Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.482)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.482 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
681
555
150
58
38
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
681
555
150
58
38
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
21 - 26 από 1.482 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 14 Ιουνίου 2017

  • Διαμονή: Μάιος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Hotel Borobudur J, General Manager του Hotel Borobudur Jakarta, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 17 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 13 Ιουνίου 2017

  • Διαμονή: Αύγουστος 2016, ταξίδι με οικογένεια
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Hotel Borobudur J, General Manager του Hotel Borobudur Jakarta, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 12 Ιουνίου 2017

  • Διαμονή: Ιούνιος 2017, ταξίδι με οικογένεια
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Hotel Borobudur J, General Manager του Hotel Borobudur Jakarta, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 4 Ιουνίου 2017

  • Διαμονή: Μάιος 2017, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Hotel Borobudur J, General Manager του Hotel Borobudur Jakarta, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 7 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 1 Ιουνίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Μάιος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Hotel Borobudur J, General Manager του Hotel Borobudur Jakarta, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 7 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές