Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
375 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
63
91
116
50
55
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
63
91
116
50
55
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
5 - 10 από 375 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 23 Μαΐου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Απρίλιος 2017, ταξίδι σόλο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Ιανουαρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιανουάριος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η 514gerenciacomercial, Gerente του Taj Mahal Hotel Manaus, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 13 Ιανουαρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 30 Νοεμβρίου 2016

  • Διαμονή: Νοέμβριος 2016, ταξίδι με οικογένεια
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η 514gerenciacomercial, Gerente του Taj Mahal Hotel Manaus, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 13 Ιανουαρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 4 Σεπτεμβρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2016, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 22 Αυγούστου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2016, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Liani M, Gerente geral του Taj Mahal Hotel Manaus, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 29 Αυγούστου 2016
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές