Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
18 άτομα βλέπουν αυτό το ξενοδοχείο
Booking.com
75 $
Προβολή προσφοράς
Ακύρωση χωρίς χρέωση έως: 03/02/23
Expedia.com
73 $
Προβολή προσφοράς
Ακύρωση χωρίς χρέωση έως: 03/02/23
Agoda.com
59 $
Προβολή προσφοράς
Ακύρωση χωρίς χρέωση έως: 02/02/23
Hotels.com73 $
travelup.com79 $
Travelocity73 $
Προβολή και των 19 προσφορών
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Οι τιμές παρέχονται από τους συνεργάτες μας και αντικατοπτρίζουν τις τιμές των δωματίων ανά διανυκτέρευση, συμπεριλαμβανομένων όλων των φόρων και τελών που είναι γνωστά στους συνεργάτες μας. Ανατρέξτε στους συνεργάτες μας για περισσότερες λεπτομέρειες.
Πώς επηρεάζουν οι πληρωμές σε εμάς τη σειρά των εμφανιζόμενων τιμών. Οι τύποι δωματίων ενδέχεται να ποικίλουν.
Κοντινά ξενοδοχεία
Κριτικές (2.815)
Φιλτράρισμα κριτικών
2.815 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.668
829
206
62
50
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
Βαθμολογία ταξιδιωτών
1.668
829
206
62
50
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Επιλεγμένα φίλτρα
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 2.815 κριτικές
Η κριτική έγινε: 26 Απριλίου 2022 μέσω κινητής συσκευής

Εξαιρετική επιλογή ξενοδοχείου είναι value for money. Άνετα και πολύ καθαρά δωμάτια. Πλούσιο πρωινό που δεν ξέρεις τι να διαλέξεις αλλά και με ένα εστιατόριο ala Carter με υψηλές προδιαγραφές. Ευγενικό και χαμογελαστό προσωπικό. Και στο καλύτερο σημείο της πόλης με εύκολη πρόσβαση σε πολλά σημεία ενδιαφέροντος. Το προτείνω ανεπιφύλακτα

Ημερομηνία διαμονής: Απρίλιος 2022
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι σαν ζευγάρι
Ευχαριστούμε, Flyer68085090905
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Václav Havlíček, Guest Services / Front Office του Grandium Hotel Prague, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 1 Μαΐου 2022
Μετάφραση Google

Dear Markaz,

thank you very much for stay in Grandium Hotel Prague. We are pleased that you were satisfied with our hotel and staff. As you say our location is great and we are very proud of it. We are looking forward to your next visit of Prague and hotel Grandium.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 11 Φεβρουαρίου 2020 μέσω κινητής συσκευής

Τι ποιό καθαρό ξενοδοχείο και ολοι τους πολύ ευγενικοί ανακαινισμένο και ολα διπλα σου περπατώντας πας παντού,

Και πολύ βασικό για εμένα το πρωινό..

Παρα παρα πολύ καλό!
Μην ψάχνετε για κατι καλύτερο θα σας κάλυψη απόλυτα

Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2020
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
2  Ευχαριστούμε, A-rho-G
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Nella N, Manažer komunikace s hosty του Grandium Hotel Prague, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 20 Φεβρουαρίου 2020
Μετάφραση Google

Dear Antonio ago,

Thank you very much for your time and writing your review. We are really.haopy to know you enjoyed your stay in Prague and we can't wait to welcome you back again.

Kind Regards,

Nina Ferdova,
Guest Relations

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 31 Δεκεμβρίου 2019

Για τα χρηματα που δωσαμε περιμενα περισσοτερα.... το μονο που αξιζε ηταν το πρωινο και το μπαρ το βραδυ το δωματιο μετριο μειναμε 5 βραδυες και δεν μας αλλαξαν τα σεντονια το προσωπικο ευγενικο αλλα ψυχρο ...η τοποθεσια αρκετα βολικη...

Ημερομηνία διαμονής: Δεκέμβριος 2019
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
2  Ευχαριστούμε, 1.996.200.420.019
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Nella N, Manažer komunikace s hosty του Grandium Hotel Prague, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 8 Ιανουαρίου 2020
Μετάφραση Google

Dear guest,

I am really sorry to hear we didn't meet your expectations. We are glad you enjoyed at least the breakfast and or location.

Kind Regards,

Nina Ferdova,
Guest Relations

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 26 Νοεμβρίου 2019

Πολυ καλη διαμονη . Κοντα στν σταθμο των τραινων ενα πολυ καλο ξενοδοχειο πεντακαθαρο με ωραια διακοσμηση και φιλοξενους υπαλληλους !!! Σιγουρα θα το ξαναεπισκεφτω οταν βρεθω στην Πραγα !!! Το πρωινο τους ηταν τελειο !!!

Ημερομηνία διαμονής: Νοέμβριος 2019
    • Αξία
    • Τοποθεσία
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, spyros p
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Nella N, Manažer komunikace s hosty του Grandium Hotel Prague, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 29 Νοεμβρίου 2019
Μετάφραση Google

Dear Guest

We are pleased you enjoyed your stay in our hotel and I'm glad you enjoyed your stay in Prague.

We look forward to your next visit.

Nina Ferdova
Guest Relations

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 3 Μαρτίου 2019

Αψογο και πλήρες πρωινό, στρατηγική θέση του ξενοδοχε'ιου, πολύ κοντά σε όλα. Το προσωπικό ήταν χαμογελαστό και εξυπηρετικό! To δωμάτιο ήταν άνετο, ζεστό, καθαρό, με όμορφο μπάνιο!
Δε μου άρεσε το ότι ενώ στο booking πληρώνεις σε "ευρώ" το ποσό που λέει, το ξενοδοχείο θέλει να πληρωθεί στις Τσέχικες κορώνες... Το Booking βέβαια σε ενημερώνει για αυτό και ότι ενδέχεται να διαφέρει λίγο το ποσό λόγω ισοτιμίας που "παίζει" αλλά στο τέλος έγινε το εξής... το ξενοδοχείο με χρέωσε με ισοτιμία "ληστρική" με αποτέλεσμα να πληρώσω παραπάνω χρήματα που δεν υπολόγιζα, και το χειρότερο είναι ότι ενώ είχα ενημερώσει το φίλο για το αρχικό ποσό μετά έπρεπε να εξηγήσω γιατί βγήκε παραπάνω! Πιστεύω δεν έχει ανάγκη το ξενοδοχείο να κάνει τέτοιες "ζαβολιές" και παρόλο που εκνευρίστηκα απίστευτα (μάλιστα επικοινώνησα μαζί τους μέσω της booking για "εξηγήσεις" αλλά απλά είπαν ότι αυτή είναι η ισοτιμία!) τους βαζω 10 γιατί σε όλα τα άλλα ήταν άριστο.

Συμβουλή για το δωμάτιο: Εμενα στο 338 (κουμπί 8 στο ασανσέρ) και ήταν ήσυχο δωμάτιο χωρίς κανένα πρόβλημα.
Ημερομηνία διαμονής: Φεβρουάριος 2019
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με φίλους
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
1  Ευχαριστούμε, G M
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Nella N, Manažer komunikace s hosty του Grandium Hotel Prague, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 5 Μαρτίου 2019
Μετάφραση Google

Dear G M,

thank you very much for your amazing comment. We are really happy to know you enjoyed your stay in our hotel and we hope to welcome you soon again.

Kind Regards,

Nina Ferdova,
Guest Relations

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές