Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
46 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
32
6
4
1
3
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
32
6
4
1
3
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 46 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε πριν από 2 εβδομάδες

  • Διαμονή: Οκτώβριος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 29 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι σόλο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 10 Μαΐου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Μάιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ilke O, Ön Büro Müdürü του ibis Istanbul Tuzla Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Μαΐου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 9 Μαΐου 2018

  • Διαμονή: Μάιος 2018, ταξίδι σόλο
    • Ποιότητα ύπνου
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ilke O, Ön Büro Müdürü του ibis Istanbul Tuzla Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Μαΐου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 25 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Μάρτιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η ilke O, Genel Müdür του ibis Istanbul Tuzla Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 30 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές