Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (8.365)
Φιλτράρισμα κριτικών
8.365 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
6.175
1.603
417
94
76
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
6.175
1.603
417
94
76
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 8.365 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 12 Μαρτίου 2020

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2020
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKLTeam, General Manager του Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 13 Μαρτίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 9 Μαρτίου 2020

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2020
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKLTeam, General Manager του Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 13 Μαρτίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Μαρτίου 2020

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKLTeam, General Manager του Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 9 Μαρτίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Μαρτίου 2020

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKLTeam, General Manager του Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 8 Μαρτίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 6 Μαρτίου 2020

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2020
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKLTeam, General Manager του Shangri-La Hotel, Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 8 Μαρτίου 2020
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές