Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (16.884)
Φιλτράρισμα κριτικών
16.884 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
10.364
3.499
1.475
811
735
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
10.364
3.499
1.475
811
735
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 16.884 κριτικές
Η κριτική έγινε: 25 Οκτωβρίου 2016

Μετριότατο σε υπηρεσίες στο δωμάτιο. Η ρεσεψιόν απαράδεκτη. Είχαμε κλείσει σουίτα και μας δώσανε ένα δωμάτιο που δε βλέπεται. Ο καφές μέσα στο δωμάτιο απαράδεκτος αλλά και στο Ceasars γενικά. Παντόφλες και πλήρες σετ μπάνιου δεν υπήρχε. Το φαγητό σε όλο το Ceasars απαράδεκτο. Από τη ρεσεψιόν στα δωμάτια πας μόνος με οδηγίες γιατί δεν υπάρχει προσωπικό. Ούτε ασφάλεια στο ξενοδοχείο. Μας την έπεσε μεθυσμένος επισκέπτης με βρισιές στο λόμπι και δεν ηταν κανεις απο το ξενοδοχείο για προστασία. Το μίνι μπαρ δεν στο ανανεώνουν. Παρατημένο κ σίγουρα δεν ειναι 5star hotel. Το ένα τηλέφωνο δεν λειτουργούσε και δεν το έφτιαξαν ποτέ. Το aicondition ειχε πρόβλημα και ήρθε τεχνικός κ άλλαξε τη μισή εγκατάσταση. Η καθαρίστρια δεν έπαιρνε ποτέ τα χρησιμοποιημένα φλυτζάνια κ ποτήρια.

Συμβουλή: Να το ελέγξουν πρώτα κ μετά να τους έρθουν οι αποσκευές.
  • Διαμονή: Οκτώβριος 2016, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Renata M
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 ημέρες

Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα

Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα

Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Isaac A, Digital Reputation Specialist του Caesars Palace, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 6 ημέρες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 1 εβδομάδα μέσω κινητής συσκευής

Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Isaac A, Digital Reputation Specialist του Caesars Palace, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 6 ημέρες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές