Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.620)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.620 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
904
537
129
21
29
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
904
537
129
21
29
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
787 - 792 από 1.620 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 25 Δεκεμβρίου 2012

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2012
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η maucrc, Guest Relations Manager του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 9 Ιανουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 19 Δεκεμβρίου 2012

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2012
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 18 Δεκεμβρίου 2012

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2012
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η maucrc, Guest Relations Manager του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 23 Δεκεμβρίου 2012
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 13 Δεκεμβρίου 2012

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2012
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η maucrc, Guest Relations Manager του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 17 Δεκεμβρίου 2012
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 4 Δεκεμβρίου 2012

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2012
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η maucrc, Guest Relations Manager του Hampton Inn & Suites by Hilton San Jose Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 6 Δεκεμβρίου 2012
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές