Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (10.106)
Φιλτράρισμα κριτικών
10.106 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
7.652
1.776
427
158
93
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
7.652
1.776
427
158
93
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 10.106 κριτικές
Η κριτική έγινε: 7 Οκτωβρίου 2015

Το ξενοδοχειο ειναι απο τα καλυτερα !Η φιλοξενια απεριγραπτη,το φαγητο τα δωματια η πισινα διπλα στο ποταμι .σας προτεινω να κανετε μασαζ κατι που θα σας μεινει αξεχαστο σε ολη σας την ζωη .ανεπαναληπτες εξωτικες διακοπες!!!!!!!!!

  • Διαμονή: Φεβρουάριος 2015, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, ANDRIANA F
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 5 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLBK_Shangrilabkk, Manager του Shangri-La Hotel Bangkok, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 6 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 5 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLBK_Shangrilabkk, Manager του Shangri-La Hotel Bangkok, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 6 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLBK_Shangrilabkk, Manager του Shangri-La Hotel Bangkok, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 6 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Ιούνιος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η SLBK_Shangrilabkk, Manager του Shangri-La Hotel Bangkok, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 3 Αυγούστου 2018
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές