Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Ανοικτά σήμερα: 2:00 μ.μ. - 9:00 μ.μ.
  
Φιλτράρισμα κριτικών
28 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
27
0
1
0
0
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
27
0
1
0
0
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
3 - 8 από 28 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 21 Δεκεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η musubikyoto, マネージャー του Musubi Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 8 Ιανουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 15 Δεκεμβρίου 2018

Ημερομηνία εμπειρίας: Δεκέμβριος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η musubikyoto, マネージャー του Musubi Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 21 Δεκεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 20 Οκτωβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία εμπειρίας: Οκτώβριος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η musubikyoto, オーナー του Musubi Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Οκτωβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 19 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία εμπειρίας: Αύγουστος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η musubikyoto, オーナー του Musubi Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 3 Οκτωβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Μαΐου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία εμπειρίας: Μάιος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η musubikyoto, オーナー του Musubi Kyoto, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 3 Οκτωβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές