Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.482)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.482 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
475
701
236
46
24
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
475
701
236
46
24
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
559 - 564 από 1.482 κριτικές
Η κριτική έγινε: 11 Ιουνίου 2019
Μετάφραση Google

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 16 Οκτωβρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 9 Ιουνίου 2019 μέσω κινητής συσκευής
Μετάφραση Google

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Σεπτεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Ιουνίου 2019
Μετάφραση Google

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Ιουνίου 2019
Μετάφραση Google

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 16 Σεπτεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 5 Ιουνίου 2019
Μετάφραση Google

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 15 Αυγούστου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές