Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.332)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.332 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
866
348
81
19
18
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
866
348
81
19
18
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
85 - 90 από 1.332 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 14 Νοεμβρίου 2017

Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι με φίλους
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MarriottHarbour, Front Office Manager του Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 18 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 13 Νοεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι με οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MarriottHarbour, Front Office Manager του Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 13 Νοεμβρίου 2017

Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MarriottHarbour, Front Office Manager του Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 12 Νοεμβρίου 2017

Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MarriottHarbour, Front Office Manager του Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 12 Νοεμβρίου 2017

Διαμονή: Νοέμβριος 2017, ταξίδι με οικογένεια
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MarriottHarbour, Front Office Manager του Dubai Marriott Harbour Hotel & Suites, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές