Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.581)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.581 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.707
632
152
61
29
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.707
632
152
61
29
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
37 - 42 από 2.581 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 7 Φεβρουαρίου 2018

  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Irene_Fww, Hotel Manager του Naumi Hotel Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 5 Φεβρουαρίου 2018

Διαμονή: Ιανουάριος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Irene_Fww, Hotel Manager του Naumi Hotel Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 4 Φεβρουαρίου 2018

Διαμονή: Φεβρουάριος 2018, ταξίδι με οικογένεια
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Irene_Fww, Hotel Manager του Naumi Hotel Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 1 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Ιανουαρίου 2018

Διαμονή: Ιανουάριος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Irene_Fww, Hotel Manager του Naumi Hotel Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 1 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 29 Ιανουαρίου 2018

Διαμονή: Ιανουάριος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με αυτό το ξενοδοχείο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Irene_Fww, Hotel Manager του Naumi Hotel Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 1 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές