Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης: Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Ρωτήστε το χρήστη CeciliaItalia για το Ibis Styles Kyoto Station
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Rosen65
Βερολίνο, Γερμανία
3551
Η κριτική έγινε: 28 Μαΐου 2019 μέσω κινητής συσκευής
Μετάφραση Google
Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ρωτήστε το χρήστη Rosen65 για το Ibis Styles Kyoto Station
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
cyrilp740
Νήσος Μάλτα, Μάλτα
203
Η κριτική έγινε: 22 Μαΐου 2019
Μετάφραση Google
Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
Ρωτήστε το χρήστη cyrilp740 για το Ibis Styles Kyoto Station
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
uliseslovera
Asuncion, Paraguay
5
Η κριτική έγινε: 20 Μαΐου 2019
Μετάφραση Google
Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αξία
Τοποθεσία
Ποιότητα ύπνου
Δωμάτια
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Accorhotels.com
Η συγκεκριμένη επιχείρηση χρησιμοποιεί εργαλεία που παρέχονται από το Tripadvisor (ή έναν από τους Συνεργάτες Συλλογής Κριτικών) προκειμένου να ενθαρρύνει τους πελάτες της να συντάξουν κριτικές, όπως η συγκεκριμένη.
Ρωτήστε το χρήστη uliseslovera για το Ibis Styles Kyoto Station
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μεμονωμένου ταξιδιώτη και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC ή των συνεργατών της.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC ή των συνεργατών της.
161pascalm
Breuschwickersheim, Γαλλία
2119
Η κριτική έγινε: 16 Μαΐου 2019
Μετάφραση Google
Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Αξία
Τοποθεσία
Ποιότητα ύπνου
Δωμάτια
Καθαριότητα
Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Accorhotels.com
Η συγκεκριμένη επιχείρηση χρησιμοποιεί εργαλεία που παρέχονται από το Tripadvisor (ή έναν από τους Συνεργάτες Συλλογής Κριτικών) προκειμένου να ενθαρρύνει τους πελάτες της να συντάξουν κριτικές, όπως η συγκεκριμένη.
Ρωτήστε το χρήστη 161pascalm για το Ibis Styles Kyoto Station
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Mariko_Ya, フロント オフィス マネージャー του Ibis Styles Kyoto Station, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google
Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστηςΕυχαριστούμε. Εκτιμούμε τη συμβολή σας.
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.