Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.207)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.207 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
615
475
89
20
8
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
615
475
89
20
8
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
840 - 845 από 1.207 κριτικές
Η κριτική έγινε: 12 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Συμβουλή: ビジネスフロアのほうが出入りが制限されているので静かではあります。
  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2013, ταξίδι με οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η princess_kyoto, 支配人 του Hotel Nikko Princess Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 16 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2013, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 5 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2013, ταξίδι σόλο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2013
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 31 Ιανουαρίου 2013
Μετάφραση Google

  • Διαμονή: Ιανουάριος 2013, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Nakagawa_PR, 広報担当マネージャー του Hotel Nikko Princess Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 7 Φεβρουαρίου 2013
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές