Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Καραντίνα μεχρι να δύσει ο ήλιος”
Κριτική για: Η Αξιώτισσα

Η Αξιώτισσα
Εύρος τιμών: 15 $ - 30 $
Περισσότερα στοιχεία εστιατορίου
Στοιχεία εστιατορίου
Επιλογές δείπνου: Αργά τη νύχτα, Κρατήσεις
Περιγραφή: Ετοιμαζόμαστε πυρετωδώς για να ανοίξουμε, όπως κάθε χρόνο, το Σάββατο του Λαζάρου. Φέτος πέφτει στις 8 Απρίλη. Ελληνική και μεσογειακή κουζίνα.
Η κριτική γράφτηκε πριν από 4 εβδομάδες μέσω κινητής συσκευής

Σε κανενα νησί των Κυκλάδων δεν εχουν καταλάβει ο τουρισμός δεν ειναι αρπαχτη και μονο. Απο το να καθόμαστε σαν κατινες να ασχολούμαστε με τα σχόλια του κόσμου πρεπει να γινόμαστε καλύτεροι οχι μονο για τους ξένους που ντεμεκ αφήνουν λεφτα με μια σαλάτα εκατο ατομα....αλλα και για τον εγχώριο τουρισμό. Παρόλα αυτά κανεις δεν βαζει μυαλό.....μονο ξερουν να βγαίνουν στα βοθροκαναλα και να κλαίγονται οτι δεν εχουν δουλειά.....δεν πειράζει οταν θα δεν θα έρχεται κανείς πλεον...θα την ψιλιαστουν

Ημερομηνία επίσκεψης: Αύγουστος 2020
2  Ευχαριστούμε, ntino
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η axiotissa, Ιδιοκτήτης του Η Αξιώτισσα, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες

Επειδή ακριβώς είμαστε κατίνες θα απαντήσουμε και στις δικές σας ανώνυμες αρλούμπες που προφανώς δεν αφορούν το μαγαζί μας, απλώς κάπου θέλατε να πείτε τον πόνο σας. Ας είναι...
Λοιπόν, φαίνεται ότι είστε άσχετος από τον τουρισμό. Αλλιώς θα γνωρίζατε ότι στην προ covid εποχή είχαμε διαρκώς αύξηση του τουρισμού στην Ελλάδα και μάλιστα το 2019 είχε στενάξει ο τόπος. Επίσης, αν είχατε ταξιδέψει στο εξωτερικό θα αναγνωρίζατε ότι το επίπεδο της παροχής υπηρεσιών στις Κυκλάδες είναι αρκετά υψηλό σε γενικές γραμμές και αναλογικά με το τι πληρώνει κανείς.
Και ντροπή σας που λοιδορείτε έναν κλάδο όπου οι εργαζόμενοι όσο και οι μικροϊδιοκτήτες έχουν πληγεί τόσο από την διαχείριση της πανδημίας ώστε 1 στα 5 μαγαζιά να κλείσει μόνιμα. Δείχνει την επιεικώς χοντρόπετση κοινωνική σας αναλγησία.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (1.006)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

2 - 6 από 1.006 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 14 Οκτωβρίου 2020

Επισκέφτηκα το εστιατόριο δύο φορές μέχρι στιγμής και πραγματικά λυπάμαι που δεν μένω πιο κοντά!
Τα φαγητά όλα υπέροχα με το κατσικάκι να ξεχωρίζει (ναι, εννοείται ότι μυρίζει έντονα, γιατί ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ) και ένα παγωτό τριαντάφυλλο στο τέλος απλά φανταστικό! Εξαιρετική ποιότητα στις πρώτες ύλες, πολύ ωραίο χύμα κρασί, πλούσιες μερίδες, φυσιολογικές τιμές και ευγενέστατο προσωπικό!
Στα συν θα ήθελα να προσθέσω (γιατί έχω εργαστεί και εγώ χρόνια στην εστίαση) ότι παρότι πήγα καθημερινή μεσημέρι Σεπτεμβρίου και η κίνηση από επισκέπτες ήταν σαφώς μειωμένη, εργαζόντουσαν πέντε σερβιτόροι κατά τη διάρκεια της επίσκεψής μου, ούτε ένας, ούτε δύο! Δεν σχολιάζω περαιτέρω, απλά μπράβο στη διεύθυνση! Ήταν επίσης απίστευτα προσεκτικοί, όλοι τους, στο θέμα καθαριότητα-απολύμανση τραπεζιών και καθισμάτων.
Τέλος, πέρα από την πανέμορφη τοποθεσία, υπέροχη παρέα ήταν και οι γατούλες του μαγαζιού, οι οποίες απ' ότι διαπίστωσα τυγχάνουν ιδιαίτερης περιποίησης από το προσωπικό!
Ανυπομονώ να ξαναπάω!!!

Ημερομηνία επίσκεψης: Σεπτέμβριος 2020
    • Αξία
    • Εξυπηρέτηση
    • Φαγητό
Ευχαριστούμε, Nepheli_1989
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η axiotissa, Ιδιοκτήτης του Η Αξιώτισσα, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 16 Οκτωβρίου 2020

Δεν έχουμε λόγια να σας ευχαριστήσουμε για την φοβερή κριτική σας και για τη διεισδυτική ματιά σας που παρατήρησε μια εργασιακή συνθήκη την οποία πολλοί δεν προσέχουν. Αυτή τη δύσκολη χρονιά με όλες τις δυσκολίες που έφερε η κατάσταση με τον covid, εμείς αποφασίσαμε να ανοίξουμε την πρώτη μέρα που επιτράπηκε η λειτουργία της εστίασης στις 25 Μάη, ενώ ακόμα δεν επιτρεπόταν να ταξιδέψει κάποιος μη μόνιμος κάτοικος προς τη Νάξο, με γνώμονα την ενίσχυση των εργαζόμενων στο μαγαζί μας, οι οποίοι είχαν ήδη χάσει δυο μήνες μεροκάματα. Ο σεβασμός και η αναγνώριση που τους αντιστοιχεί είναι πολύ μεγαλύτερος από αυτά που συνήθως εισπράττουν.
Ειλικρινά, η κριτική σας επιβεβαιώνει κάτι που ευτυχώς είδαμε κι εμείς αυτό το δύσκολο καλοκαίρι, ειδικά τον Αύγουστο που φέτος οι επισκέπτες ήταν στη συντριπτική πλειοψηφία τους Έλληνες: Ότι εκτός από μια μερίδα επισκεπτών που έχουν πέσει στα δίχτυα της λάιφ στάιλ εξατομίκευσης και αγένειας και νομίζουν ότι είναι κριτές στο master chef (αντί να χαρούν τη συντροφιά τους και τις διακοπές τους), υπάρχει ένα μεγάλο κομμάτι κόσμου που αναγνωρίζει τον κόπο και την προσπάθεια που κάποιοι καταβάλλουν για να περάσουν αυτοί καλά. Και φέτος, ευτυχώς για την ελληνική κοινωνία, είδαμε πολλούς τέτοιους. Σας ευχαριστούμε πάρα πολύ και σας ευχόμαστε καλό χειμώνα, με υγεία και χαρά!

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 17 Σεπτεμβρίου 2020

Επισκευτήκαμε την ταβέρνα τέλος Αυγούστου, απόγευμα μετά το μπάνιο μετά απο προτροπές πολλών φιλων. Δεν υπάρχε κατάλογος έπρεπε να μπεις online να δεις το μενού. Το φαγητό καλο όχι τίποτα το διαφορετικό και αρκετά τσιμπημένο. Το σέρβις μέτριο εως κακό , χωρίς χαμόγελο χωρίς συνενόηση και με υφος σας κάνω χάρη τώρα που σας σερβίρω...Δεν με κέρδισε τιποτα, δεν ξαναπάω και δεν το συστήνω....

Ημερομηνία επίσκεψης: Αύγουστος 2020
    • Αξία
    • Εξυπηρέτηση
    • Φαγητό
Ευχαριστούμε, mariaM2996IT
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Σεπτεμβρίου 2020

Πολά ενδιαφέροντα και πολύ νόστιμα πιάτα στο menu. Το service ήταν προς το αργό. Τα τραπέζια στον κοίπο, ήταν σε πολύ ωραίο περιβάλον.

Ημερομηνία επίσκεψης: Αύγουστος 2020
Ευχαριστούμε, thanos5assimakis
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 3 Σεπτεμβρίου 2020

Τυπική περίπτωση ανθρώπων που "πιάσανε την καλή "Και σνομπαρουν επιδεικτικά τον πελάτη που τον αντιμετωπίζουν σαν να τους χρωστάει
Η κοπέλα με τα γυαλιά απαράδεκτα αγενής και εριστικη του στυλ αει παράτα μας,με δυσαρεστημένους από την ίδια 4 αλλοδαπών οικογενειών που ακούγαμε τα σχόλια
Καλό φαγητό και πρώτες ύλες, αλλά όταν έρχεται ο ξένος στη Νάξο περιμένει να περάσει συνολικά καλά και να ζήσει την ελληνική φιλοξενία .
Ξέροντας την ταβέρνα χρόνια, με θλίβει το γεγονός ότι χειροτέρεψε και δεν πέρασε η παρέα μου καλά

Ημερομηνία επίσκεψης: Σεπτέμβριος 2020
Ευχαριστούμε, GrandTour747977
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η axiotissa, Ιδιοκτήτης του Η Αξιώτισσα, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Σεπτεμβρίου 2020

Πως πιάσαμε ακριβώς την καλή; Μήπως κερδίσαμε κανένα τζόκερ ; Γνωρίζετε πόσο σκληρες είναι οι καλοκαιρινές δουλειές ειδικά για τους εργαζόμενους και μάλιστα αυτή την ιδιαίτερη ( λόγω covid) όπου εκτός των άλλων χάσαμε και χάσανε ένα τρίμηνο από την σεζόν. Έχετε δουλέψει ποτέ η έχετε μήπως καμμία αντίληψη τι ακούνε και τι αντιμετωπίζουν οι εργαζόμενοι-ες στο σέρβις; Σαν μαγαζί πάντα προτάσσουμε την αξιοπρέπεια του εργαζόμενου-ης απέναντι στους παραλογισμους η την αγένεια του οποιουδήποτε. Η λογική ότι αφού πληρώνω απαιτώ υποταγή και ατελείωτο γλείψιμο δεν ήταν ποτέ και δεν είναι ούτε τώρα ούτε θα είναι στο μέλλον η πολιτική του μαγαζιού. Και αυτό κύριε η κυρία μου δεν έχει να κάνει με το αν έχουμε πιάσει την καλή όπως λέτε. Έχει να κάνει με τον σεβασμό και την εκτίμηση προς το πιο υποτιμημένο γρανάζι της τουριστικής βιομηχανίας δλδ τους εργαζόμενους. Χθες το βράδυ για παράδειγμα κάποιος πελάτης που πίστευε οπως ίσως και σεις ότι δικαιούται τον ουρανό με τα άστρα όταν έρχεται να φάει σε μια ταβέρνα πλήρωσε στο τέλος φτύνοντας επιδεικτικά το πενήνταευρω πριν το παραδόσει στην σερβιτόρα . Εσείς άραγε πως θα αντιμετωπίζατε μια τέτοια συμπεριφορά; Είκοσι χρόνια τώρα έχουμε δει , έχουμε ακούσει, έχουμε διαχειριστεί , και έχουμε υπομείνει πολλές απίστευτες καταστάσεις και συμπεριφορές. Όμως πάντα υπάρχουν όρια .Η καλοπιστη κριτική ακυρώνεται από την έλλειψη επιχειρημάτων και κυρίως του σεβασμού. Η υποκειμενική κρίση που στοιχειοθετείται μέσα στην ανωνυμία μοιάζει περισσότερο με ένα εγωισμό που κολακεύει τη ματαιοδοξία ,την έπαρση ακόμη και τις ιδεολογικές αντιλήψεις του κριτή. Εμείς σαν δημόσιος χώρος εστίασης κρινομαστε καθημερινά από τους εκατοντάδες επισκέπτες όχι μόνο στο τριπ αντβαιζορ αλλά κυρίως από την άμεση επικοινωνία και την εκτίμηση που προσλαμβάνουμε από τους περισσότερους . Αλλά και από κάτι ακόμα από την αγάπη, το νοιαξιμο , και το σεβασμό στην δύσκολη και απαιτητική δουλειά των εργαζομένων του μαγαζιού. Και όσοι επισκέπτες μπορούν να κρίνουν χωρίς εμπάθεια θα πρόσεχαν ότι το προσωπικό στο μαγαζι είναι εν πολλοίς το ίδιο εδώ και πολλά χρόνια, κάτι που λέει πολλά την εργοδοσία , τις συνθήκες αλλά και τους ίδιους τους εργαζόμενους. Αν με εξοργίζει κάτι προσωπικά δεν είναι τόσο πολύ η κριτική στο μαγαζί η στο φαγητό αλλά τα συκοφαντικά σχόλια για κάποιον εργαζόμενο . Δεν μπορούν όλοι να αρέσουν σε όλους , κάποιοι εργαζόμενοι μας έχουν κατά καιρούς υποστεί την χλεύη και την κακεντρέχεια διαφόρων σχολιαστών την ίδια στιγμή που άλλοι τους εκθειάζουν με διθυραμβικά σχόλια.
Ζούμε σε μια εποχή που η ασημαντότητα και η άχρηστη πληροφορία κυριαρχεί γιατί η δυνατότητα να ξεχωρίσεις το σημαντικό και το πραγματικά σοβαρό απαιτεί εκτός από παιδεία και καλές προθέσεις.



Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.

Η Αξιώτισσα: Οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρθηκαν γι' αυτό το μέρος είδαν επίσης

 

Η Αξιώτισσα: Έχετε πάει; Μοιραστείτε τις εμπειρίες σας!

Γράψτε μια κριτική Προσθέστε φωτογραφίες

Ιδιοκτήτες: Ποια είναι η δική σας σκοπιά;

Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας
© 2021 TripAdvisor LLC Με την επιφύλαξη όλων των νόμιμων δικαιωμάτων.

Αυτή είναι η έκδοση του ιστότοπού μας που απευθύνεται σε όσους ομιλούν Ελληνικά και βρίσκονται εδώ: Ελλάδα. Αν είστε κάτοικος άλλης χώρας ή περιοχής, επιλέξτε την κατάλληλη έκδοση του Tripadvisor για τη χώρα σας στο αναπτυσσόμενο μενού.