Παρατηρήσαμε ότι το πρόγραμμα περιήγησης που χρησιμοποιείτε δεν υποστηρίζεται. Η ιστοσελίδα του TripAdvisor μπορεί να μην εμφανιστεί σωστά.Υποστηρίζονται τα παρακάτω προγράμματα περιήγησης:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Κοντινά ξενοδοχεία
Φιλτράρισμα κριτικών
841 αποτελέσματα
Βαθμολογία ταξιδιωτών
160
371
215
65
30
Τύπος ταξιδιώτη
Περίοδος του χρόνου
ΓλώσσαΌλες
Περισσότερες γλώσσες
160
371
215
65
30
Δείτε τι λένε οι ταξιδιώτες:
Φίλτρο
Ενημέρωση λίστας...
2 - 7 από 841 κριτικές
Αυτές οι κριτικές είναι μεταφρασμένες μηχανικά από τα Αγγλικά. Να εμφανίζονται μηχανικές μεταφράσεις;
Η κριτική γράφτηκε 27 Αυγούστου 2018 μέσω κινητής συσκευής

Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με οικογένεια
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MSiess, Manager του Ibis Salzburg Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 26 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι σόλο
    • Δωμάτια
    • Καθαριότητα
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MSiess, Manager του Ibis Salzburg Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 21 Αυγούστου 2018

Διαμονή: Ιούνιος 2018
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MSiess, Manager του Ibis Salzburg Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 17 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Ιούλιος 2018, ταξίδι για επαγγελματικούς σκοπούς
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MSiess, Manager του Ibis Salzburg Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Η κριτική γράφτηκε 14 Αυγούστου 2018

  • Διαμονή: Αύγουστος 2018, ταξίδι με τον/την σύντροφο
    • Αξία
    • Ποιότητα ύπνου
    • Εξυπηρέτηση
Αυτή η κριτική είναι η υποκειμενική γνώμη ενός μέλους του TripAdvisor και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Ο/η MSiess, Manager του Ibis Salzburg Nord, έχει απαντήσει σε αυτή την κριτικήΑπάντηση: πριν από 4 εβδομάδες
Μετάφραση Google

Αναφορά απάντησης ως ανάρμοστης
Αυτή η απάντηση είναι η υποκειμενική γνώμη του εκπροσώπου της διεύθυνσης και όχι η γνώμη της TripAdvisor LLC.
Δείτε περισσότερες κριτικές