Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.795)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.795 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.477
825
313
124
56
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.477
825
313
124
56
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
581 - 586 από 2.795 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 10 Ιανουαρίου 2016

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2016, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Malia F, Manager του Hilton Cincinnati Netherland Plaza, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 19 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Ιανουαρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιανουάριος 2016
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Malia F, Manager του Hilton Cincinnati Netherland Plaza, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 19 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Ιανουαρίου 2016

  • Διαμονή: Δεκέμβριος 2015, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Malia F, Manager του Hilton Cincinnati Netherland Plaza, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 19 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Ιανουαρίου 2016

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2016, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Malia F, Manager του Hilton Cincinnati Netherland Plaza, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 19 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Ιανουαρίου 2016

  • Διαμονή: Δεκέμβριος 2015, ταξίδι με οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η NetherlandPlaza, General Manager του Hilton Cincinnati Netherland Plaza, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 7 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές