Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (5.725)
Φιλτράρισμα κριτικών
5.725 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
4.201
1.038
298
109
79
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
4.201
1.038
298
109
79
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 5.725 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 3 Σεπτεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLSGM, General Manager του Shangri-La Hotel, Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 4 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Σεπτεμβρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούνιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLSGM, General Manager του Shangri-La Hotel, Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 3 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 31 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Απρίλιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLSGM, General Manager του Shangri-La Hotel, Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 3 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 31 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με οικογένεια
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLSGM, General Manager του Shangri-La Hotel, Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 3 Σεπτεμβρίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 30 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με οικογένεια
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLSGM, General Manager του Shangri-La Hotel, Singapore, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 31 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές