Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Οι χαμηλότερες τιμές για τη διαμονή σας
Εξασφαλίστε τη χαμηλότερη τιμή από αυτούς τους ιστότοπους
Renaissance Hotels64 $
Hotels.com64 $
Priceline64 $
Booking.com64 $
eDreams64 $
FindHotel75 $
Προβολή και των 17 προσφορών
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
538 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
384
112
24
9
9
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
384
112
24
9
9
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 538 κριτικές
Η κριτική έγινε: 16 Φεβρουαρίου 2020

Εξαιρετικό ξενοδοχίο , άνετα και καθαρά δωμάτια . Πολύ κοντα σε διάφορα αξιοθέτα της Σμύρνης και 100μ απο την παραλιακή οδό. Οι εγκαταστάσεις για spa & μασαζ επίσης εξαιρετικές. Επίσης πλούσιο και νόστιμο πρωινό.

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2020
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Τ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TugceAks, Creative Ambassador του Renaissance Izmir Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 20 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google

Dear 'ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ Τ'

Thank you very much for sharing your feedback on TripAdvisor.

We are very delighted and honored to read your nice comments and glad to see that we have lived up to your expectations. Your valuable feedback will be delivered to our staff for their improvement and motivation.

Again, thank you for choosing the Renaissance İzmir Hotel and we look forward to welcoming you back on your future visit to İzmir.

Best Regards,
Tugce Akis
Creative Ambassador'

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 30 Ιουνίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Πολύ καλό ξενοδοχείο με καλό κέντρο ευελιξίας και εξαιρετικές παροχές. Άνετα και μεγάλα δωμάτια με ιδιαίτερο μπάνιο που θυμίζει τουρκικό χαμάμ. Το πρωινό συμπαθητικό με αρκετές επιλογές για όλους. Η θέση του είναι κεντρική και εύκολα προσβάσιμη. Το προσωπικό ευγενικό και εξυπηρετικο

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, markellat2017
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 5 Ιανουαρίου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Κλείσαμε μέσω booking και βρήκαμε ότι ακριβώς περιμέναμε. Το μόνο πρόβλημα ήταν ότι είχαν διαγράψει την κράτηση που εμείς την είχαμε. Παρόλα αυτά είναι ένα πολύ καλό ξενοδοχείο σε πολύ καλή θέση. Το κυριότερο ότι έχει πολύ καλούς χώρους άθλησης, σπα και ευεξίας που σε αυτή την κεντρική περιοχή δεν έχουν άλλα ξενοδοχεία.

Ημερομηνία διαμονής: Ιανουάριος 2016
Ευχαριστούμε, Nmolval
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Volkan D, Yönetici του Renaissance Izmir Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 10 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google

Dear ''Nmolval'',

Thank you very much for your kind review, we are very glad to see that you enjoyed the hotel and the service.

Thank you for choosing Renaissance and we look forward to welcoming you back on your future visits to Izmir.

Sincerely yours,

Volkan Dinc
Rooms Division Manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 29 Οκτωβρίου 2015

Bρίσκεται στο καλύτερο σημείο της πόλης ώστε να έχει κανείς εύκολη πρόσβαση στα πάντα.Πεντακάθαρο με μεγάλα άνετα δωμάτια και εξαιρετικό μπάνιο.Το πρωινό πολύ πλούσιο και το προσωπικό φιλικό και ευγενέστατο.Θεωρώ ότι είναι το πιο ζεστό ξενοδοχείο που έχω μείνει στη ζωή μου.΄Εχω μείνει πολλές φορές και πάντα νοιώθω σαν στο σπίτι μου.

Συμβουλή για το δωμάτιο: ΄Ολα τα δωμάτια είναι καλά,αλλά τα γωνιακά είναι αξεπέραστα
Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2015
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, Antigoni T
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Volkan D, Yönetici του Renaissance Izmir Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Νοεμβρίου 2015
Μετάφραση Google

Dear ''Antigoni T'',

I am very glad to see that your stay was satisfactory and that you liked the hotel, the location and the services. Your feedback is very valuable for us and it is shared with our entire team.

We thank you very much for being a regular guest of Renaissance Izmir Hotel and we look forward to welcoming you back in soon.

Best Regards,

Volkan Dinc
Rooms Division Manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 23 Ιουνίου 2015 μέσω κινητής συσκευής

Πολύ καλό και κεντρικό.
Άνετα δωμάτια και με μεγάλα μπάνια. Ωραία διακόσμηση, με φωτογραφίες από την παλιά Σμύρνη.
Στα 300-400 μέτρα θα βρεθείτε στη αγορά της Σμύρνης και σε λίγα ακόμα στη πλατεία Κόνακ με το περίφημο ρολόι.
Το εστιατόριο αρκετά καλό, αλλά κρατάνε όλα τα τραπέζια ρεζερβέ, και σε προωθούν στις πολυθρόνες.... Αν επιμένετε θα σας δώσουν τραπέζι.

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2015
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Ευχαριστούμε, Sokratis_E
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η George A, General Manager του Renaissance Izmir Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 26 Ιουνίου 2015
Μετάφραση Google

Dear "Sokratis_E",

Thank you very much for your review and glad to see that you liked our hotel and your stay was enjoyable. I appreciate your recognition to the hotel location and our large rooms.

Your feedback is very valuable and it is shared with our hotel team.

We thank you for staying with Renaissance and we look forward to welcoming you back on your future visits to Izmir.

Best Regards,

George Assaf
General Manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές