Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
733 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
611
81
14
15
12
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
611
81
14
15
12
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 733 κριτικές
Η κριτική έγινε: 21 Φεβρουαρίου 2015

Πρώτα απ όλα να ενημερώσω ότι ξέχασα το πορτοφόλι μου στo Lobby του ξενοδοχείου με αρκετά χρήματα, δυο πιστωτικές και ταυτότητες και μου το παρέδωσαν μετά από 5 ώρες χωρίς να λείπει τίποτα. Εκτός από αυτό όλο το προσωπικό ήταν ευγενικόκαι εξυπηρετικό. Δωρεάν πισίνα, μασάζ, σπα και καταπληκτική κουζίνα, με τις καλύτερες τιμές

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2015
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Steflem
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Hassan_Ragab_Hilton, General Manager του Hilton Kyiv, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 21 Μαΐου 2015
Μετάφραση Google

Dear Steflem,

Thank you so much for sharing your experience here on TripAdvisor.

I was concerned to learn about the unpleasant situation that happened to you but I am pleased that my colleagues were able to assist you and that after all you had an enjoyable stay with us.

We value the feedback of our guests in a continuous effort to provide the best service and hospitality in Hilton Kyiv and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.

Sincerely,

Hassan Ragab
General Manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 25 Φεβρουαρίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Volkan A, Director of Operations του Hilton Kyiv, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 1 Απριλίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 24 Φεβρουαρίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Volkan A, Director of Operations του Hilton Kyiv, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 1 Απριλίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 18 Φεβρουαρίου 2019

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Volkan A, Director of Operations του Hilton Kyiv, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 1 Απριλίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 15 Φεβρουαρίου 2019 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Αύγουστος 2018
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Volkan A, Director of Operations του Hilton Kyiv, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 1 Απριλίου 2019
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές