Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Αυτή η υπηρεσία ενδέχεται να περιλαμβάνει μεταφράσεις που υποστηρίζονται από τη Google. Η Google αποποιείται όλες τις εγγυήσεις που σχετίζονται με τις μεταφράσεις, ρητές ή σιωπηρές, συμπεριλαμβανομένων τυχόν εγγυήσεων ακρίβειας, αξιοπιστίας και τυχόν σιωπηρών εγγυήσεων εμπορευσιμότητας, καταλληλότητας για συγκεκριμένο σκοπό και μη παραβίασης.
lizziegeesam
Montclair, Νιού Τζέρσεϊ
2433
Η κριτική έγινε: 12 Δεκεμβρίου 2015
Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2015
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αξία
Ποιότητα ύπνου
Εξυπηρέτηση
Ρωτήστε το χρήστη lizziegeesam για το Castle Hotel & Spa
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Brittney B, General Manager του Castle Hotel & Spa, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 14 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Richard C
1277500
Η κριτική έγινε: 11 Δεκεμβρίου 2015 μέσω κινητής συσκευής
Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2015
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ρωτήστε το χρήστη Richard C για το Castle Hotel & Spa
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Brittney B, General Manager του Castle Hotel & Spa, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 14 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
John D
Beacon, Νέα Υόρκη
52
Η κριτική έγινε: 10 Δεκεμβρίου 2015
Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2015
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
Ρωτήστε το χρήστη John D για το Castle Hotel & Spa
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Brittney B, General Manager του Castle Hotel & Spa, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 14 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
CNGinAC
Ατλάντικ Σίτι, Νιού Τζέρσεϊ
11674
Η κριτική έγινε: 5 Δεκεμβρίου 2015 μέσω κινητής συσκευής
Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2015
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ρωτήστε το χρήστη CNGinAC για το Castle Hotel & Spa
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Brittney B, General Manager του Castle Hotel & Spa, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 10 Δεκεμβρίου 2015
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Dana S
Νέα Υόρκη, Νέα Υόρκη
2
Η κριτική έγινε: 22 Νοεμβρίου 2015
Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2015
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Εξυπηρέτηση
Ρωτήστε το χρήστη Dana S για το Castle Hotel & Spa
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Brittney B, General Manager του Castle Hotel & Spa, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 30 Νοεμβρίου 2015
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.