Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil
Προβολή τιμών
Σας αρέσει να εξοικονομείτε χρήματα; Ψάχνουμε σε έως και 200 ιστότοπους για να βρούμε τις χαμηλότερες τιμές
Κοντινά ξενοδοχεία
Προβολή ξενοδοχείου
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Number 21 by DBI(Κίεβο)
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Δωρεάν στάθμευση
Podol Plaza(Κίεβο)
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Δωρεάν στάθμευση
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Προβολή ξενοδοχείου
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Δωρεάν στάθμευση
Προβολή ξενοδοχείου
  • Εστιατόριο
  • Υπηρεσία δωματίου
Domus Hotel(Κίεβο)
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Εστιατόριο
Προβολή ξενοδοχείου
Πιστοποιητικό διάκρισης
  • Δωρεάν WiFi
  • Πισίνα
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Περιλαμβάνεται πρωινό
Gintama Hotel(Κίεβο)
Προβολή ξενοδοχείου
  • Δωρεάν WiFi
  • Δωρεάν στάθμευση
Φιλτράρισμα κριτικών
368 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
234
107
22
4
1
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
234
107
22
4
1
ΦίλτροΌλες
Ενημέρωση λίστας...
7 - 12 από 368 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 6 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Timur B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 7 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 2 Αυγούστου 2017

  • Διαμονή: Ιούλιος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Тимур B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 4 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 24 Ιουλίου 2017

  • Διαμονή: Μάιος 2017, ταξίδι με φίλους
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Timur B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 10 Ιουλίου 2017

  • Διαμονή: Ιούλιος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Тимур B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε μηχανικά από τα Αγγλικά Τι είναι αυτό;
Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 2 Ιουλίου 2017

  • Διαμονή: Ιούνιος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Тимур B, Front Office Manager του Radisson Blu Hotel, Kyiv Podil, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 4 Ιουλίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές