Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotel Lapad
Κοντινά ξενοδοχεία
The Pucic Palace(Ντουμπρόβνικ)
509 $
283 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Royal Princess Hotel(Ντουμπρόβνικ)
1.108 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Valamar Lacroma Dubrovnik(Ντουμπρόβνικ)
199 $
187 $
Hotels.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Hotel Dubrovnik Palace(Ντουμπρόβνικ)
231 $
197 $
Agoda.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Δωρεάν στάθμευση
192 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Grand Villa Argentina(Ντουμπρόβνικ)
359 $
210 $
Agoda.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Rixos Hotel Libertas(Ντουμπρόβνικ)
205 $
Booking.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Δωρεάν στάθμευση
254 $
246 $
Expedia.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Tirena Hotel(Ντουμπρόβνικ)
139 $
136 $
Agoda.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Neptun Hotel(Ντουμπρόβνικ)
152 $
139 $
Expedia.com
Δείτε την προσφορά
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Κριτικές (2.291)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.291 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.155
878
198
44
16
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.155
878
198
44
16
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
ΦίλτροΌλες
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 2.291 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 6 Αυγούστου 2016 μέσω κινητής συσκευής

Μείναμε με τη σύζυγό μου σε δωμάτιο superior και πληρώσαμε 1.240 ευρώ για 5 νύχτες, με πρωινό.
Το δωμάτιο πανέμορφο, η εξυπηρέτηση ευγενεστατη και άψογη, παντού Wi-Fi με πολύ καλό σήμα.
Μπροστά στο λιμάνι γίνονται κάποια έργα, αλλά έχουν σταματήσει λόγω καλοκαιριού.
Μπουφές με τρομερή ποικιλία και ποιότητα φαγητού.

Διαμονή: Αύγουστος 2016, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Ευχαριστούμε, Chris A
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η vivian k, Sales Agent του Hotel Lapad, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 8 Αυγούστου 2016
Μετάφραση Google

Dear Chris,

thank your very much for this kind and effective comment.
So happy to know you enjoyed your stay very much, It was our pleasure having you as our client, making sure to give you holiday experience you shall never forget.
Other travelers will also be appreciating your impressions which can assist them when considering Lapad for their stay.

Best regards
Kristina Filippi
Sales Department

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική γράφτηκε 14 Φεβρουαρίου 2016

Μείναμε στο ξενοδοχείο Lapad για 4 νύχτες και μειναμε πολύ ικανοποιημένοι με την τοποθεσία του ξενοδοχείου καθώς έχει φανταστική θέα στο λιμάνι Gruz. Το δωμάτιο ήταν πολύ μεγάλο και μοντέρνο με μεγάλο ιδιωτικό μπάνιο και 2 τηλεοράσεις επίπεδης οθόνης. Το πρωινό ήταν πολύ καλό με πολλές επιλογές από ένα ζεστό και κρύο μπουφέ και το εστιατόριο του ξενοδοχείου ήταν φωτεινό και ευάερο.Απέχει 3 χλμ. απόσταση απο την παλιά πόλη του Ντουμπρόβνικ και με τα τοπικά λεωφορεία μπορείτε να φτάσετε εκεί γρήγορα, αλλά αποφασίσαμε να παμε τα πόδια, χρειάστηκαν 40 λεπτά σε ένα χαλαρό ρυθμό.είχαμε υπέροχη λιακάδα και απολαύσαμε την εκπληκτική θέα από το παραλιακό δρόμο. Το κέντρο του Lapad απέχει περίπου 10 λεπτά με τα πόδια από το ξενοδοχείο εάν θέλετε να μείνετε περισσότερο τοπικά, και διαθέτει μια ποικιλία από μπαρ και εστιατόρια. (Θα πρότεινα να επισκεφθείτε το "Cave Bar περισσότερα" είναι η τοποθεσία είναι καταπληκτική και μπορείτε να πάτε για κολύμπι επίσης). Σίγουρα θα συνιστούσα το ξενοδοχείο Lapad και θα έμενα εδώ και πάλι, αν ταξιδεύαμε ξανά στο Ντουμπρόβνικ.

3  Ευχαριστούμε, alians
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.co.uk. Προβολή πρωτότυπου
Ο/η vivian k, Sales Agent του Hotel Lapad, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 24 Φεβρουαρίου 2016
Μετάφραση Google

Thank you very much for your comment.
So glad to hear hotel fulfilled your expectations leaving you with the idea of coming back again which is our mission and greatest proof of quality when clients express their desire to come back again.
We do hope to have the opportunity to welcome you again in the future.

Best regards from entire Lapad staff,
Kristina Filippi
Hotel Lapad Sales Department

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική γράφτηκε 21 Νοεμβρίου 2015

Πήγα τον Απρίλιο για Πασχαλινές διακοπές για 4 διανυκτερευσεις, η τοποθεσία ήταν καλή με απευθείας λεωφορείο για το κέντρο της παλιάς πόλης και μερικά ωραία εστιατόρια στη γύρω περιοχή. Το λόμπι του ξενοδοχείου ήταν πολύ μικρό για ένα 4 αστέρων διαθέτει ρεσεψιόν, το προσωπικό ήταν εξυπηρετικό και ευγενικό. Το δωμάτιο δεν ήταν μεγάλο αλλά επαρκές για 2 άτομα. Ο πρωινός μπουφές ήταν από τους καλύτερους που είχα στην Ευρώπη, η τραπεζαρία ήταν πολύ ωραία και η ποιότητα του φαγητού ήταν καλή (με πολλές επιλογές ). Συνιστάται ανεπιφύλακτα.

2  Ευχαριστούμε, Tim C
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.co.uk. Προβολή πρωτότυπου
Ο/η vivian k, Sales Agent του Hotel Lapad, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 27 Νοεμβρίου 2015
Μετάφραση Google

Dear Tim

thank you very much for your lovely message, so happy to hear you had pleasant stay.
We hope to have the opportunity to welcome you again.

On behalf of entire Lapad stay sending you warmest regards,
Kristina Filippi

Sales Agent

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 3 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Μάιος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Kristina F, Guest Relations Manager του Hotel Lapad, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 5 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 17 Νοεμβρίου 2017

  • Διαμονή: Σεπτέμβριος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Kristina F, Guest Relations Manager του Hotel Lapad, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 21 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές