Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.048)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.048 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.259
558
133
60
38
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.259
558
133
60
38
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
5 - 10 από 2.048 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 23 Ιουλίου 2017

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2017
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TeamCR, General Manager του Costa Rica Marriott Hotel San Jose, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 26 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 18 Ιουλίου 2017

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2017
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TeamCR, General Manager του Costa Rica Marriott Hotel San Jose, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 20 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 13 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2017
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TeamCR, General Manager του Costa Rica Marriott Hotel San Jose, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 17 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Ιουλίου 2017

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2017
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TeamCR, General Manager του Costa Rica Marriott Hotel San Jose, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 13 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 10 Ιουλίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιούλιος 2017
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TeamCR, General Manager του Costa Rica Marriott Hotel San Jose, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 12 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές