Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του Tripadvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.

“Εξαιρετική επιλογή για όλες τις εποχές.”
Κριτική για: Το Λημέρι του Ληστή

Το Λημέρι του Ληστή
Κουζίνες: Ελληνική
Επιλογές δείπνου: Αργά τη νύχτα, Πρωινό, Κρατήσεις
Στοιχεία εστιατορίου
Επιλογές δείπνου: Αργά τη νύχτα, Πρωινό, Κρατήσεις
Η κριτική γράφτηκε 22 Ιανουαρίου 2022 μέσω κινητής συσκευής

Παραδοσιακή ταβέρνα με σεβασμό στις συνταγές του τόπου , φρέσκες πρώτες ύλες, εξαιρετικό σέρβις, φιλικό περιβάλλον.
Ο Σάββας και η Ντίνα σταθερή αξία.

Ημερομηνία επίσκεψης: Ιανουάριος 2022
Ευχαριστούμε, sun_sea_light
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Γράψτε μια κριτικήΚριτικές (553)
Βαθμολογία ταξιδιωτών
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
Γλώσσα

3 - 7 από 553 κριτικές

Η κριτική γράφτηκε 29 Δεκεμβρίου 2021

Το λημέρι του Ληστή, είναι μια παραδοσιακή ταβέρνα σε ένα επίσης παραδοσιακό μικρό χωριουδάκι της Ρόδου που (ευτυχώς) δεν το έχει ακουμπήσει ακόμα ο... τουρισμός.
Δεν μπορεί να περιγράψει κανείς το πόσο νόστιμα και υπέροχα είναι εκεί.
Μας το σύστησαν από το ξενοδοχείο στο Φαληράκι όπου μέναμε, και παρά το ότι ήταν μεγάλη η απόσταση πήγαμε και το απολαύσαμε.
Εξαιρετικοί άνθρωποι που το διοικούν (οικογένεια) αλλά και εξαιρετικό το περιβάλλον. Αν ποτέ βρεθούμε ξανά στη Ρόδο, τότε είναι βέβαιο ότι θα σας επισκεφθούμε και πάλι!

Ημερομηνία επίσκεψης: Αύγουστος 2021
    • Αξία
    • Εξυπηρέτηση
    • Φαγητό
Ευχαριστούμε, ANTONAKISTRAVEL
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Η κριτική γράφτηκε 1 Σεπτεμβρίου 2021

Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα να πηγαίνεις σε μαγαζί του νησιού σου και να σε βλέπουν σαν Ευρώ και τίποτα παραπάνω. Απαράδεκτη η συμπεριφορά του προσωπικού, δε νοείται να σε σχολιάζει αρνητικά ο ιδιοκτήτης με τούς σερβιτόρους μπροστά στα μάτια σου και να σε διώχνουν από το μαγαζί.

Ημερομηνία επίσκεψης: Σεπτέμβριος 2021
Ευχαριστούμε, Ioannis_Skg
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Savvas P, Ιδιοκτήτης του Το Λημέρι του Ληστή, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου 2021

Δεν έχω απαντήσει σε καμία κριτική θετική ή αρνητική μέχρι σήμερα. Οι καλόβουλες αρνητικές κριτικές μάλιστα μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι . Είναι πέρα κάθε ηθικής να κατηγορείτε μια επιχείρηση και εμένα προσωπικά ότι βλέπω τους πελάτες μου σαν ευρώ τη στιγμή που ο λογαριασμός σας πάνω από 200€ έμεινε απλήρωτος. Θα σας θυμίσω ότι ήρθατε στην επιχείρηση μου στις 29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ήμερε ΚΥΡΙΑΚΗ 2:30μμ με κράτηση 10 ατόμων. Την ώρα της κράτησης ήρθαν 4 άτομα παραγγείλατε ποτά περιμένοντας τους υπόλοιπους της παρέας. Μετά από 20 λεπτά ήρθαν άλλα 2 άτομα όποτε και ζητήσατε παραγγελία πρώτα πιάτα. Μόλις πήρατε τα πρώτα πιάτα ζητήσατε παραγγελία για κυρίως πιάτα έτσι και έγινε. Στην συνέχεια ξανά ζητήσατε δευτερα πιάτα και τότε σας ζήτησα ευγενικά να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Δεν πέρασε αρκετή ώρα και ζητήσατε επανάληψη παραγγελίας σε πρώτα και κυρίως πιάτα (δεν γνωρίζω αν έγινε εσκεμμένα επειδή λίγο πριν σας είχα ζητήσει να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας). Εξυπηρετήθηκε και πάλι το τραπέζι σας άμεσα μόλις όμως ήρθαν τα πιατα ζητήσατε επανάληψη σε ψωμιά και πίτες. Πάλι εξυπηρετηθήκατε. Όλα αυτά ενώ το μαγαζί είναι γεμάτο κόσμο που πρέπει να εξυπηρετηθεί και αυτός με την σειρά του. Να σας ενημερώσω επίσης ότι το τραπέζι που κρατήσατε από τις 2:30 έως τις 6:30μμ είχε δυο κρατήσεις στις 5:30μμ όποτε αναγκαστήκαμε να τους αλλάξουμε σε διαφορετικά τραπέζια στο πίσω μέρος του μαγαζιού και διώχνοντας 2 παρέες που δεν είχαν κράτηση αφού δεν υπήρχε χώρος. Να σας θυμίσω επίσης ότι στην επιχείρηση μας κρατούνται τα μέτρα και οι αποστάσεις στα τραπέζια και οι απολυμάνσεις πριν να δωθούν στους επόμενους πελάτες. Αυτό μάλλον δεν λέει κάτι σε εσάς αφού όταν σας ζητήθηκε να φορέσετε μάσκα στον εσωτερικό χώρο εσείς δεν το πράξατε. Κρατώντας λοιπόν στα χέρια παραγγελίες από νέους πελάτες και περνώντας κοντά από το τραπέζι σας η υπάλληλος μου, μου ζητά να σας ξαναπάρω παραγγελια.Απάντησα στην υπάλληλο μου ότι έχουμε πολλά νέα τραπέζια και ότι πρέπει να τους εξυπηρετήσουμε και αυτούς . Μετά από 10 λεπτά ένας κύριος από την παρέα σας σηκώθηκε και φώναζε μέσα στο μαγαζί χωρις να σεβαστεί τον υπόλοιπο κόσμο και προσωπικό που τους εξυπηρετούσε από τις 2:30 μέχρι και τις 6:30 που ήρθαν οι τελευταίοι καλεσμένοι . Σας ζήτησα λοιπόν να φύγετε όσο πιο γρήγορα γίνεται με απλήρωτο τον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. Υ.Σ. : Η απάντηση αυτή είναι ίδια και για τις τρεις κριτικές που αφορούν το ίδιο τραπέζι στο μαγαζί μου.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2021

Κυριακή μεσημέρι κλείνει η παρέα μας τραπέζι για φαγητό. Φτάνουν πρώτοι ενημερώνουν το μαγαζί πως περιμένουν κ άλλα άτομα κ τους υποχρεωνουν να μας τηλεφωνήσουν να μας πουν το μενού από το τηλέφωνο γτ δν μπορούν να μας ξανασερβιρουν. Φτάνουμε μετά από κάποια ώρα γτ μένουμε μακριά κ με μωρό βρήκα λογική την μικρή μας καθυστέρηση κ αφού κάτσαμε ξεκίνησε μια απίστευτη μουρμουρα του σερβιτορου με τον μαγαζάτορα λέγοντας.. Τι θα γίνει πάλι παραγγέλνουν αυτοί κ άλλα σχόλια.. Η κατάληξη να λογομαχισουμε μαζί τ λόγο της αγένεια του κ κατά την βιαστική αποχώρηση μας δν μας άφησε να πληρώσουμε προσβαλοντας μας πως πρέπει να πάμε σε σουβλατζιδικο γτ μόνο για εκεί είμαστε.. Όλα αυτά γτ περνάμε συνέχεια πράγματα να φάμε τα οποία θα πληρώναμε.. Ειναι ντροπή για το νησί μας τέτοιου είδους μαγαζιά γτ οι ντόπιοι τα στηρίζουν κ όχι ο προσωρινός τουρισμός..

Ημερομηνία επίσκεψης: Αύγουστος 2021
Ευχαριστούμε, _R9101UB
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.
Ο/η Savvas P, Ιδιοκτήτης του Το Λημέρι του Ληστή, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπαντήθηκε στις 7 Σεπτεμβρίου 2021

Δεν έχω απαντήσει σε καμία κριτική θετική ή αρνητική μέχρι σήμερα. Οι καλόβουλες αρνητικές κριτικές μάλιστα μας βοηθούν να γίνουμε καλύτεροι . Είναι πέρα κάθε ηθικής να κατηγορείτε μια επιχείρηση και εμένα προσωπικά ότι βλέπω τους πελάτες μου σαν ευρώ τη στιγμή που ο λογαριασμός σας πάνω από 200€ έμεινε απλήρωτος. Θα σας θυμίσω ότι ήρθατε στην επιχείρηση μου στις 29 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ήμερε ΚΥΡΙΑΚΗ 2:30μμ με κράτηση 10 ατόμων. Την ώρα της κράτησης ήρθαν 4 άτομα παραγγείλατε ποτά περιμένοντας τους υπόλοιπους της παρέας. Μετά από 20 λεπτά ήρθαν άλλα 2 άτομα όποτε και ζητήσατε παραγγελία πρώτα πιάτα. Μόλις πήρατε τα πρώτα πιάτα ζητήσατε παραγγελία για κυρίως πιάτα έτσι και έγινε. Στην συνέχεια ξανά ζητήσατε δευτερα πιάτα και τότε σας ζήτησα ευγενικά να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας. Δεν πέρασε αρκετή ώρα και ζητήσατε επανάληψη παραγγελίας σε πρώτα και κυρίως πιάτα (δεν γνωρίζω αν έγινε εσκεμμένα επειδή λίγο πριν σας είχα ζητήσει να ολοκληρώσετε την παραγγελία σας). Εξυπηρετήθηκε και πάλι το τραπέζι σας άμεσα μόλις όμως ήρθαν τα πιατα ζητήσατε επανάληψη σε ψωμιά και πίτες. Πάλι εξυπηρετηθήκατε. Όλα αυτά ενώ το μαγαζί είναι γεμάτο κόσμο που πρέπει να εξυπηρετηθεί και αυτός με την σειρά του. Να σας ενημερώσω επίσης ότι το τραπέζι που κρατήσατε από τις 2:30 έως τις 6:30μμ είχε δυο κρατήσεις στις 5:30μμ όποτε αναγκαστήκαμε να τους αλλάξουμε σε διαφορετικά τραπέζια στο πίσω μέρος του μαγαζιού και διώχνοντας 2 παρέες που δεν είχαν κράτηση αφού δεν υπήρχε χώρος. Να σας θυμίσω επίσης ότι στην επιχείρηση μας κρατούνται τα μέτρα και οι αποστάσεις στα τραπέζια και οι απολυμάνσεις πριν να δωθούν στους επόμενους πελάτες. Αυτό μάλλον δεν λέει κάτι σε εσάς αφού όταν σας ζητήθηκε να φορέσετε μάσκα στον εσωτερικό χώρο εσείς δεν το πράξατε. Κρατώντας λοιπόν στα χέρια παραγγελίες από νέους πελάτες και περνώντας κοντά από το τραπέζι σας η υπάλληλος μου, μου ζητά να σας ξαναπάρω παραγγελια.Απάντησα στην υπάλληλο μου ότι έχουμε πολλά νέα τραπέζια και ότι πρέπει να τους εξυπηρετήσουμε και αυτούς . Μετά από 10 λεπτά ένας κύριος από την παρέα σας σηκώθηκε και φώναζε μέσα στο μαγαζί χωρις να σεβαστεί τον υπόλοιπο κόσμο και προσωπικό που τους εξυπηρετούσε από τις 2:30 μέχρι και τις 6:30 που ήρθαν οι τελευταίοι καλεσμένοι . Σας ζήτησα λοιπόν να φύγετε όσο πιο γρήγορα γίνεται με απλήρωτο τον ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ. Υ.Σ. : Η απάντηση αυτή είναι ίδια και για τις τρεις κριτικές που αφορούν το ίδιο τραπέζι στο μαγαζί μου.

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 30 Αυγούστου 2021

Βρεθήκαμε μετα από συστάσεις από Κύπρο σε ένα πανέμορφο στέκι... στο όμορφο χωριο Προφιλια στην ταβέρνα Το Λειμερη του Λειστη.... Εξαιρετικό περιβάλλον, καταπληκτικό φαγητο , αψογη εξυπηρέτηση.... Ευχαριστουμε πολύ. Θα επανέλθουμε....

Ημερομηνία επίσκεψης: Αύγουστος 2021
Ευχαριστούμε, anastasiasP1183VJ
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του Tripadvisor και όχι η γνώμη της Tripadvisor LLC. Το Tripadvisor πραγματοποιεί ελέγχους στις κριτικές.

Το Λημέρι του Ληστή: Οι ταξιδιώτες που ενδιαφέρθηκαν γι' αυτό το μέρος είδαν επίσης

 

Το Λημέρι του Ληστή: Έχετε πάει; Μοιραστείτε τις εμπειρίες σας!

Γράψτε μια κριτική Προσθέστε φωτογραφίες

Ιδιοκτήτες: Ποια είναι η δική σας σκοπιά;

Είστε ο ιδιοκτήτης ή ο υπεύθυνος αυτής της επιχείρησης; Διεκδικήστε την καταχώρισή σας δωρεάν για να απαντάτε στις κριτικές, να ενημερώνετε το προφίλ σας και ακόμα περισσότερα.

Διεκδικήστε την καταχώρισή σας
Τα έσοδα επηρεάζουν τις εμπειρίες που εμφανίζονται στην παρούσα σελίδα, μάθετε περισσότερα.