Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
431 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
140
180
73
22
16
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
140
180
73
22
16
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
5 - 10 από 431 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική έγινε: 9 Ιουνίου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Ιούνιος 2017
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι με την οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Clas A, Manager του Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 11 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 1 Ιουνίου 2017

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2017
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι χωρίς παρέα
    • Τοποθεσία
    • Δωμάτια
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Clas A, Manager του Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 5 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 31 Μαΐου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2017
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Clas A, Manager του Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 2 Ιουνίου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 25 Μαΐου 2017

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2017
  • Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
    • Ποιότητα ύπνου
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Clas A, Manager του Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 29 Μαΐου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική έγινε: 20 Μαΐου 2017 μέσω κινητής συσκευής

Ημερομηνία διαμονής: Μάιος 2017
Τύπος ταξιδιού: Ταξίδι για επαγγελματικούς λόγους
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η Clas A, Manager του Radisson Blu Hotel, Trondheim Airport, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 22 Μαΐου 2017
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές