Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (1.702)
Φιλτράρισμα κριτικών
1.702 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
416
835
337
83
31
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
416
835
337
83
31
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
3 - 8 από 1.702 κριτικές
Η κριτική γράφτηκε 1 Μαρτίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Ένα ξενοδοχείο που βρίσκεται κάτω απ το κάστρο και πολύ κοντά στην παλιά πόλη . Το προσωπικό ήταν πολύ εξυπηρετικο και ευγενικό. το μόνο αρνητικό ήταν ότι δεν υπήρχε ψυγείο στο δωμάτιο και διαφορετικό σαμπουάν αφρόλουτρο. Μια πολύ καλή επιλογή!

Διαμονή: Φεβρουάριος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Ευχαριστούμε, Κωνσταντίνα Κ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η PETER D, General Manager του Ibis Bratislava Centrum, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Thank you for posting your thoughts on here, we really value your feedback.
I have noted all your comments which I will discussed with responsible departments.

We are all looking forward to WELCOMING YOU back at Ibis Bratislava Centrum.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 19 Φεβρουαρίου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Και εγω λυπάμαι πως η Accor hotels δεν κανει κατι για να του βοηθήσει να βρουν τον δρόμο τους εχω ξαναμεινει σε ibis αυτής της κατηγορίας αλλα ηταν πολυ καλυτερο εδω απλα εχει ελλείψεις και αυτες σημαντικές δεν νιώθεις ασφάλεια η πορτα έτοιμη να ανοίξει ακους τους παντες διπλα σου , καθαριότητα ελλειπής Η ρεσεψιόν απλα ειναι κρυοκολοι αν και εχει να κανει γενικα με τον κόσμο εκει . Με την ευκαιρία προσοχή στους ταξιτζήδες εκμεταλλευτές . Λυπάμαι ! Απλα σκεφτομαι να ξαναπάω σε Ibis στον πλανήτη ;

Διαμονή: Ιούλιος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Ευχαριστούμε, Xaralampos P
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η PETER D, General Manager του Ibis Bratislava Centrum, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 14 Μαρτίου 2018
Μετάφραση Google

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Bratislava Centrum.

I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please rest assured that we
are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.

Once again thank you for your feedback. It is our hope that you will give us the opportunity
to better serve you in the near future.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 23 Δεκεμβρίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Για τα χρήματα του ήταν αξιόλογο. Καθαρό που είναι και το σημαντικότερο και στο κέντρο της πόλης. Για τις λίγες ώρες που έπρεπε να κοιμηθούμε και να αναχωρήσουμε το πρωί ήταν η καλύτερη επιλογή. Δεν δοκιμάσαμε πρωινό συνεπώς δεν έχω άποψη για την ποιότητα του.

Διαμονή: Δεκέμβριος 2017, ταξίδι με τον/την σύντροφο
Ευχαριστούμε, Giorgos S
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η PETER D, General Manager του Ibis Bratislava Centrum, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 27 Δεκεμβρίου 2017
Μετάφραση Google

We very much appreciate your comments regarding your stay at the ibis Bratislava Centrum. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. I wish YoU Merry X-mas and only aLL the BEST in 2018! Kind regards, Peter DOLINSKY

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 21 Αυγούστου 2017

Δεν μας άλλαξαν σεντόνια και μαξιλαροθήκες παρόλο που είχαν λερωθεί με καφέ. Οι πετσέτες επίσης δεν αλλάχθηκαν και ήταν σκισμένες. Δεν ήταν καν 4, όπως πρέπει για 2 άτομα και χρειάστηκε να ζητήσουμε. Δεν υπάρχει ούτε ένας κάδος στο δωμάτιο για σκουπίδια. Μένω συχνά σε ξενοδοχεία Ibis και με το συγκεκριμένο απογοητεύτηκα. Δεν το συνιστώ καθώς τα χρήματά του είναι πολλά για τις παροχές του.
Το μόνο καλό ήταν η τοποθεσία του -αρκετά κοντά στο ιστορικό κέντρο.

Συμβουλή: προτιμήστε τελευταίου ορόφου-σοφίτες
  • Διαμονή: Αύγουστος 2017, ταξίδι με φίλους
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Ευχαριστούμε, LillyK25
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η PETER D, General Manager του Ibis Bratislava Centrum, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 22 Αυγούστου 2017
Μετάφραση Google

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Bratislava Centrum. I am sorry that your experience did not meet your expectations. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. Once again thank you for your feedback. It is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Kind regards, Peter DOLINSKY

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 25 Ιουλίου 2016

Ιδανικό ξενοδοχείο από θέμα τοποθεσίας για να μείνει κανείς αν επισκεφθεί την Μπρατισλάβα (πάνω μεριά έξω από την παλιά πόλη), πολύ καλή εξυπηρέτηση. Πανέμορφη η πόλη, ιδανική για ένα 2ήμερο, συνδυάζοντας την με κάποιον άλλο προορισμό όπως η Βουδαπέστη (όπως το κάναμε εμείς) ή η Βιέννη. Θα ξαναπάω σίγουρα!!

  • Διαμονή: Μάιος 2016, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, Φίλιππος Μ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η PETER D, General Manager του Ibis Bratislava Centrum, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: 26 Ιουλίου 2016
Μετάφραση Google

Thank you for posting your thoughts on here, we really value your feedback. I look forward to welcoming you back at Ibis Bratislava Centrum. Kind regards, Peter DOLINSKY

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές