Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
176 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
34
86
41
11
4
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
34
86
41
11
4
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 176 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 18 Δεκεμβρίου 2012

Καθαρό και νεο-ανακαινισμένο και φαίνεται.
Τα δωμάτια είναι πολύ μικρά και στενάχωρα, τουλάχιστον τα standart που είδα.
Καλό πρωινό, μέτριο φαγητό. Το wifi κάνει κοψίματα στα δωμάτια.
Εξυπηρετικό προσωπικό.
Είναι μακριά από το εμπορικό κέντρο της πόλης και για να πας εκεί χρειάζεται ΤΑΧΙ, που κοστίζει ~600RSD (~5.5 € - Dec2012). Βρίσκεται στα όρια του Zemun που είναι το δεύτερο κέντρο της με όριο στο Δούναβη.
Δεν διαθέτει gym, pool, wellness.

Συμβουλή: Διαλέξτε δωμάτιο από 5ο όροφο και πάνω ή σουίτα.
  • Διαμονή: Δεκέμβριος 2012, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Mike K
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 27 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TulipInnBeograd, Menadžer του Tulip Inn Putnik Belgrade, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 30 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 7 Μαΐου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Μάιος 2018, ταξίδι με φίλους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TulipInnBeograd, Menadžer του Tulip Inn Putnik Belgrade, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 8 Μαΐου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 14 Απριλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Απρίλιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TulipInnBeograd, Menadžer του Tulip Inn Putnik Belgrade, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 17 Απριλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 12 Απριλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Απρίλιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TulipInnBeograd, Menadžer του Tulip Inn Putnik Belgrade, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 19 Απριλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές