Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.608)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.608 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
899
530
129
21
29
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
899
530
129
21
29
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 1.608 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 2 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Ιούλιος 2017, ταξίδι σόλο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hampton
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Marjorie E, Guest Relations Manager του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 4 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Αυγούστου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι με οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Marjorie E, Guest Relations Manager του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 4 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Ιούλιος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hampton
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Marjorie E, Guest Relations Manager του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 4 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Ιουλίου 2017

  • Διαμονή: Ιούλιος 2017, ταξίδι σόλο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hampton
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Marjorie E, Guest Relations Manager του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 1 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 26 Ιουλίου 2017

  • Διαμονή: Απρίλιος 2017, ταξίδι με οικογένεια
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Marjorie E, Director de Relaciones con Clientes του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 28 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές