Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.101)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.103 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
918
144
30
10
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
918
144
30
10
1
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 1.103 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 12 Φεβρουαρίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ParkaBali, Manager του Sankara Resort Ubud, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Φεβρουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ParkaBali, Manager του Sankara Resort Ubud, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 12 Φεβρουαρίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ParkaBali, Manager του Sankara Resort Ubud, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 8 Φεβρουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ParkaBali, Manager του Sankara Resort Ubud, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Φεβρουαρίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 27 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Οκτώβριος 2017
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Parka_IW, Manager του Sankara Resort Ubud, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 30 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές