Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (7.793)
Φιλτράρισμα κριτικών
7.793 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
5.744
1.509
387
88
65
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
5.744
1.509
387
88
65
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 7.793 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 1 Σεπτεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Οκτώβριος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKL-GM, General Manager του Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Σεπτεμβρίου 2018

  • Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKL-GM, General Manager του Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Σεπτεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKL-GM, General Manager του Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKL-GM, General Manager του Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με οικογένεια
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLKL-GM, General Manager του Shangri-La Hotel Kuala Lumpur, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές