Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
830 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
112
318
261
94
45
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
112
318
261
94
45
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 830 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 6 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Το ξενοδοχείο μπορεί να μην είναι και το πιο τέλειο ξενοδοχείο. Οκ χρήζει ανακαίνισης αλλά το προσωπικό του είναι πολύ ευγενικό και πολύ εξυπηρετικό. Αρκετά καλό πρωινό. Καθαρό. Το εστιατόριο δεν ήταν του γούστου μου τα πιάτα μου φάνηκαν ανοστα

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Ευχαριστούμε, Monikaki86
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ILECalin, Front Office Manager του Ibis Bucuresti Gara de Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 9 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Dear Mrs. Monika,
On behalf of all of us at Ibis Gara de Nord, thank you for choosing our hotel during your visit in Bucharest and for sharing this review, we will take measures regarding you observations. We hope you are able to return so that we can exceed your expectations.
Kind regards,
Mihaela Selaru
Reception Manager
Ibis Gara de Nord

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 18 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Στον τοιχο του ασανσερ εγραφε οτι μπορεις να φας όσο προγευμα θελεις με 6 ευρω. Οταν πηγαμε να πληρωσουμε μας χρεωσαν 8 ευρω το ατομο. Οταν πηγα στην υποδοχη να ρωτησω τον υπαλληλο γιατι μου ειπε οτι ηταν παλιό και έληξε. Εβγαλα φωτο τη διαφιμηση και οταν του το ειπα μου ειπε οτι δεν το εγραφε αλλα τελειωσε. Στο μεταξυ γελουσε και με κοροιδευε...

Διαμονή: Μάρτιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
1  Ευχαριστούμε, MARINA G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ILECalin, Front Office Manager του Ibis Bucuresti Gara de Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 22 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Dear Mrs. Marina,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Bucuresti Gare du Nord. I am sorry that your experience did not meet your expectations and for that please allow me to express my sincerest apologies. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problems and prevent future occurrence.
Our desire is to offer you the best balance between hotel services and rates, that’s why we will strive to continuously improve the quality of our services.
We appreciate your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,
Mihaela Selaru
Front Office Manager
Ibis Gare du Nord

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 12 Ιουνίου 2017

αρκετα καλο για την τιμη του! φιλικο προσωπικο! αρκετα ευρυχωρος ο χωρος του δωματιου σε οχι και τοσο κεντρικο σημειο αλλα διπλα στο μετρο και με αρκετα μαγαζια στα 10 λεπτα με τα ποδια (piazza victoriei)

  • Διαμονή: Ιούνιος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, lefteris d
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ILECalin, Front Office Manager του Ibis Bucuresti Gara de Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 28 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Dear Guest,

First of all we want to thank you for your time spent to answer to our questionnaire.
Please be informed that we are considering your opinion for the overall experience as a guest.
At Ibis Gara de Nord, we strive to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us.
Our desire is to offer you the best balance between hotel services and rates, that’s why we will strive to continuously improve the quality of our services.
We appreciate your opinion and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.

Sincerely,
Mihaela Selaru
Front Office Manager
Ibis Gara de Nord

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Δεκεμβρίου 2015

Αξιοπρεπης επιλογη για διακοπες στο βουκουρεστι.διπλα στο μετρο,αρκετα κοντα στο κεντρο και με ενα ταξι με λιγα λεφτα.αξιοπρεπες πρωινο και βραδινο σε μπουφε,οχι κατι ιδιαιτερο.πολυ ζεστα δωματια.καλο σημα ιντερνετ.αρκετα καθαρο.

  • Διαμονή: Δεκέμβριος 2015, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, Παρασκευή Σ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ILECalin, General Manager του Ibis Bucuresti Gara de Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Ιανουαρίου 2016
Μετάφραση Google

Dear Guest,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Ibis Bucuresti Gara de Nord. Our purpose it is to provide a superior service experience for every customer, therefore your feedback is very important to us.
Our desire is to offer you the best balance between hotel services and rates, that’s why we will strive to continuously improve the quality of our services and will share with our team all the impressions and suggestions from our guests.
We appreciate your opinion and we are glad to welcome you again in our hotel.

Sincerely,
Hotel Management
Ibis Gara de Nord

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 29 Ιουλίου 2018

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με οικογένεια
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ILECalin, Front Office Manager του Ibis Bucuresti Gara de Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 31 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές