Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.613)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.613 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
289
826
371
98
29
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
289
826
371
98
29
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
1 - 6 από 1.613 κριτικές
Αυτή η κριτική μεταφράστηκε από: Αγγλικά. Προβολή πρωτότυπου
Η κριτική γράφτηκε 6 Δεκεμβρίου 2010

Μείναμε εκεί ένα βράδυ (Superior Δωμάτιο) και το απολαύσαμε πολύ.
Το πρωινό ήταν το καλύτερο που είχαμε σε όλα τα μέτριας εμβέλειας ξενοδοχεία στην Ασία, τόσο άφθονο και για επιπλέον ώρα διαθέσιμο όπως ανακοινώθηκε, πολύ μετά τις 10:00πμ.
Προσφέρουν δωρεάν ασύρματη σύνδεση στο Ίντερνετ, την οποία δεν χρησιμοποιήσαμε και πισίνα, ούτε αυτή τη χρησιμοποιήσαμε επίσης.
Το προσωπικό στη ρεσεψιόν μιλούσε (αρκετά) καλά αγγλικά και σίγουρα θα έρθω ξανά.

Ευχαριστούμε, Roobert
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.Υποβλήθηκε αρχικά σε Αγγλικά στις www.tripadvisor.com. Προβολή πρωτότυπου
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 3 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με φίλους
    • Τοποθεσία
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η NaraiHotel, Resident Manager του Narai Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 5 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 31 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η NaraiHotel, Resident Manager του Narai Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 2 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Ιουλίου 2018

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η NaraiHotel, Resident Manager του Narai Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 31 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 29 Ιουλίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Ιούλιος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η NaraiHotel, Resident Manager του Narai Hotel, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 31 Ιουλίου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές