Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (3.026)
Φιλτράρισμα κριτικών
3.026 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.639
938
296
100
53
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
1.639
938
296
100
53
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
4 - 9 από 3.026 κριτικές
Η κριτική έγινε: 1 Απριλίου 2018

ΘΕΤΙΚΟ: λόγω παλαιότητας, είναι ίσως το μόνο ξενοδοχείο της κατηγορίας του με μπαλκόνια στη συντριπτική πλειοψηφία των δωματίων του, έτσι ώστε να εξυπηρετούνται οι καπνίζοντες σε ένα ξενοδοχείο στο οποίο ακολουθείται η γενική μη-καπνιστική πολιτική.
ΘΕΤΙΚΟ: πολύ οργανωμένη εξυπηρέτηση στην τοποθέτηση των ενοίκων στην τραπεζαρία του πρωινού. Αν είστε 2 άτομα, θα σας υποδείξουν συγκεκριμένο τραπέζι δύο ατόμων κοκ.
ΘΕΤΙΚΟ: πολύ καλή ποικιλία στον πρωινό μπουφέ (εννοείται δεν θα βρείτε μπέικον).
ΑΡΝΗΤΙΚΟ: μόνο 4 ασανσέρ για ένα τεράστιο ξενοδοχείο.
ΑΡΝΗΤΙΚΟ: ο χώρος του Health Club είναι τόσο δυσπρόσιτος (αλλαγές ασανσέρ, ανεβοκατέβασμα αρκετών σκαλιών) που μέχρι να φτάσεις για να γυμναστείς έχεις ήδη κουραστεί!!
ΑΡΝΗΤΙΚΟΤΑΤΟ: ελάχιστοι υπάλληλοι μιλούν έστω και στοιχειωδώς αγγλικά, και ακόμη λιγότεροι μιλούν καλά αγγλικά. Ειδικά στην είσοδο, αυτό είναι αρκετά ενοχλητικό.
ΑΡΝΗΤΙΚΟ: το ξενοδοχείο ΔΕΝ πουλά εισητήρια για μέσα μαζικής μεταφοράς (τα οποία γενικώς είναι πολύ δύσκολο να μάθετε πού θα προμηθευτείτε).
ΑΡΝΗΤΙΚΟ: το ξενοδοχείο ΔΕΝ παρέχει τουριστικό χάρτη.
ΑΡΝΗΤΙΚΟ: 4 μικρά μπουκαλάκια νερό προσφερόμενα ανά μέρα, με το νερό της βρύσης να μην είναι πόσιμο (σε όλη την πόλη) είναι πολύ μικρή ποσότητα.
ΑΡΝΗΤΙΚΟ: πολύ τσιγγούνικες ποσότητες οι προσφερόμενοι καφέδες/ζάχαρες (σε φακελάκια) εντός των δωματίων.
Η επίσκεψή μας πραγματοποιήθηκε τέλος Μαρτίου 2018 και μείναμε στο δωμάτιο 717 με θέα το Βόσπορο.

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2018
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
2  Ευχαριστούμε, ninettakal
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TolgaAytan, Manager του Hilton Istanbul Bosphorus, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 3 Απριλίου 2018
Μετάφραση Google

Dear Valued Guest ,

Thank you for choosing Hilton Istanbul Bosphorus during your travels to Turkey and taking the time to express your feedback.

We are very happy to read that your overall experience with us was up to your expectation and you were pleased with the service you have received from our team.

Thank you also for your comments and suggestions regarding elevators , which assist us to improve our service.

We truly hope to have the pleasure to welcome you again at the Hilton Istanbul Bosphorus .

Sincerely ,

Tolga Aytan
Hotel Manager
Hilton Istanbul Bosphorus

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 21 Μαρτίου 2018

Άψογη,άκρως φιλική και επαγγελματική εξυπηρέτηση,πανοραμική θέα στα δωμάτια της πλευράς του Βοσπόρου,καθαριότητα,ασφάλεια,εκπληκτικό terrace bar restaurant το οποίο σερβίρει ως τα μεσάνυχτα,πολύ καλό πρωινό απο΄τισ 06.30.

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2018
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
Ευχαριστούμε, Christina B
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TolgaAytan, Manager του Hilton Istanbul Bosphorus, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Dear Valued Guest ,

First of all let us thank you for choosing Hilton Istanbul Bosphorus . It is such a rewarding experience to read this praising feedback from you!

We also would like to thank you for pointing out our unique location with spectacular view ,cleanliness , quality of food and the high level of service of our friendly staff. They are always as there to listen to the wishes of our beloved guests so we can help them create the perfect stay .

We hope that we will have the pleasure of welcoming you in our hotel.

Best Regards,

Tolga Aytan
Hotel Manager
Hilton Istanbul Bosphorus

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 9 Φεβρουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Άλλο ένα φοβερό, κλασσικό και ωραίο κτίριο της γνωστής αλυσίδας....έμεινα με όλα ευχαριστημένος, εκτός από δύο πράγματα...το σέρβις της ρεσεψιόν που ήταν σα να βαριόντουσαν τα παιδιά και την κατάσταση του κήπου, ο οποίος για κάποιο λόγο μου φάνηκε λίγο παραμελημένος. Επίσης είναι κοντά στην πλατεία Ταξίμ στην οποία μπορείς να πας και με τα πόδια μέσα σε 7'.

Ημερομηνία διαμονής: Μάρτιος 2017
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, aggeloskilmistered
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TolgaAytan, Manager του Hilton Istanbul Bosphorus, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 12 Φεβρουαρίου 2018
Μετάφραση Google

Dear Aggelos K ,

Thank you very much for your valuable time to share your recent Hilton Istanbul Bosphorus experience with other travelers.

It is great to hear that you had a pleasant stay and enjoyed our unique location and services.

In terms of your unpleasant experience regarding reception team , if you send us more details we would highly appreciate your comments .

It was and will always be our pleasure to ensure your comfort and we look very much forward to welcoming you back at the Hilton Istanbul Bosphorus each time you visit Istanbul.

Yours Sincerely ,

Tolga Aytan

Hotel Manager

Hilton Istanbul Bosphorus

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Φεβρουαρίου 2017

Εξυπηρετικό προσωπικό, στη ρεσεψιόν μας αναβάθμισαν από μόνοι τους το δωμάτιο στον 7ο όροφο. Άμεση εξυπηρέτηση σε ότι ζητήσαμε. Υπηρεσία δωματίου πρωί απόγευμα. Πολύ γρήγορο check in και chek out. Bar με καταπληκτική θέα στον τελευταίο όροφο.

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2017
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
Ευχαριστούμε, Mary B
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η TolgaAytan, Manager του Hilton Istanbul Bosphorus, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 6 Φεβρουαρίου 2017
Μετάφραση Google

Dear Guest,

We are very pleased to read that you had a comfortable stay with us and that you were impressed with our hotel.

We highly appreciate your wonderful feedback and we hope to welcome you back again when your travels bring you back to Istanbul.

In the meanwhile we remain with our best wishes.

Tolga Aytan
Cluster Hotel Manager
Hilton Istanbul Bosphorus

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 2 Ιουλίου 2016

Εξαιρετική εξυπηρέτηση, ευγενικοτατο προσωπικό . Ιδανικό σημείο μεσα στην πόλη, πολυ ωραία θέα,εξαιρετικοί περιβάλλοντες χώροι. Σου παρέχει αιςθηςη ασφαλείας, Αξίζει σίγουρα τα λεφτά του αυτήν την περίοδο που έπεσαν οι τιμές . Εχω παει 4 φορές Τουρκία , αν ξαναπάω μόνο εκει!

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2016
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Η κριτική συλλέχθηκε σε συνεργασία με το Hilton Hotels & Resorts
1  Ευχαριστούμε, Georgepapaz Π
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η AndreBorg, Manager του Hilton Istanbul Bosphorus, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 4 Ιουλίου 2016
Μετάφραση Google

Dear Guest,

I would like to thank you for choosing Hilton Istanbul Bosphorus and for taking your time to share these valuable comments.

We were more than pleased to read that you enjoyed your stay and will certainly share your nice words with all our employees.

We look forward to the pleasure of welcoming you back.

Best regards,

Andre Borg
Hotel Manager

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές