας. Η θέα απο το Tholos resort είναι μοναδική! Δημήτρη και Γιώργο σας ευχαριστουμε

Ημερομηνία διαμονής: Σεπτέμβριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, NIKOLAS D
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η George Drakotos, General Manager του Tholos Resort, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 2020

Αγαπητέ NIKOLAS D,

Είμαστε πολύ ευτυχείς που μείνατε ικανοποιημένος από την διαμονή σας στο Tholos Resort! Σας ευχαριστούμε για τις ωραίες φιλοφρονήσεις για το σύνολο του προσωπικού μας και ελπίζουμε να σας δούμε και πάλι σύντομα!


Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 26 Αυγούστου 2020

Αποφάσισα να επισκεφτώ την Σαντορίνη για πέντε ημέρες (9-14 Αυγούστου) με την οικογένεια μου (σύζυγο και 11χρονη κόρη).
Aφού συμβουλεύτηκα και φίλο που έχει δραστηριότητες στο νησί-επικοινώνησα με το Tholos Resort του Ημεροβιγλίου. Σε ερώτηση μου αν η σουίτα που είχα επιλέξει έχει ικανοποιητική κλίνη για την 11χρονη κόρη μου, ο υπεύθυνος πρωινής βάρδιας αντιπρότεινε μία μεγαλύτερη και με τελική τιμή -μετά από μία μικρή περαιτέρω έκπτωση από την αναγραφόμενη στον ιστότοπο τους-470 Ευρώ την ημέρα.
Δέχτηκα την αναβάθμιση που μου προτάθηκε, απάντησα εντός 15 λεπτών θετικά και ζήτησα να μου στείλουν κάποιο IBAN γιατί δεν θέλω να χρησιμοποιώ κάρτες. Παρά το γέγονος ότι θα μπορούσα να στείλω μόνο προκαταβολή ΕΞΟΦΛΗΣΑ με τραπεζική μεταφορά το ποσό των 2350 Ευρώ και χωρίς να επιβαρυνθεί η επιχείρηση με προμήθεια μέσω κάρτας.
Mιλώντας με τον υπεύθυνο πρωινής βάρδιας, ρώτησα αν έχει να προτείνει κάποια εταιρεία με σκάφη προκειμένου να κάνουμε μία πρωινή κρουαζιέρα στο νησί. Να σημειωθεί ότι παρά το γεγονός ότι η εταιρεία από την οποία ενοικίασα το ΙΧ επιβατικό είχε και σκάφη και μου είχε κάνει προσφορά, προτίμησα την εταιρεία που πρότεινε ο υπάλληλος, ίδιας ιδιοκτησίας με το ξενοδοχείο.
Την τρίτη ημέρα λοιπόν μας παρέλαβαν στις 09.45 από το ξενοδοχείο προκειμένου να πάμε να επιβιβαστούμε στο καταμαράν. Η επιστροφή μας είχε οριστεί για τις 16.30, όπως και έγινε. Η πληρωμή του σκάφους έγινε στο πλήρωμα και το κόστος ήταν 550 Ευρώ.
Δηλαδή μέσα σε 48 ώρες ο επιχειρηματίας-κοινός ιδιοκτήτης- είχε εισπράξει από μένα σύνολο 2900 Ευρώ.
Η ωραία εμπειρία μετατράπηκε σε οργή με την επιστροφή μας στο ξενοδοχείο. Ανοίγοντας το safe το οποίο ήταν κλειδωμένο διαπίστωσα ότι έλειπαν 450 Ευρώ από το ποσό που είχα αφήσει. Επικοινώνησα με τον απογευματινό υπεύθυνο, ο οποίος αφού με ρώτησε κατ επανάληψιν αν είμαι σίγουρος, μετά με διαβεβαίωσε ότι υπάρχουν κάμερες και θα δούμε τις καταγραφές. Του είπα ότι η κλοπή έγινε σίγουρα από κάποιον που είχε πρόσβαση στα κλειδιά των δωματίων όπως και στα master keys και master codes των safes γιατί δεν υπήρχαν ίχνη παραβίασης.
Με κάλεσε μετά από λίγο και μου είπε ούτε λίγο ούτε πολύ ότι ο ιδιοκτήτης τηλεφωνικά του απάντησε ότι αυτό αποκλείεται να συνέβη (ΑΡΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΨΕΥΤΗΣ Η ΜΥΘΟΜΑΝΗΣ) γιατί δεν υπάρχει δεύτερο κλειδί για το safe!!!!!!!
Έφυγα κατευθείαν για το ΑΤ Σαντορίνης όπου κατέθεσα μήνυση για κλοπή. Η αστυνομία αντέδρασε ταχύτατα στέλνοντας περιπολικό, κλιμάκιο της Ασφάλειας ενώ ενημέρωσε και την σήμανση για λήψη αποτυπωμάτων. Σε ερώτηση του αστυνομικού που ήρθε με το περιπολικό να του δοθεί memory stick με την καταγραφή των καμερών ασφαλείας ο υπεύθυνος απογευματινής βάρδιας απάντησε ότι θα πρέπει να μιλήσουν με τον ιδιοκτήτη. Τον κάλεσε στον τηλέφωνο και το έδωσε να του μιλήσει ο αστυνομικός. Στον αστυνομικό ο ιδιοκτήτης είπε ότι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ κάμερες ασφαλείας για να καταγράφουν την είσοδο του δωματίου παρά μόνο μία στο διάδρομο με τα σκαλιά. Αυτό βέβαια δεν είναι αλήθεια γιατί στις φωτογραφίες 1 και 2 που επισυνάπτω που τραβήχτηκαν από την πόρτα του δωματίου μου φαίνεται κάμερα κάτω δεξιά στο επίπεδο της πισίνας με άμεση όραση σε αυτό. Όπως είναι αντιληπτό η τρίτη μέρα των ολιγοήμερων διακοπών μου είχε καταστραφεί. Την επόμενη το πρωί ήρθε και η σήμανση (φωτογραφία 3) η οποία όπως ήταν αναμενόμενο δεν βρήκε κάτι. Αλήθεια ποιος θα πήγαινε να κλέψει χωρίς γάντια??? Οι αστυνομικοί της Σήμανσης μου συνέστησαν να παραδώσω τον χάρτινο φάκελο στον οποίο είχα τα χρήματα στον Αξιωματικό υπηρεσίας του ΑΤ Σαντορίνης που χειριζόταν την υπόθεση, ώστε να αποσταλεί στα εργαστήρια των Αθηνών για περαιτέρω εξέταση με ειδικές τεχνικές. Αναγκάστηκα να επισκεφτώ το ΑΤ Σαντορίνης εκ νέου το βράδυ μετά τις 22.00 (οπότε και είχε υπηρεσία) προκειμένου να βρώ τον ίδιο και να του παραδώσω τον φάκελο.
Φύγαμε για μπάνιο και το απόγευμα γυρνώντας και ενώ καθόμουν στο μπαλκόνι εμφανίστηκε από κάτω στον χώρο της πισίνας ο ιδιοκτήτης συνοδευόμενος σε μικρή απόσταση από κάποιον νεαρό ο οποίος παρέμεινε στον χώρο σε απόσταση 3-4 μέτρων.
Με ανάλογο ύφος με ενημέρωσε ότι έχει τρεις επιχειρήσεις με μεγάλους τζίρους «άρα εδώ δεν συζητάμε για 450 Ευρώ», και ότι στο δωμάτιο μπήκαν μόνο 2 καθαρίστριες μαζί, και ότι δεν υπάρχει άλλο κλειδί για το safe εκτός από αυτό που είχα εγώ.
Του απάντησα λοιπόν εξοργισμένος ότι παρά το γεγονός ότι δεν έχω τους επιχειρηματικούς του τζίρους, είμαι ιατρός 54 ετών με μεγάλη καταξίωση στον χώρο μου, οικογενειάρχης, με 11 χρονών παιδί και ότι θεωρώ εξοργιστικό να μου συμπεριφέρονται σαν να είμαι απατεώνας.
Επίσης σε αίτημα μου να μου χορηγηθεί η κατάγραφη από την κάμερα της πισίνας που έβλεπε το δωμάτιο μου ανέφερε ότι δεν λειτουργεί.
Του επανέλαβα λοιπόν κατηγορηματικά ότι όλα δείχνουν ότι η κλοπή έγινε από άτομο της επιχείρησης του και γύρισα την πλάτη μου να φύγω.
Ως δια μαγείας άλλαξε συμπεριφορά ανέβηκε στο μπαλκόνι, μπήκε στο δωμάτιο μας όπου ούτε λίγο ούτε πολύ απολογήθηκε και ζήτησε 48 ώρες να “διερευνήσει το θέμα με το προσωπικό του”. Μας πρότεινε να πιούμε κάτι μαζί στν χώρο του εστιατορίου εκείνο το βράδυ ή το επόμενο αλλά αρνηθήκαμε ευγενικά.
Εδώ να σημειωθεί ότι τις 2 τελευταίες ημέρες δεν είχαμε room service με την δικαιολογία ότι δεν θέλαμε εμείς, και έπρεπε να καλέσω εγώ να μας φέρουν πετσέτες και αναλώσιμα για το μπάνιο....
Η αστυνομία και οι αρμόδιες υπηρεσίες προφανώς δεν μπορούν να βρουν κάτι χωρίς καταγραφή από τις κάμερες ασφαλείας και χωρίς αποτυπώματα.....και αφού όλοι κυκλοφορούσαν με γάντια λόγω COVID άρα δεν υπάρχει και κανείς εμφανώς ύποπτος...
Οι απορίες του πελάτη εύλογες.....
Πως είναι δυνατόν να έχει δίκιο ο επιχειρηματίας που κατά δήλωση του και μόνο στην διάρκεια της πολύωρης απουσίας μας μπήκαν μόνο 2 καθαρίστριες μαζί, και όχι εγώ και η οικογένεια μου που καταγγέλουμε κλοπή στην ιδιοκτησία σου και μάλιστα σε χρονικό διάστημα που ήξεραν ότι θα λείπουμε σίγουρα και για αρκετές ώρες??
Πως είναι δυνατόν να έχει δίκιο ο επιχειρηματίας που κατά δήλωση του και μόνο δεν υπάρχει δεύτερο κλειδί για το safe όταν σε όλα τα ξενοδοχεία του κόσμου υπάρχει πάντα master key και master code κάτι που ανέφερε σαφώς και άνθρωπος της ασφάλειας???
Πως είναι δυνατόν να έχει δίκιο ο επιχειρηματίας που κατά δήλωση του και μόνο μπήκαν 2 καθαρίστριες μαζί ενώ εμείς την δεύτερη μέρα βρήκαμε στην πόρτα μόνο μία, ενώ και στα άλλα δωμάτια έμπαινε πάντα μία??
Πως είναι δυνατόν να έχει δίκιο ο επιχειρηματίας που κατά δήλωση του και μόνο έγιναν αυτά που λέει και τα οποία δεν έχουν καταγραφεί από κάμερα ασφαλείας και όχι ο αξιόπιστος από κάθε άποψη πελάτης??
Η κοινή λογική λέει ότι αν είχα σκοπό να εξαπατήσω τον οποιοδήποτε επιχειρηματία δεν θα προπλήρωνα 2350 ούτε θα έδινα άλλα 550 σε άλλη δική του επιχείρηση για να έρθω την επομένη να υφαρπάξω 450 Ευρώ..ούτε θα έτρωγα ώρες και ώρες από τις ολιγοήμερες διακοπές μου στο ΑΤ Σαντορίνης..

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
    • Ποιότητα
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, ManosS49
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η George Drakotos, Γενικός Διευθυντής του Tholos Resort, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 5 Σεπτεμβρίου 2020

Αγαπητέ κ. ManosS49,

Κατόπιν της καταγγελίας και του σχόλιου σας, θλίβομαι διότι κάνατε τα αδύνατα τα δυνατά ώστε να χαλάσετε τις διακοπές σας στην Σαντορίνη και να βρείτε ευκαιρία να δυσφημήσετε την επιχείρηση μας. Το THOLOS RESORT είναι μια επιχείρηση με μακρά ιστορία, διατηρώντας υψηλά επίπεδα υπηρεσιών. Από το 1992 που δραστηριοποιούμαστε στο χώρο του τουρισμού δεν έχει ξανά υπάρξει τέτοιος ισχυρισμός ή καταγγελία για το ξενοδοχείο μας.

Όπως διαπιστώσατε από την πρώτη στιγμή που ισχυρισθήκατε και καταγγείλατε το περιστατικό, ήμαστε στη διάθεση σας και των αρχών για να διαλευκάνουμε τους ισχυρισμούς σας, για το ποσό που ισχυρίζεστε ότι χάθηκε και το οποίο θα μπορούσε να είναι και μεγαλύτερο καθώς σύμφωνα με τα λεγόμενα σας είχατε τοποθετήσει και ασφαλίσει στο χρηματοκιβώτιο ένα πολύ μεγαλύτερο ποσό.
Κάναμε όλες τις απαραίτητες ενέργειες σε πλήρη συμφωνία με τις αρμόδιες αρχές, σύμφωνα με το πόρισμα των οποίων δεν έχει προκύψει ίχνος παραβίασης ή διάρρηξης, καθώς το μοναδικό κλειδί του χρηματοκιβωτίου ήταν στην κατοχή σας.

Ειλικρινά λυπούμαστε που δεν καταφέρατε να φύγετε με τις καλύτερες δυνατές αναμνήσεις από την Σαντορίνη όπως το σύνολο των πελατών μας αυτά τα 28 χρόνια λειτουργίας μας, και θα παραμείνουμε στη διάθεση σας για οποιαδήποτε βοήθεια.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 20 Αυγούστου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Είχαμε μείνει και παλιότερα και μείναμε τόσο ικανοποιημένοι που θέλαμε να ξαναέρθουμε. Το ξενοδοχείο έχει ανακαινιστεί και έχει αναβαθμιστεί πολύ. Τα δωμάτια είναι πολύ προσεγμένα και πεντακάθαρα. Η θέα είναι φοβερή και δε χρειάζεται να πας πουθενά άλλου για να απολαύσεις το ηλιοβασίλεμα. Ο χώρος την πισίνας είναι πολύ καλός και απολαύσαμε τον καφέ μας και το κοκτέιλ μας. Επίσης το εστιατόριο έχει ένα μικρό μενού αλλά πολύ προσεγμένο.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
1  Ευχαριστούμε, nikoletab79
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η George Drakotos, General Manager του Tholos Resort, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 2020

Αγαπητή nikoletab79,

Είμαστε πολύ ευτυχείς που μείνατε εξίσου ικανοποιημένη από την διαμονή σας στο Tholos Resort και αυτή την φορά!

Σας ευχαριστούμε για τα θετικά σχόλια για το σύνολο των υπηρεσιών μας και ελπίζουμε να σας δούμε και πάλι σύντομα για να απολαύσετε τη μαγική θέα από το Tholos Resort!

Με φιλικούς χαιρετισμούς,

Tholos Resort

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 25 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πρωτη μερα διαμονης η λεκανη της τουαλετας σηκωνοντας το καπακι ηταν γεματο πιτσιλιες απο ουρα προηγουμενων.Ζητησαμε να τα καθαρισουν και μας ειπαν οτι ηταν υδρατμοι απο αυτα που ριχνουν.....κιτρινοι υδρατμοι. Επισης οι καρεκλες στον εξωτερικο χωρο,και το μοναδικο σημειο που μπορουμε να κατσουμε,εφοσον εσωτερικα δεν υπαρχουν αλλες καρεκλες, λερωμενες με κουτσουλιες και χωμα. Σημερα δευτερη ημερα επιστρεφοντας απο την πρωινη βολτα πατημασιες απο παπουτσια στο εσωτερικο τζακουζι το οποιο δεν μπορουμε να χρησιμοποιησουμε μεχρι τις 6 γιατι ενοχλει το jet τους κατω.Το οποιο δεν μας ενημερωσαν για κατι τετοιο παρα μονο οταν τους πηραμε να ρωτησουμε γιατι δεν λειτουργει. Και εχουμε ακομα 2 ημερες μπροστα μας. Για ενα δωματιο των 300 ευρω την βραδυα νομιζω οτι περιμενεις το ελαχιστο να υπαρχει βασικη καθαριοτητα

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
1  Ευχαριστούμε, efalex18
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η TholosResort, Tholos Resort Team του Tholos Resort, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 27 Οκτωβρίου 2018

Αγαπητή efalex18,

Σας ευχαριστούμε πολύ για το χρόνο που αφιερώσατε για να αποτυπώσετε την εμπειρία σας για το Tholos Resort, καθώς για εμάς τόσο οι θετικές αλλά ακόμα περισσότερο οι αρνητικές κριτικές αποτελούν ένα ιδιαίτερα χρήσιμο εργαλείο για τη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας.

Αυτό που μας στενοχωρεί ιδιαίτερα είναι το γεγονός ότι δε μοιραστήκατε μαζί μας την παραπάνω εμπειρία καθώς διαμένετε ακόμα μαζί μας. Ακόμα περισσότερο μας προβληματίζει το γεγονός ότι κατά τη δεύτερη ημέρα της διαμονής σας και κατά τη συνάντηση σας με το προσωπικό της υποδοχής στην ερώτηση "αν περνάτε όμορφα και αν όλα είναι καλά" λάβαμε τη θετική σας απάντηση και το χαμόγελο σας.


Η ομάδα του Tholos Resort προσπαθεί να ανταποκρίνεται άμεσα στην επίλυση του οπουδήποτε προβλήματος προκύπτει κατά τη διάρκεια της διαμονή των επισκεπτών μας στο ξενοδοχείο, όπως ακριβώς συνέβη και στη δική σας περίπτωση για το περιστατικό που αναφέρετε κατά την πρώτη ημέρα διαμονής σας. Από τη στιγμή που καλέσατε την υποδοχή, το προσωπικό του ξενοδοχείου ήρθε άμεσα στο δωμάτιο σας και καθάρισε τους υδρατμούς που είχαν δημιουργηθεί από την υγρασία που πολλές φορές προκαλεί η λειτουργία ενός υδρομασάζ σε ένα κλειστό εσωτερικό χώρο.


Αναφορικά με την καθαριότητα των καθισμάτων των εξωτερικών χώρων , το γεγονός ότι είναι εκτεθειμένα σε συνθήκες εξωτερικού περιβάλλοντος τα κάνει πολλές φορές "τρωτά" στην συνέπειες αυτών. Το προσωπικό του Tholos Resort φροντίζει να καθαρίζει σχολαστικά αρκετές φορές μέσα στην ημέρα όλους τους εξωτερικούς χώρους του ξενοδοχείου καθώς και όποτε προκύπτει περαιτέρω ανάγκη. Επίσης, όπως θα είδατε και εσείς, κατά την ημέρα της άφιξη σας οι καιρικές συνθήκες στη Σαντορίνη ήταν ακραίες, και οι οποίες ελπίζουμε να μην επηρέασαν τη διαμόρφωση της ψυχολογίας σας κατά τη διαμονή σας.


Τέλος, αναφορικά με την φωτογραφία με τις πατημασιές στο εσωτερικό υδρομασάζ, χωρίς να θέλουμε να αμφισβητήσουμε τη πιστότητα της φωτογραφίας, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι το προσωπικό εισέρχεται στους εσωτερικούς χώρους των δωματίων που διαθέτουν υδρομασάζ και πισινές χωρίς υποδήματά και με ειδικό εξοπλισμό.


Θα ήταν ιδιαίτερα ωφέλιμο τόσο για εσάς όσο και για εμάς να μας εμπιστευτείτε για το υπόλοιπο τη διαμονής σας δίνοντας μας την ευκαιρία να διασκεδάσουμε τις αρνητικές σας εντυπώσεις και να αναχωρήσετε από το ξενοδοχείο και τη Σαντορίνη με όμορφες αναμνήσεις.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 28 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ένα ωραίο ξενοδοχείο σε τέλεια τοποθεσία.Απο όλα τα σημεία του ξενοδοχείου έχεις απίστευτη θέα!Το προσωπικό του πολύ ευγενικό και εξυπηρετικό!Ενα πράγμα θεώρησα ανεπίτρεπτο.Τη χρήση της πισίνας του ξενοδοχείου από εξωτερικούς επισκέπτες!!Οταν οι πελάτες του ξενοδοχείου πληρώνουν αρκετά χρήματα για την ιδιωτικότητα αυτή και άλλοι με 15€ μπορούν να κάνουν χρήση της πισίνας με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν ξαπλώστρες για τους πελάτες του ξενοδοχείου.Θελω να πιστεύω πως με αυτή τη παρατήρηση μου θα αλαξει αυτή η πολιτική του ξενοδοχείου.

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
1  Ευχαριστούμε, Katerina P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Δείτε περισσότερες κριτικές