Επέλεξα το ξενοδοχείο, διότι συνήθιζα να μένω στα ξενοδοχεία της εταιρείας ( συγκεκριμένα είναι η δεύτερη επίσκεψη μου στο συγκεκριμένο ξενοδοχείο και συνολικά ίσως η 15η σε αυτά της εταιρείας). Αυτό βέβαια δεν μπόρεσε να το αντιληφθεί κανείς από το σύστημα κρατήσεων, η ίσως τους ήταν παντελώς αδιάφορο ότι είμαι repeater με αποτέλεσμα κατά το check in να λάβουμε δωμάτιο στο οποίο ήταν εμφανές ήδη με το μάτι πως ήταν αδύνατο να κοιμηθούμε στο κρεβάτι, αφού κάτω από το πάπλωμα φαίνονταν τα ελατήρια του στρώματος. Δεν μπορώ να περιγράψω δε την αίσθηση όταν ξάπλωνες στο κρεβάτι. Ενημέρωσα τη ρεσεψιον και άλλαξα δωμάτιο εντός 10 λεπτών.
Το δεύτερο ήταν αντιπροσωπευτικό σε μέγεθος και αισθητική σε αυτά που ήξερα για το συγκεκριμένο ξενοδοχείο. Το πρόβλημα ξεκίνησε το βράδυ όταν υποχρεωθήκαμε να «συμμετάσχουμε» στο νυχτερινό πρόγραμμα του μαγαζιού με το οποίο συνορεύει το δωμάτιο μας, καθώς η μουσική ήταν τόσο δυνατή που νόμιζες πως υπήρχε ηχείο στο δωμάτιο. Το αποτέλεσμα ήταν να κοιμηθούμε στις 5:30 που έκλεισε η μουσική.
Όντας επαγγελματίας του τουρισμού μου είναι απόλυτα σαφές πως το ξενοδοχείο γνωρίζει την κατάσταση με τα συγκεκριμένα δωμάτια και απλά δεν κάνει τίποτα, περιμένει αν θα παραπονεθεί ο πελάτης για να του αλλάξει δωμάτιο. Και δεδομένου πως είχα ήδη αλλάξει δωμάτιο και με έβαλαν στο συγκεκριμένο όπου σίγουρα θα υπήρχε πρόβλημα, ήταν σαφής και η εμπάθεια του ρεσεψιονίστ, ο οποίος ήδη από την άφιξη δεν μπήκε καν στον κόπο να ενημερώσει για τα εσωτερικά τηλέφωνα εξυπηρέτησης, τις ώρες φαγητού, το γυμναστήριο, και γενικά τις πληροφορίες που θα όφειλε να παρέχει κατά την άφιξη. Συνεπώς δεν περίμενα να βρεθεί λύση το βράδυ και δεν κάλεσα καν την ρεσεψιον.
Εφόσον είχα ήδη αλλάξει δωμάτιο, γνωριζα πως το ξενοδοχείο δεν θα μας άλλαζε εκ νέου. Την επόμενη λοιπόν,πήγα στη ρεσεψιον αφού επέστρεψα στο ξενοδοχείο για να ρωτήσω εάν θα επαναληφθεί η ίδια κατάσταση για να μεριμνήσω είτε για να βρω ωτοασπίδες για εμένα και τη φίλη μου η να πάμε σε άλλο ξενοδοχείο. Η απάντηση που λάβαμε είναι πως όταν υπάρχει πρόβλημα πρέπει να πηγαίνουμε πρωί στη ρεσεψιον και όχι στις 10 το βράδυ. Πράγμα σαφές, αλλά έκανα μια πολύ συγκεκριμένη ερώτηση: αν θα επαναληφθεί η ίδια κατάσταση. Σαφης βέβαια ήταν βέβαια και η αντίδραση της ρεσεψιονίστ που πρόδωσε πως γνωρίζει την κατάσταση τόσο αυτή όσο και το ξενοδοχείο που εθελοτυφλεί. Την ενημέρωσα πως είμαι ξενοδόχος και γνωστης των καταστάσεων που εχει να αντιμετωπίσει ένα ξενοδοχείο, επισημαίνοντας πως όταν μια επιχείρηση δεν σέβεται τις ώρες κοινής ησυχίας και τους κανόνες καλής γειτνίασης, το ξενοδοχείο οφείλει να καλέσει την αστυνομία για να τους κάνει αρχικά σύσταση. Η απάντηση της ρεσεψιονίστ: Ε δεν θα καλέσουμε τώρα την αστυνομία στους ανθρώπους. Βεβαια, οφείλω να πω πως φρόντισε να μας βρει ωτοασπίδες.
Το ξενοδοχείο το πληρώνουμε με την βραδιά, ακριβώς γιατί η κυρία υπηρεσία που οφείλει να μας παρέχει είναι ο ύπνος. Σε αυτό έχουν αποτύχει παταγωδώς, όπως και στην εξυπηρέτηση.
Στην προηγούμενη κριτική μου είχα βάλει 5/5 αστέρια. Αν είχα τη δυνατότητα θα έβαζα αρνητική βαθμολογία για να ισοσταθμιστεί με την προηγούμενη και να έρθει στο επίπεδο του ξενοδοχείου με τα σημερινά δεδομένα. Κοντά στο μηδέν.