Στις 28/11/20 , παρέλαβα απο τη συγκεριμένη εταιρεία , μία κονσόλα την οποία είχα παραγγείλει μέσω ίντερνετ.
Το έπιπλο είχε κάποιες διαφορές με αυτό που είχα δει σε φωτογραφία στο ίντερνετ και παρήγγειλα, καθώς επίσης και πολλά κατασκευαστικά λάθη (συν οτι έλειπαν εξαρτήματα τα οποία χρειάζονταν για τη συναρμολόγησή του) , επιπλέον δεν παρέλαβα ποτέ μαζί με την παραγγελία μου το τιμολόγιο της αγορας μου, παρα μόνο ένα δελτίο αποστολής.
1. Στη φωτογραφία του ίντερνετ δεν υπήρχαν τα σίδερα τα οποία παρέλαβα και η χρήση τους είναι να κρατανε τα ξύλα.
2.Τα παραπάνω σίδερα (αντιρίδες) ειναι 90 εκατοστά , ενώ το μήκος του επίπλου είναι 1,40 εκ.
(Η χρήση των αντιρίδων όπως φαίνεται στις οδηγίες είναι για να μπουν απο άκρη σε άκρη στο έπιπλο διαγώνια, επομένως τα συγκεκριμένα εξαρτήματα δεν είναι σωστά σε μήκος για να γίνει αυτό.)
3.Το έπιπλο αποτελειται απο 2 ξύλα , πανω κάτω και δυο σιδερένια πόδια.
Τα πόδια του επίπλου, αποτελούνται απο 2 παράλληλα σίδερα μεταξύ τους,το καθένα.
Τα παράλληλα αυτά σίδερα , είναι ασύμμετρα, με αποτέλεσμα το έπιπλο συμαρμολογημένο να κουνιέται τόσο πολύ που αν δεν το στριμώξεις σε κάποια γωνία υπάρχει κίνδυνος να πέσει και να σπάσει, πράγμα απαράδετο για κονσόλα αξίας 239,67 ευρώ.
4.Οι μισές βίδες που χρειάζονταν για να συναρμολογηθεί το έπιπλο έλειπαν , οπότε χρειάστηκε να αγοράσουμε μόνοι μας ίδιες βίδες για να ολοκληρωθεί η κατασκευή.
Στις 4/12, όπου αποσυσκεύασα το προϊόν, επικοινώνησα με το κατάστημα και μου ζήτησαν να τους αποστείλλω mail με τις φωτογραφίες και τα λάθη του πρoϊόντος στο support@24mall.gr όπως και έκανα.
Στο συγκεκριμενο mail, ζήτησα την επιστροφή των χρημάτων μου , καθώς ,σύφωνα με την πολιτική της εταιρείας , τα δικαιούμαι σε περίπτωση εξωτερικών ή αισθητικών ελλατωμάτων.
Αντ'αυτού , μετά απο πολλή προσπάθεια και άπειρα τηλεφωνήματα απο εμένα, η απάντηση της εταιρείας ήταν να μου αποστείλλουν τα λάθος εξαρτήματα για να αντικαταστήσω όλα τα λάθος και όχι να μου επιστρέψουν τα χρήματα.
Μετά απο άπειρα τηλεφωνήματα απο μεριάς μου χωρίς αποτέλεσμα στις 4,5,7,8,22 Δεκεμβρίου , και ενώ ζητούσα επανειλημμένως τα χρήματά μου πίσω, για το οποίο αίτημα με αγνοούσαν πλήρως , στο τελευταιο τηλεφώνημα μου και μόνο τότε, στις 22 του μήνα, με ενημέρωσαν οτι θα πρέπει να κάνω λίγο υπομονή για να γίνει νέα εισαγωγή , καθώς είναι γιορτές και καθυστερούν οι αποστολές.
Φυσικά, μετά τις γιορτές δεν έγινε κανένα τηλεφώνημα απο την εταιρεία.
Ακολουθούν και άλλες, πολλές κλήσεις απο εμένα στις 21,22,29 Ιανουαρίου , κι ενώ συνέχιζα να ζητώ επιστροφή χρημάτων, για το οποίο η απάντηση που λάμβανα, ύστερα απο πολλή επιμονή απο τη μεριά μου σε αυτό, ήταν οτι θα μου τα επιστρέψουν (μου έδιναν και το λόγο τους γι αυτό), μόνο εάν και εφόσον η εισαγωγή δε γίνει και με διαβεβαίωναν πως τελικά θα γίνει την 1η Φεβρουαρίου και τότε θα παραλάβω τα λάθος εξαρτήματα.
Όπως ήταν αναμενόμενο ,δεν έλαβα ποτέ κλήση απο την εταιρεία για να παραλάβω τα εξαρτήματα , ούτε για να έχω κάποιου είδους ενημέρωση.
Στις 18 Φεβρουαρίου , κάλεσα πάλι για να παραπονεθώ για την απαράδεκτη συμπεριφορά επί σχεδόν 3 μήνες και η απάντηση που έλαβα ήταν οτι πρέπει να πάω αυτοπροσώπως την κονσόλα στο κατάστημά τους για να μου τη “φτιάξουν”.
Να σημειώσω εδώ οτι στα τόσα τηλεφωνήματα σε όλο αυτό το διαστημα δεν έγινε ποτέ τέτοια συνεννόηση και επίσης μιλάμε για ένα έπιπλο άνω των 20 κιλών, το οποίο και δεν έχω τρόπο να μεταφέρω, ούτε είναι δικό μου το λάθος για να μπω σε αυτή τη διαδικασία και τόσο κόπο.
Απο την πρώτη στιγμή που παρέλαβα το προϊόν και είδα όλα τα λάθη , το αίτημά μου ήταν η επιστροφή χρημάτων. Αντ΄αυτού , το μόνο που λαμβάνω 3 μηνες τώρα είναι καθαρή κοροιδία και φυσικά ,αρνούνται να μου επιστρέψουν τα χρήματα και καθυστερούν επιδεικτικά να μου στείλουν το τιμολόγιο της αγοράς, με αποτέλεσμα την καθυστέρηση της περιοδικής δήλωσης ΦΠΑ και να κινδυνεύω με πρόστιμο.
Υ.Γ.: Nα σημειώσω οτι το τιμολόγιο το παρέλαβα με mail σημερα , Παρασκευή 19/2 μετά απο επανειλλημένες κλήσεις και το οποίο έχει ημερομηνία έκδοσης 22/01/2021 , ενώ το προϊόν το παρέλαβα με το δελτίο αποστολής του στις 28/11/2020.
Το ζήτημα ειναι ήδη στα χέρια δικηγόρων και του συνήγορου του καταναλωτή.
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.
1
0
0
0
1