Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
403 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
256
116
24
5
2
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
256
116
24
5
2
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
8 - 13 από 403 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 27 Οκτωβρίου 2017

  • Διαμονή: Οκτώβριος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Timur B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 5 Νοεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 8 Οκτωβρίου 2017

  • Διαμονή: Σεπτέμβριος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Timur B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 10 Οκτωβρίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 16 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Timur B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 20 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 6 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Timur B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 7 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 2 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Ιούλιος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Тимур B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 4 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές